حتی به عنوان دادستان کل کالیفرنیا شد درخواست از کنگره برای استفاده از حالت مصرف کننده در قانون حفظ حریم خصوصی به عنوان یک الگو برای فدرال حریم خصوصی قوانین تبلیغ در تلاش بودند تا دولت به روشن/تنظیم است که قالب به طوری که آنها می توانند همچنان به جای تبلیغات هدفمند است که پشتیبانی از محتوای آنلاین.

تبلیغ کنندگان می گویند کالیفرنیا جدید قانون حفظ حریم خصوصی می تواند طلسم مشکل برای مصرف کنندگان اقتصاد دولتی
g4ll4is را در فلیکر از طریق عوام خلاق مجوز 2.0
کالیفرنیا مصرف کننده قانون حریم خصوصی (CCPA) رفت و به اثر Jan. 1 اما دولت به دنبال ورودی در فقط در نحوه اجرای آن است. قوانین برای انجام این کار باید در محل توسط midyear.
مرتبط: آگهی های گروه به دنبال تاخیر در کالیفرنیا قانون حفظ حریم خصوصی
در نظرات ثبت با دادستانی کل با توجه به پیش نویس عرضه شده به چند خبراز انجمن ملی تبلیغ گفت: این همه در مورد کار به این لایحه بهتر است اما یک لایحه آن را به وضوح هنوز هم مسائل را با CCPA که در آن خواستار یک “رمان عملیاتی پیچیده و در بسیاری از راه های گیج کننده قانون” با “قابل توجه و اثرات مضر بر روی مصرف کنندگان و کسب و کار” اگر کسانی که در سایه باقی می ماند بدون تغییر آینده ترفند.
اما آنا می گوید: کار به این لایحه “بهتر” ضروری است چرا که این قانون به عنوان آن می ایستد می تواند آسیب کالیفرنیا اقتصاد است.
“ما و اعضای ما به شدت حمایت مسئول استفاده از داده ها و زمینه هدف از افزایش مصرف کننده حفظ حریم خصوصی است که ذاتی در CCPA و آن اجرای مقررات” آنا گفت: AG ، “ما تشویق می شوند که قوانین به روز رسانی ارائه یک درجه افزایش وضوح در اطراف برخی از مبهم مقررات در قانون است. با این وجود مقررات باقی می ماند به طور قابل توجهی نامشخص در مناطق مختلف از اهمیت حیاتی برای هر دو مصرف کنندگان و کسب و کار.”
که “چند” تشکیل شده حداقل 15 توضیحات/می پرسد که در آن خم شدن به gravitas از تحمیل اعداد رومی:
I. “ارائه کسب و کار در یک مدت زمان معقول برای اجرای مقررات جدید
II. “روشن شدن الزامات اطراف برنامه های وفاداری بنابراین کسب و کار ممکن است در ادامه به ارائه چنین برنامه هایی به کالیفرنیا”
III. “روشن است که کسب و کار ممکن است را انتخاب کنید به افتخار کاربر فعال جهانی کنترل حریم خصوصی و یا ارائه کنندگان دیگر به همان اندازه روش موثر برای انصراف از اطلاعات شخصی فروش
IV. “به روز رسانی خانواده تعریف را بهتر منعکس کننده مناسب شیوه های کسب و کار
V. “اضافه کردن یک ماده روشن است که اطلاعات کسب و کار جمع آوری و به اشتراک گذاری برای پیشگیری از تقلب اهداف است نه موضوع خاصی CCPA حقوق
VI. “فعال کردن انعطاف پذیری برای ارائه CCPA-مورد نیاز توجه کنید در مجموعه ای به
مصرف کنندگان از طریق تلفن و حضوری
VII. “حذف Duplicative و نامشخص شفافیت مورد نیاز
VIII.“حذف محدودیت در ارائه دهندگان خدمات داخلی استفاده شخصی
IX. “روشن شدن نیاز برای به دست آوردن رضایت والدین برای افراد زیر سن قانونی “در علاوه بر این به” قابل اثبات رضایت والدین تحت کودکان حفاظت از حریم خصوصی آنلاین عمل می کنند (“COPPA”)
X. “حذف نیاز به “به طور دائم و کاملا” پاک کردن اطلاعات شخصی
اطلاعات
XI. “حذف نیاز به ارائه یک ژنرال تلفن رایگان شماره تماس برای دریافت مصرف کننده CCPA درخواست
XII. “روشن شدن چگونگی کسب و کار باید در پاسخ به CCPA درخواست زمانی که آنها حفظ اطلاعات شخصی در یک شیوه ای است که در ارتباط با شناسایی فرد
XIII.“روشن شدن و تغییر آشکار مورد نیاز کسب و کار است که فروش, دریافت, فروش, و یا به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی از 10 میلیون یا بیشتر مصرف کنندگان
چهاردهم. “شهادت می دهم که مورد نیاز اعلامیه ممکن است ارائه شده در سیاست حفظ حریم خصوصی
پانزدهم. “کمک مالی کسب و کار آنلاین است که حفظ اطلاعات شخصی انعطاف پذیری به ارائه موثر در انتخاب کردن مکانیسم”
Leave a reply