6 سوال برای GLAAD CCO غنی فرارو


سابق شبکه MTV اجرایی غنی فرارو ارشد ارتباطات GLAAD (که قبلا و اتحاد در برابر افترا) این سازمان اختصاص داده شده به مقابله با تبعیض علیه لزبین, گی, bisexual, transgender, و سوال (تجاوز) افراد در رسانه ها و ترویج درک و پذیرش و برابری. چهار شنبه, مارس 25 او برنامه ریزی شده است به ارائه بازار جدید داده برای رسیدن به همجنسگرایان مخاطبان در CultureX مکالمات بخشی از نیویورک تلویزیون هفته بهار. MCN تا به حال برخی از سوالات در GLAAD-موضوعات مرتبط برای فرارو پیش از این رویداد.

MCN: جامعه تجاوز یک نیروی آنها ایجاد تو رفتگی در دیوار خود در تلویزیون جامعه به عنوان رهبران که شدید و هدایت می شود. لطفا به ما بگویید که در مورد اطلاعات خاص شما باید در حال تحول جامعه به عنوان مصرف کنندگان و بینندگان تلویزیون?

غنی فرارو: من به خاطر شنیدن پیشگام بازیگر و مدافع Laverne Cox بگو: “اگر شما در حال شمارش نیست و سپس شما به حساب نمی آید” و من بر این باورم که این مورد برای تجاوز بینندگان تلویزیون. به همین دلیل GLAAD صرف چند سال کار با نیلسن برای به روز رسانی رتبه خود را به بخش خارج LGBTQ بینندگان. ما نورد اولین مرحله از به روز رسانی با نیلسن در اواخر سال 2018 که تعداد سرپرست خانوار توسط همجنسگرایان زن و شوهر هستند و در ادامه برای اطمینان از کل جامعه است که با دقت نشان داده شده است. Huffpost live در تازه ترین گزارش تلویزیون را نشان می دهد که تجاوز نمایندگی در تلویزیون است که در تمام زمان بالا پس نیلسن اطلاعات می تواند کمک به نشان می دهد شبکه و تبلیغ آنچه ما در پی تبلیغات نمایشی است و در تنظیم ، دانستن است که بخش بزرگی از جامعه مردم هستند و در تنظیم می تواند کمک به صرفه جویی در جامعه متمرکز را نشان می دهد.

MCN: چگونه شما قوی تر تبلیغ برای تلویزیون در سال گذشته ؟

RF: GLAAD, عمومی رفت در مورد برنامه های ما به رویکرد تبلیغ بر روی مشخصه کانال کانال تصمیم به کشیدن یک آگهی شامل دو زن ازدواج. ما می خواستیم برای دیدن اگر تبلیغ ایستاده مشخصه کانال ضد همجنسگرایان تصمیم گیری است. ما پس از آن با مشخصه کانال بسیار نزدیک پس از آن عمومی تماس بگیرید و آنها معکوس تصمیم. تبلیغ می تواند نقش بزرگی در چگونه یک شبکه عمل می کند و چه نوع برنامه نویسی شبکه به جلو حرکت می کند.

همچنین تبلیغات نقش عظیم نقش مهمی در شکل گیری چگونه بینندگان خود را مشاهده جهان و GLAAD شده است مشاوره با مارک های از جمله P&G, بزرگترین تبلیغ برای افزایش LGBTQ دید در تبلیغات است. تبلیغات فراگیر ترین شکل از رسانه ها و تجاوز افراد اغلب نامرئی اما در حال حاضر یک رنگین کمان موج آغاز شده است در سراسر تبلیغات.

MCN: چگونه است که در ادامه به تاثیر تولید کنندگان فراگیر و احترام بیش از گذشته تغییر 2-3 سال ؟

RF: GLAAD مشورت در پشت صحنه با تولید کنندگان و فیلمنامه نویسان, ریخته گری مدیران و دیگر معماران و طراحان برای نزدیک به 35 سال اما 3 سال پیش ما به طور رسمی راه اندازی شد GLAAD Media موسسه یک برنامه در GLAAD است که اختصاص داده شده به این نوع از مشاوره و آموزش و پرورش. تیم ما از کارشناسان از چند دهه تجربه همکاری با بزرگترین سازندگان محتوا برای گفتن معتبر سرگرم کننده و روشنگر ، بیش از چند سال گذشته به GLAAD Media موسسه گسترش آن کار مشاوره به بازی های ویدئویی, تبلیغات, تلویزیون کودکان و نوجوانان و کتاب های کودکان.

MCN: دارای پیام تغییر به تازگی برای آموزش مصرف کنندگان باید آگاه تر و باز ؟

RF: رسانه ای و تبلیغات در نظر گرفته شده برای منعکس کردن جهان اطراف ما و امروز که شامل تجاوز افراد و خانواده ها است. مصرف کنندگان انتظار می رود برای دیدن LGBTQ مردم نشان داده و من فکر می کنم این پیام به آنها تغییر نکرده است اما انتظارات از رسانه ها سازندگان را تغییر داده اند. نه تنها بینندگان انتظار برای دیدن LGBTQ مردم گنجانده شده است اما آنها انتظار دارند که از آن خواهد شد انجام یک روش معتبر است که نمی پندر. این است که اغلب واقعا یک artform و ما در GLAAD کار کرده اند و با برخی از بزرگترین سازندگان محتوای کامل آن است.

MCN: چه آینده ای در انتظار برای تکامل جامعه همجنسگرایان به عنوان مصرف کنندگان و بینندگان تلویزیون? آیا امید خود را برای تغییر در 5 سال آینده ؟

RF: LGBTQ مردم همواره شناخته شده به عنوان وفادار – ما از مارک های که پشتیبانی ما. و نوار مطرح شده برای گنجاندن. این دیگر به اندازه کافی برای یک نام تجاری به پرتاب یک رنگین کمان بر روی یک تی شرت و مارس در LGBTQ هانوی ، برخی از ما بهترین شیوه برای رسیدن به جامعه ما عبارتند از: تضمین این که بخشی از درآمد حاصل از رفتن به جامعه ما که خود را با نام تجاری است که وجود دارد در طول سال برای جامعه و مردم. مثلا huffpost live در حال کار بر روی یک نامه از شرکت های بزرگ صحبت می کند که در برابر 5 ضد تجاوز اسکناس در تنسی است. هر نام تجاری است که شرکت در غرور و یا انجام داده است LGBTQ کمپین بازاریابی و کسب و کار در تنسی باید ثبت نامه – اگر نه جامعه ما با شما تماس خواهد کرد به عنوان این را تکذیب می کند.

مرتبط با: 5 پرسش و پاسخ با خولیو Vaquiero

از نظر TV, GLAAD شده است شمارش LGBTQ نمایندگی در تلویزیون 24 سال. در پاییز گذشته در آخرین گزارش ما در بر داشت که از 879 سری شخصیت های منظم می رود به نظر می رسد در ساعات پر بیننده پخش اسکریپت, برنامه نویسی 10.2 درصد شمارش به عنوان LGBTQ. این بالاترین درصد تجاوز شخصیت های منظم GLAAD به شمارش در ساعات پر بیننده اسکریپت پخش برنامه نویسی. در 2018, GLAAD نام در پخش شبکه های به اطمینان حاصل شود که 10 درصد از ساعات پر بیننده پخش سری اسکریپت به طور منظم بودند LGBTQ توسط 2020. تنها در یک سال این شبکه را ملاقات کرد و بیش از این تماس. ویژه برای اولین بار در این سال تجاوز زنان در ساعات پر بیننده پخش سری اسکریپت تعداد تجاوز مردان در آن برنامه ها. علاوه بر این, این دومین سال در یک ردیف در پخش که در آن جامعه مردم از تعداد رنگ سفید LGBTQ مردم 52 درصد به 48 درصد.

این تنوع است که چه LGBTQ بینندگان تلویزیون را انتظار رفتن به جلو – LGBTQ مردم نمایندگی از هر دین و نژاد و سابقه و جنسیت و سن و توانایی و انتظار ما برای دیدن شخصیت ها و داستان است که نگاه در جوامع کمتر در جامعه تجاوز مانند ترانس و غیر دودویی مردم عجیب و غریب مردم مسلمان و مردم با اچ آی وی زندگی.

MCN: چگونه است که جریان سیاسی تحت تاثیر کار انجام شده توسط GLAAD و آنچه را خود سازمان انجام شود در اجرا به انتخابات این سقوط ؟

RF: تحت ریاست جمهوری اوباما ما شاهد سقوط نمی بپرسید همین را بگویید و عبور از برابری ازدواج در سراسر کشور. LGBTQ مردم – از جمله GLAAD – دعوت شدند, به کاخ سفید برای غرور جشن ها و میزگردها در مورد مسائل نهفته است که جامعه ما است. دولت فعلی است جسارت ضد LGBTQ صدای در سراسر کشور و دعوت از برخی از ترین ضد تجاوز سازمان ها و صداها به کاخ سفید است. که سطح دید تنها یک قطعه کوچک از آنچه در خطر است برای LGBTQ مردم در این انتخابات است. GLAAD شمارش بیش از 130 حملات در فصاحت و بلاغت و یا سیاست از رئیس جمهور تهمت و مردم او را منصوب به دولت خود از جمله تشکیل پرونده مختصری در حمایت از اعطای کسب و کار قانونی توانایی به آتش کسی به سادگی برای LGBTQ. این نوع اقدام یک اثر trickle-down – به کلیساها کلاس های درس و محل کار. GLAAD است 501(ج)3 غیر انتفاعی بنابراین ما مجاز به حمایت از نامزدهای اما ما را درگیر شدن در یک مقیاس بزرگ ‘دریافت رای’ تلاش برای درایو LGBTQ مردم و متحدان به پای صندوق های رای – و اجازه دهید آنها را می دانم آنچه در خطر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>