تبلیغ به دنبال همه گیر مربوط به تاخیر در CCPA


می گویند که آنها نیاز به زمان بیشتری برای “operationalize” قوانین فعلی داده شده coronavirus بحران

تقریبا سه ده تشکل های صنفی از جمله انجمن ملی, تبلیغ, تبلیغاتی آمریکا فدراسیون و انجمن های مجله رسانه ها با استناد به این بیماری همه گیر کوروناویروس در درخواست کالیفرنیا به تاخیر در اجرای یک قانون حفظ حریم خصوصی کالیفرنیا مصرف کننده قانون حریم خصوصی (CCPA) تا Jan. 2, 2021.

کالیفرنیا مصرف کننده قانون حریم خصوصی (CCPA) رفت و به اثر Jan. 1 اما دولت هنوز برای نهایی کردن قوانین به اجرای آن قوانین است که باید در جای خود در اواسط سال.

برخی از همان گروه از جمله آنا و IAB استدلال مشابه تاخیر در ژانویه به نقل از “پیچیدگی فوق العاده ای از قانون و طیف گسترده ای از مسائل روشن می شود” را به عنوان دلیلی برای دنبال مشابه شش ماه تاخیر از تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است.

در نامه ای به دادستان کل کالیفرنیا خاویر بکررا پنج شنبه (19 مارس) آنها گفت که “با توجه به رویدادهای جاری و در حال حاضر ناتمام وضعیت مقررات اجرای CCPA کسب و کار را عملیاتی ظرفیت و یا زمان را به سیستم های خود را به انطباق با نهایی الزامات قانونی.”

آنها استدلال می کنند که در آینده با “کسب و کار نوآورانه روش” مطابق با قانون جدید و اجرای نظام یک وظیفه بسیار و بیش از حد بلند سفارش هنگامی که بسیاری از این کارگران در خانه هستند و همه در حال “انجام بهترین خود را برای مدیریت زندگی شخصی و حرفه ای در صورت از زمان نامشخص است.”

آنها می گویند که آنها در حمایت از حریم خصوصی-هر چند بسیاری از جمله آنا نمی شد از طرفداران چگونه این لایحه تلاش می کند به آن امن–اما می خواهم زمان اضافی برای “درک و به طور موثر operationalize” قوانین جدید.

آنا نیز استدلال کرد که این قانون به تصویب می تواند آسیب کالیفرنیا, اقتصاد, اقتصاد که مانند همه دولت اقتصاد, چهره, دوران سخت پیش رو بدون که اضافه شده موضوع.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>