شبکه AMC گزارش 1سود پایین 52%

سه ماهه دوم درآمد تبلیغ می رود کاهش 30%

AMC شبکه گزارش داد که این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت فشار قرار دادند سه ماهه اول سود پایین تر هر چند این شرکت گفت: این نقدینگی جامد باقی می ماند.

برای سه ماهه دوم این شرکت گفت: این انتظار می رود درآمد حاصل از تبلیغات به پایین 30 درصد.

رتبه بندی هستند تا CFO Sean Sullivan اشاره کرد اما “کسب درآمد از کسانی که رأی اثبات می تواند یک چالش است.” او گفت که درآمد تبلیغات نیز تحت تاثیر تاخیر در گرفتن فصل آینده از مرده راه رفتن و جدید The Walking Dead: جهان فراتر از آن در هوا است.

30% درآمد تبلیغات کاهش شد و در پایان بالا از وال استریت ،

COO اد کارول گفت که بسیاری از پول مشتریان صرف نیست در سه ماهه دوم نگه داشته شده است در این شبکه در نیمه دوم سال است.

برخی در صف مقابل و گفتگو هستند گونگ اما کارول گفت که او انتظار می رود در صف مقابل بازار به جای یک “مبهوت اساس است.”

این شرکت هنوز هم انتظار جریان وجوه نقد برای سال 2020 به بالاتر از در سال 2019 تا حدودی به دلیل کاهش هزینه های تولید و کاهش مالیات است.

سالیوان گفت: این شرکت نمی تواند فراتر از پیش بینی سه ماهه دوم.

سه ماهه اول درآمد خالص کاهش یافته و 52 درصد به $69 میلیون دلار یا $1.22 هر سهم از 143 میلیون یا 2.48 هر سهم یک سال پیش.

درآمد کاهش 6.4 ٪ به $734 میلیون.

عامل درآمد برای AMC ملی شبکه بخش پایین بود 22.4 درصد به $195.2 میلیون دلار به عنوان درآمد کاهش 8 ٪ به $566.9 میلیون. آگهی درآمد پایین بود 10.8 درصد به $213 میلیون. توزیع درآمد پایین 6.2 ٪ به $354 میلیون دلار با هر دو اشتراک و محتوای صدور مجوز و درآمد پایین تر است. این شرکت گفت: قانونی و هزینه های بازاریابی بودند ،

این شرکت گفت که انتظار آن را هدف قرار SVOD خدمات باید بین 3.5 میلیون و 4 میلیون مشترک تا پایان سال است. این شرکت در ابتدا انتظار می رود برای رسیدن به این سطح از مشترکین توسط 2022.

شبکه AMC اعلام کرد که آن را به دسترسی به $1.2 میلیارد دلار نقد و معادل وجه نقد و گزارش جریان نقدی از $182 میلیون دلار در سه ماهه. آن گفت که انتظار ندارد این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار توانایی خود را برای پوشش بدهی های خود را پرداخت.

اما این شرکت هشدار داد که تاثیر نامطلوب از COVID-19 همه گیر خواهد شد مواد را به آن نتایج حاصل از عملیات را به جلو رفتن.

“نهایی تاثیر COVID-19 همه گیر از جمله میزان از هر گونه تاثیر منفی بر روی کسب و کار ما, نتایج عملیات و وضعیت مالی بستگی دارد, در میان چیزهای دیگر, مدت و گسترش این بیماری همه گیر تاثیر مقررات دولتی که شده اند و ممکن است همچنان به تحمیل در پاسخ به همه گیری اثربخشی اقدامات صورت گرفته برای مهار یا کاهش شیوع و شرایط اقتصادی جهانی ،

“چه شده است یک عامل منحصر به فرد محیط شبکه AMC همچنان به تولید سطح قابل توجهی از جریان نقدی آزاد باقی می ماند و به خوبی با حروف بزرگ با ترازنامه و قوی نقدینگی” گفت: مدیر عامل جاش Sapan.

“ما همچنان به پیشرفت های قابل توجهی در ما دیجیتال طرح از جمله قوی رشد مشترک در سراسر بلوط, تلویزیون دچار, Sundance در حال حاضر و UMC (شهری کانال فیلم) SVOD خدمات و همچنین به عنوان تلویزیون بلوط راه اندازی در انگلستان است. نمونه کارها ما از شبکه های است که ارائه افزایش بینندگان در هفته های اخیر از جمله قوی اولین فصل سوم از کشتن حوا و عملکرد قوی برای جدید ترین و استثنایی فصل Better Call Saul,” Sapan گفت. “ما ادامه داد: سرمایه گذاری در زمینه های کلیدی – ایجاد محتوای قوی و ارزشمند IP; در حال رشد ما را هدف قرار SVOD خدمات; و به حداکثر رساندن ارزش ما خطی کانال – است که ما را قادر به حرکت در این زمان به چالش کشیدن و ادامه خواهد داد به ما خدمت می کنند و زمانی که این محیط را تثبیت و به ما نگاه فراتر از این فوری دوره باقی مانده از سال 2020 و در آینده به 2021.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>