تبلیغات پیشرفته: کارشناسان فرصت برای هدف قرار دادن AVOD خرید


مجازی نشست به رهبری جان لافایت در ادامه این هفته

زمانی که تلویزیون تبلیغات می یابد جدید عادی پس از همه گیر تبلیغات هدفمند هستند بیشتر احتمال دارد به یک بزرگتر بخشی از آگهی مخلوط به گفته کارشناسان در طول پیشرفته تبلیغات پنل جلسات دوشنبه در آینده-تولید مجازی رویداد.

کارشناسان همچنین پیش بینی برخی از “به اشتراک گذاری تغییر” آگهی دلار دور از پخش تلویزیون به سمت ad-پشتیبانی از جریان, خدمات, برنامه های اجتماعی (مانند HouseParty) و دیگر در حال ظهور دسته بندی فیلم. و به آنها گفت: عقب نشینی توسط برخی از تبلیغات از جمله آنهایی که مربوط به سفر کسب و کار است که منجر به افزایش فرصت ها برای تبلیغ در سیستم عامل است که شاهد افزایش در مشاهده از جمله تلویزیون متصل و بیش از حد بالا از رسانه ها در کاهش نرخ. که فرصتی است برای نوع تصویر تبلیغاتی از جمله تلویزیون برندها به دنبال بالا بردن آگاهی در میان مصرف کنندگان است.

دوشنبه اولین روز از چهار روز پیشرفته تبلیغات مجازی اجلاس با دو پانل تعدیل توسط Jon لافایت ارشد محتوا تولید برای B+C.

پانل اول بود در مورد اندازه گیری مخاطبان در سراسر صفحه نمایش و یا دستگاه های ویدئویی. پرسید که چگونه آنها انجام می دهند در طول این مخل دوره اعضا گفت: آنها سالم بودند و مشغول نگه داشتن در حالی که کار از خانه. Aleck simon miller ارشد معاونت مشتری و داده های استراتژی در تبلیغات شرکت فن آوری Amobee همچنین گفت که او در بر داشت همکاران و مشتریان بودند “قابل دسترس بیشتر را به اندازه کافی جالب توجه است.”

مایک Piner SVP تصویری و داده محور, سرمایه گذاری در آژانس Mediahub گفت: “پوشش نقره ای” در فیلم کنونی مصرف است که “رسانه ای که ما در نظر گرفته در حال ظهور رسانه ها در حال حاضر تبدیل شدن به جریان اصلی بیشتر.” Simon miller تا به حال با اشاره به متصل به اینترنت تلویزیون, مشاهده عنوان و Piner اضافه شده است که به افزایش مشاهده روی ad-پشتیبانی از ویدئو در تقاضا در شبکه های. او همچنین گفت: مشاهده ویدیو در برنامه های اجتماعی از جمله Houseparty و Infinite خواهد بود و مهم تر از تبلیغ وسایل نقلیه در آینده است.

اتان Heftman SVP از دقت و عملکرد فروش تبلیغات در A+E Networks گفت: تبلیغ در حال سقوط بودند را به سه دسته: کسانی که پیام آنها را در انتظار قرار داده در حالی که کسب و کار خود را در مکث; کسانی که کسب و کار باز است اما صدمه دیده است مانند رستوران ها خدمات سریع در حال حاضر باز برای بایگانی اطلاعات (آنها در حال حرکت تبلیغات به بعد در سال) و کسانی که ممکن است آسیبی نرساند و یا حتی دیدن یک موج. “آنچه ما سعی به انجام این کار با آنها است که آنها را تشویق به حمایت از بازار تبلیغات برای حمایت از برنامه نویسان مانند ما در حال تلاش برای قرار دادن محتوا برای بینندگان به تماشای. سعی کنید برای قرار دادن اعلانات آگاهی عامه درمورد وجود دارد خارج وجود دارد, پشتیبانی, اولین پاسخ دهندگان و حمایت از صنایع است که در حال صدمه زدن به. ما در حال تلاش برای همکاران با آنها.”

Heftman گفت: برای اولین بار چند هفته از بحران بود و در مورد انجام ترياژ با تبلیغ بدانند چه پیام حق است و زمانی که آن را باید اجرا شود. در چند هفته گذشته اگر چه دیده است “افزایش سطح گفتگو در مورد پیشرفته هدف قرار دادن در مورد ارزش یک تلویزیون تصور برای کسی که کسب و کار در حال حاضر.” او گفت که این روند باید ادامه یابد در آینده است.

تابلو دوم شد گزارش پیشرفت پیشرفته تبلیغات موضوعات از جمله اطلاعات محور خطی مخاطبان خرید و نشانی تبلیغات.

زئيف Neumeier, SVP محصول در smart-TV اطلاعات شرکت Inscape گفت: “ترس و بیم و هراس” است که گاهی اوقات نیاز به ایجاد انگیزه تغییر در کسب و کار در تاسیس صنایع مانند تبلیغات. “انگار ترس و بیم و هراس در حال حاضر.” خرید برداشت بر بیننده سنی 18-49 شده است بد ارز برای سال, او گفت:, اما خرید باید حرکت بیشتر برای فروش, نتایج, او گفت:, به خصوص اگر کسب و کار پول کمتری برای خرج کردن در تبلیغات است. Inscape و پدر و مادر تلویزیون ساز Vizio کردم که در گذشته بزرگ رکود در 2008-09 او اشاره کرد.

Kurt رائو SVP و افسر ارشد فناوری در Tegna های پخش تلویزیون و صاحب Premion OTT پلت فرم تبلیغاتی گفت: “مخاطبان می ولع مصرف محتوا” بنابراین مشاهده است تا در تمام Tegna سیستم عامل است. این ایستگاه نیز در حال دیدن بینندگان جوان و مشتاق به حفظ آنها و به “کسب درآمد” دستاوردهای سخت است که برای انجام در حال حاضر به دلیل تبلیغ باید به حال به جلو و عقب. این یک انتخابات سال کمک می کند که به عنوان تبلیغات سیاسی “همچنان به رانندگی در سراسر همه از ما سیستم عامل, آیا آن را خطی یا OTT,” او گفت:.

آدم Helfgott مدیر عامل شرکت در برنامهای ارائه دهنده Madhive گفت: در این محیط مشتریان شده اند و پذیرای “رفتن نیروی کامل” در حال حاضر با داده های مبتنی بر روش “بسیار بالاتر از ما تا کنون دیده ام.”

رائو گفت: 30 درصد از تبلیغ به دنبال تبلیغات هدفمند در حال حاضر. “با توجه به نامشخص زمان, آنها در حال تلاش برای رسیدن به بهترین مخاطبان آنها می توانند” او گفت:.

پیشرفته تبلیغات مجازی اجلاس همچنان ادامه دارد سه شنبه-پنج شنبه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>