تبلیغات پیشرفته: COVID-19 ارائه چالش ها و فرصت های


پانل می گوید سنبله در بینندگان می تواند به شتاب گیری با تمرکز بیشتر بر رفتارهای

ادامه COVID-19 همه گیر هدایت می شود تلویزیون و جریان محتوا بینندگان جدید اوج و در همان زمان ارائه آگهی خریداران و فروشندگان با اطلاعات است که می تواند سرعت بخشیدن به تغییر از سنی و جمعیتی محور اندازه گیری به فردی بیشتر معیارهای, با توجه به تبلیغات پیشرفته اجلاس پانل ها در آینده-تولید رویداد روز سه شنبه.

در یک نطق اصلی بحث و گفتگو با رویداد مدیر و B و C ارشد محتوا تولید Jon, Lafayette, قلب و علوم, مدیر عامل شرکت ارین Matts گفت که مخاطبان در حال تغییر نه تنها به این دلیل که آنها در خانه هستند اما همچنین به دلیل در دسترس بودن محتوای خاص.

قلب و علوم یک واحد Omnicom گروه رسانه ای است که مکان مورد $1 هر 4 دلار صرف برنامه نویسی ورزشی برای مشتریان خود Matts گفت. به عنوان زندگی ورزشی شده است تقریبا غیر موجود در گیر سازمان مانند قلب و ذهن نیاز به دنبال کردن که در آن کسانی که به نوعی ورزش مخاطبان در حال تماشای در حال حاضر.

و بینندگان در حال رشد است. با توجه به قایق رانی VP فروش جهانی کریس Pizzurro در تقاضا مشاهده است تا 20 درصد در درجه اول در کودکان و نوجوانان, درام و فیلم بخش و مشاهده تلویزیون به عنوان یک کل است تا در طول بیماری همه گیر.

“مصرف کنندگان قطعا پیدا کردن آسایش در تلویزیون به عنوان یک کل” Pizzurro افزود که آنها همچنین به نظر می رسد تماشای آگهی های بازرگانی به عنوان این آگهی به نظر می رسد حتی با سال گذشته است. “ما دیده نمی چشمگیر کاهش سیستم عامل های دیگر داشته باشد.”

همان صادق است برای جریان خدمات او اضافه شده است. در حالی که قلب و ذهن مانند بسیاری از سازمان بودند بشود تا به اصطلاح جریان جنگ به عنوان کسانی که جدید در مستقیم به مصرف کننده توزیع محتوا روی صحنه آمد هیچ یک از پیش بینی های بزرگ سنبله در بینندگان به عنوان بیشتر و بیشتر آمریکایی ها محبوس می شدند به خانه های خود.

Matts گفت که یکی از اولویت بود برای پیدا کردن که در آن مصرف کنندگان بودند که اگر آنها نبودند تماشای ورزش است. و او گفت: در حالی که بسیاری در حال تماشای برنامه نویسی جدید در جریان خدمات بسیاری را جذب نسبت به “آسایش” برنامه نویسی مانند قسمت های قدیمی از دوستان و Seinfeld و حتی پادکست ها و برنامه نویسی های صوتی.

وجود دارد فرصت فوق العاده ای او افزود: در “درک کسانی که مخاطبان درک که در آن زمان می رود برای آنها و چگونه آنها در حال گذراندن آن زمان و قادر بودن به زیبایی وارد برندها در راه معنی دار ارائه می شود که نوع مناسب از پیام است که مناسب برای این لحظه در زمان.”

در حالی که برخی از مشتریان در حال خرید تبلیغات در بازارهای پراکنده را به پیدا کردن کسانی که سر بینندگان Matts گفت: همه گیر و تغییر عادات مشاهده زور می تواند این صنعت را به یک نگاه سخت در چگونه آنها به طور سنتی فروش تبلیغات.

“من فکر می کنم این یک فرصت برای تقریبا بپرسید که چگونه ما فکر می کنم در مورد upfronts,” مت گفت. “این شده است یک سنت هم افتخار است که ما تا به حال در این صنعت برای زمان بسیار طولانی شده است بسیار موفق است. اما ما باید مشتریان که در جدول زمانی ما باید مشتریان است که نیازهای مختلف و من فکر می کنم آن را به ما می دهد یک فرصت به یک گام به عقب. هر نوع refresh به ما چگونه فکر می کنم در مورد صنعت خوش آمدید, تغییر و یکی که صادقانه همه از مشتریان من شده اند استقبال کنند.”

همچنین به نظر می رسد به تغییر چگونه تبلیغ به دنبال مخاطبان خود را, او گفت:.

“مشتریان بسیار بیشتر مایل به گرفتن برخی از خطرات در این مرحله” Matts گفت. “آن را نیز به ارمغان می آورد این ایده از مخاطبان و مردم بر اساس روش خیلی بیشتر به تمرکز و اجازه می دهد تا تبلیغ واقعا کشف برخی از چیزهایی که آنها شده اند قادر به انجام قبل از.”

Matts اضافه شده که زمانی که جهان کسب و کار و خروج از این بیماری همه گیر در آینده این فرصت را به تمرکز بر افراد به جای جمعیتی خواهد شد و مهم تر از همیشه.

“عامل حدود مخاطبان به جای رویکرد گسترده از جمعیت ما کمک می کند تا به درک افراد در سطح فردی ما کمک می کند تا با همدلی ما کمک می کند تا درک بهتر و بهینه سازی پیام ها و رسانه ها” Matts گفت. “مهم بود که قبل از همه از این, اما آن را حتی بیشتر مهم است حق این لحظه چون ما واقعا نیاز به درک آنچه که انگیزه مردم و آنچه که انگیزه آنها را برای خرید یا عدم خرید در این لحظه اما کمک خواهد کرد با ما آب و طوفان فراتر از این است.”

نشانی تبلیغات به دست آوردن مقیاس گفت: طیف رسیدن به گروه معاون رئیس جمهور از پیشرفته تبلیغات فروش کیم نوریس در یک پنل جداگانه بحث است.

“در سال 2018 ما اعدام ده ها تن از آدرس دهی مبارزات. در سال 2019 آن را صدها نفر. من فکر می کنم که در مقیاس بزرگ در حال رشد است” نوریس گفت که استانداردهای رایج در سیستم عامل ها و روش های مورد نیاز برای استفاده از این مقیاس.

او افزود که خریداران و فروشندگان در حال کار با هم برای رسیدن به این هدف است.

“وجود دارد همکاری بیشتر در حال حاضر از من تا کنون دیده اند” نوریس گفت. “همه که همکاری بین برنامه نویسان MVPDs آگهی شرکت های فن آوری اطلاعات شرکت را واقعا تحت فشار قرار دادند به جلو پیشرفت. من فکر می کنم این مقیاس وجود دارد برای این در حال حاضر یک کسب و کار ماندگار — من فکر می کنم ما آن را در فعالیت است. و در حال حاضر ما نیاز به این سازمان به یکی شدن به طوری که ما در واقع می تواند ایجاد استانداردهای طوری که وجود دارد موارد استفاده و روش برای تبلیغ و آژانس, شرکت های هلدینگ واقعا به دنبال. “

FuboTV معاون آگهی خرید و فروش کریس Flatley گفت که در حالی که ماندن در خانه و سفارشات کمک کرده اند درایو محتوای بینندگان “از طریق سقف” او را باور نمی کند اختلال ناشی از این بیماری همه گیر را تغییر دهید چگونه تبلیغ می خرید.

“زمانی که شما در یک تبلیغ آنها یا خرید addressasble و یا آنها در حال خرید نشانی,” Flatley گفت. “من فکر نمی کنم COVID-19 که واقعا در رفتن به تاثیر آن است. آنچه واقعا اتفاق می افتد این است: “آیا آنها خرید در همه حال حاضر است؟’ اگر آنها در حال خرید راه آنها همیشه چه که نشانی و یا اجرا از شبکه.”

به عنوان مثال او با اشاره به یک نشانی مشتری است که مبادرت به فروش محصولات که sanitizes سطوح که به نظر می رسد حتی بیشتر به طور گسترده ای محبوب در طول بیماری همه گیر.

“آنها را نگه دارید خرید نشانی,” Flatley گفت: از مشتری. “من فکر می کنم زمانی که شما نگاه کنید چگونه تبلیغ کننده فکر می کند که آنها هنوز هم می دانم که خود را خریدار است و چه کسی تصمیم گیرنده است. من فکر می کنم محیط فعلی تغییر نمی کند آیا کسی خرید نشانی یا نه. که آیا آنها در حال خرید یا نه چیزی است که ما در حال انتظار به ما صعود به تپه.”

اما همانطور که بیشتر و بیشتر تبدیل به شبکه های آدرس دهی در سراسر کشور وجود دارد باید به شکل از چگونه آدرس دهی متناسب به خود را دیگر تبلیغات تاکتیک.

Clypd رئیس استراتژی افسر Jason Burke گفت که نشانی است که واقعا فقط یک تاکتیک برای تبلیغ و بیشتر نمی خواهید برای قرار دادن تمام خود را بازاریابی تخم مرغ در یک سبد خرید. یک تاکتیک است برای استفاده از آدرس دهی در کنار خطی تبلیغات با استفاده از آن به داستان فصل دوم در این پیام از طریق نشانی تبلیغات.

“این صاحبان رسانه ها به دنبال استفاده از addressability به انجام یک تعداد انگشت شماری از چیزهایی که” برک گفت. “یکی این است که به درایو عملکرد خود را در سراسر تمام نمونه کارها به طور بالقوه با استفاده از addressability برای تحویل در برابر مخاطبان هستند که عملکرد ضعیفی در محیط های دیگر و واقعا تحویل به مصرف کننده یک تجربه بزرگ و سپس آن مربوط به تبلیغات یا تبلیغات هدفمند است که به آنها به عنوان یک فرد در مقابل گسترده جمعیتی که در آن زندگی می کنند.”

اندازه گیری لوله نیلسن پرده برداری از برنامه ای برای تست بتا خطی آن تلویزیون نشانی پلت فرم در ژانویه و Nielsen پیشرفته تصویری تبلیغات گروه مدیر کل کلی Abcarian گفت که در حالی که برخی از تغییرات ساخته شده به دلیل COVID-19 — این پروژه در حال رفتن به جلو.

“مانند هر کس دیگری ما تا به حال به صرف برخی از زمان برای انطباق با بتا ما برنامه را به زمان حال تغییر است که ما خودمان را در” Abcarian گفت. “…اگر ما برنامه بتا ممکن است نگاه مانند آنچه ما در ابتدا پیش بینی ما در حال حرکت رو به جلو با بتا.”

او افزود که در اصل اولین مرحله از آزمون های درگیر وارد شدن به شرکای آن’ امکانات در محل و نصب دو دستگاه تلویزیون.

“بدیهی است که با توجه به نگرانی های ایمنی و اجتماعی محدودیت های ما دیگر قادر به کار در محل” Abcarian گفت. “ما تا به حال برای دریافت خلاق و آنچه که ما انجام داده ایم این است که معرفی جدید مجازی را تجربه کنند. که رفتن به قادر به تقلید از آنچه آنها انجام داده اند در محوطه اما انجام آن از طریق یک محیط مجازی.

“…آنها دسترسی قادر به نگاه واقعی آگهی تعویض است که اتفاق می افتد به طوری که آنها می توانید احساس اعتماد به نفس قبل از این قابلیت می رود در مقابل واقعی بینندگان” Abcarian ادامه داد. “و آنها همچنین می توانند با استفاده از رابط کاربر ما به طوری که آنها می توانید موجودی قوانین بسیار شبیه به آنها را در خطی تلویزیونی امروز چه که با نام تجاری جدایی و یا انواع دیگر از قوانین و ببینید این قوانین در عمل است. و مطمئن شوید که آنها اعتماد به نفس است که آنها می دانند که چگونه آنها در حال رفتن برای باز کردن این خطی به عنوان موجودی ما جلوتر حرکت به سمت تجاری سازی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>