تبلیغات پیشرفته: ‘تاریخ و زمان آخرین رقص’ نشان می دهد دیزنی چابکی


ESPN آخرین رقص مجموعه مستند که جلب بیش از 6 میلیون بیننده به طور متوسط به دو قسمت و هوشمندانه کنی Mayne تبلیغ برای دولت بیمه کشاورزی است که پخش آن به والت دیزنی Co. مدیران و سابق NBA ستاره Jalen رز مقدار زیادی به بحث در مورد در طول سه روز از پیشرفته تبلیغات مجازی نشست.

آگهی ترکیبی از گذشته و حال Mayne برای دولت که شد تبلیغ در ESPN در 1990s به نظر می رسید به presage که سالها از این رو وجود خواهد داشت یک docuseries در مورد ’90s شیکاگو بولز. لیزا Valentino اجرایی معاونت مشتری و نام تجاری راه حل های دیزنی, تبلیغات, فروش, توضیح داد که این آگهی را با هم در یک عجله توجه به این که آخرین رقص برنامه ریزی شده بود به هوا در ماه ژوئن بود اما نقل مکان کرد تا در غیاب زنده ورزشی, برنامه نویسی در ESPN در طول COVID-19 بحران است.

“من فکر می کنم همه ما در حال یادگیری در این لحظه چگونه چالاک ما را می توان به عنوان سازندگان” والنتینو گفت. آنچه به طور معمول خواهد بود هشت هفته روند ایجاد یک ویژه تبلیغ تبدیل شده است “48 ساعته پنجره,” او گفت: اجلاس سران تولید کننده Jon, Lafayette, کسب و کار, سردبیر رادیو و تلویزیون+کابل.

رز, شرکت میزبان از Jalen و Jacoby Aftershow زیر آخرین رقص قسمت گفت: ورزش, الهام بخش مکالمات است که تبلیغ کنندگان می تواند از بهره مند شوند. تاریخ و زمان آخرین رقصبرای مثال آورده شده در بحث در مورد اینکه آیا LeBron James بهتر از مایکل جردن. (“که توهین به مقدسات” جذاب رز گفت.) “آن را در ادامه بیشتر به آن و حامیان مالی را می توانید در ادامه نه تنها به دنبال این حرکت بلکه واقعا امکان استفاده از قدرت است که ورزش هنوز هم خواهد شد که حتی اگر زنده ورزشی هستند اتفاق می افتد در حال حاضر” رز گفت.

والنتینو و رز ملحق شدند توسط تری Hurlbutt معاونت اجرایی و سردبیر ABC اخبار دیجیتال که گفت: “علاقه به اخبار خوب داستان است که فصل در حال حاضر” و افرادی که به دنبال کمک به کسب و کارهای محلی.

دوم پنل پیشرفته تبلیغات مجازی اجلاس متمرکز در اتوماسیون. اوان Adlman ارشد معاونت تبلیغات پیشرفته و دیجیتال مشارکت در شبکه AMC گفت: زمانی که او از دیجیتال به تلویزیون او شگفت زده در چگونه کمی از تبلیغات تلویزیونی انجام شد خودکار مد. او می بیند که در حال تغییر است ، “من فکر می کنم آن را به بلند کردن و حرکت سریع تر برای انطباق با فن آوری های آن و کسانی که بازده و راه کار بیش از آن در دیجیتال.”

برنامهای فروشندگان پیوستن به او در پانل — Preetham Mallikarjuna رئیس محصول افسر در Simulmedia و جرمی استاینبرگ جهانی سر از اکوسیستم در MediaMath — صحبت کردن شرکت های خود را در’ روش و مزایای تبلیغات پیشرفته. “ما به وضوح ببینید عظیم فرصت با نشانی از تبلیغات تلویزیونی با توجه به ارزش و بهره مندی از مطالب در این صفحه نمایش بزرگ” استاینبرگ گفت.

پیشرفته تبلیغات مجازی اجلاس نتیجه فردا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>