سایت ترجمه رایگان

مترجمان ، مانند بسیاری دیگر از فریلنسرها ، وقت و انرژی زیادی را صرف ساختن بهترین سایت ترجمه آنلاین یک مشتری قوی از مشتریان وفادار و سریع پرداخت می کنند. متأسفانه ، هر مشتری مشتری رویایی نیست که ممکن است امیدوار باشید. در بعضی مواقع ، حتی ممکن است مجبور شوید که مشتری را رها کنید. این می تواند برای فریلنسرها سخت باشد – به هر حال خلاص شدن از مشتری به معنای خلاص شدن از جریان درآمد است. با این حال ، این همچنین می تواند به معنای خلاص شدن از زمان و سطح انرژی شما باشد ، و شما را با شادابی و انگیزه دوباره پیدا می کند تا مشتری های بهتری پیدا کنید که با آنها شخصی را که اخراج کرده اید جایگزین کنید.

با توجه به این نکته ، ما نگاهی انداخته ایم که خلاص شدن از شر مشتری ترجمه می تواند اقدام درستی باشد.

رویگردانی مشتریان جدید
رویگردانی مشتریان بالقوه معمولاً آسان تر از خداحافظی با کسانی است که قبلاً تکنو ایرانی با آنها کار کرده اید. به همین ترتیب ، در هنگام مراجعه به مشتریان جدید ، مراقب علائم هشدار دهنده است. اگر رابطه با شروع سروصدای مشتری در مورد پرداخت نرخ استاندارد شما آغاز شود ، این امر آینده خوبی برای رابطه نخواهد داشت.

گفتن “نه” به کار می تواند سخت باشد ، اما ارزش اعتماد به غریزه خود را دارد ، که با مدت زمان طولانی تری به عنوان مستقل خود رشد می کند. مهارت و زمان ترجمه شما ارزشمند است. اگر مشتریان بالقوه از این موضوع قدردانی نمی کنند ، بهتر است سریع خداحافظی کرده و مشتری های راحت تری پیدا کنید.

مطمئناً همیشه مواقعی پیش می آید که شما به پول احتیاج دارید یا شاید نیاز به نشان دادن تجربه ای در زمینه ترجمه جدیدی دارید که می خواهید خود را در آن جا تثبیت کنید. در چنین شرایطی ، البته کاملاً به خود شما بستگی دارد اگر شما می خواهید کار کمتری را بپذیرید – فقط اطمینان حاصل کنید که شغل کاملاً مشخص است و مشتری از همان ابتدا آگاه است که اگر کار بیشتری از شما بخواهد ، با نرخ معمول (بالاتر) شما خواهد بود.

خلاص شدن از شر مشتریانی که پرداخت نمی کنند
دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید از شر مشتری موجود خلاص شوید. اگر نرخ خود سفارش ترجمه آنلاین را بالا ببرید (همانطور که همه ما باید گاه گاهی انجام دهیم ، تا با تورم همگام شویم) و یکی از مشتریان شما آمادگی پرداخت هزینه بالاتری را ندارد ، می تواند زمان پایان رابطه باشد.

به همین ترتیب ، اگر مشتری داشته باشید که وقتی زمان پرداخت قبض های شما می رسد مرتباً شما را به هم می زند ، شاید ارزش خداحافظی را داشته باشد. به هر حال ، زمانی که شما برای بررسی حساب برگشت خود می گذرانید و سپس با تلفن یا ایمیل برای پیگیری پرداخت ها می توانید صرف یافتن منبع درآمد دیگری شوید. عملکرد اخیر نیز ممکن است استرس کمتری داشته باشد!

ارجاع مشتری به سایر مترجمان
ممکن است فرستادن مشتری های خود به سمت مترجم دیگری خلاف عمل باشد ، بنابراین در واقع مقداری از درآمد خود را به شخص دیگری می دهید ، اما دلایل خوبی برای این کار وجود دارد.

اگر به عنوان مثال مشتری دارید که به طور مرتب خدمات ترجمه آموزشی برای آن ارائه می دهید ترجمه آنلاین و از او ترجمه مالی عمیق می خواهد ، بهتر است یک مترجم متخصص مالی پیدا کنید تا در عوض کار مورد نیاز را انجام دهد. تلاش برای ارائه یک سرویس تخصصی که شما را در معرض کیفیت قرار دهد ، زیرا مهارت مناسبی ندارید ، می تواند به معنای از دست دادن مشتری برای همیشه باشد. ارجاع آنها به یک متخصص در زمینه مناسب برای یک شغل ، امیدوارم به این معنی باشد که آنها در مورد ترجمه موضوع معمول خود با شما کار می کنند.

همچنین ممکن است مواردی پیش بیاید که حتی برای مدت طولانی با مشتری کار می کنید ، بیش از حد مشغول کار ترجمه نیستید. بهتر است به جای تعهد بیش از حد و ارائه خدمات ضعیف ، مشتری را به یک مترجم همکار خود که برای انجام یک کار عالی اعتماد دارید و می تواند تا زمان کم شدن حجم کار شما کمک کند ، هدایت کنید. با انجام این کار مشتری هنوز ترجمه خود را به موقع دریافت می کند ، حتی اگر خودتان نتوانسته اید آن را کامل کنید.

گفتن “خداحافظی” با مشتریانی که ارتباط برقرار نمی کنند
مشتریانی که کند پاسخ نمی دهند به سeriesالات شما منجر به اختلال در روند کار شما می شود و بنابراین باعث کاهش جدی وقت شما می شود. آنها نه تنها می توانند تکمیل وظیفه شما را به تأخیر بیندازند بلکه در حالی که منتظر پاسخ می مانید کار را ناتمام بگذارید همچنین می تواند بر سطح انگیزه و بهره وری عمومی شما تأثیر بگذارد.

اگر مشتری دارید که به میزانی که مشکلی نداشته باشد ارتباط برقرار نمی کند ، زمان آن فرا رسیده است که راه های جدایی را در نظر بگیرید. چنین تصمیمی فقط به صورت موردی قابل اتخاذ است ، بنابراین به دقت فكر كنید كه فقدان ارتباط چقدر مخل است و تاثیری كه بر زندگی كاری شما می گذارد. به غریزه خود اعتماد کنید و اگر شرایط درست نیست ، به مشتری بگویید که چرا. می توانید به آنها فرصتی بدهید تا شرایط را اصلاح کنند ، اما اگر هیچ مشکلی بهبود نیافت ، بهتر است از شر آنها خلاص شوید و وقت خود را صرف یافتن مشتری بهتر و ارتباط برقرار کنید.

افکار نهایی
تصمیم گیری برای خلاص شدن از شر مشتری می تواند بسیار دشوار باشد ، خصوصاً در صورت تضمین درآمد کم درآمد فریلنسر. با این حال ، از نظر مالی و عاطفی نیز می تواند یک اقدام درست باشد.

آیا تا به حال تصمیم گرفته اید که مشتری خود را رها کنید؟ آیا انجام این کار حرکت درستی بود؟ برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با جامعه مترجمان مستقل خود نظر دهید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>