آنا افزایش هشدار دهنده بیش از سی آگهی مالیات

انجمن ملی تبلیغ است اصرار سی شورای شهر به تصویب 3% مالیات بر خدمات تبلیغات که بر هر دو آگهی فروش و خلاق و همچنین فروش آنلاین شخصی اطلاعات از جمله مرورگر عادات و ترجیحات مصرف کننده.

با توجه به آنا شورای سهشنبه (7 ژوئیه) آزمایشی رای به تصویب بخشی از یک لایحه بودجه که شامل مالیات بر فروش در تبلیغات خدمات است که در تعریف شده به عنوان “برنامه ریزی, ایجاد, قرار دادن یا نمایش تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی رادیو و تلویزیون و سایر رسانه ها از جمله, بدون محدودیت ارائه مفهوم, نوشته, گرافیک, طراحی مکانیکی, هنر, عکاسی, و نظارت بر تولید.”

فروش مالیات بر تبلیغات خدمات سطح دوره زمانی که ایالات متحده و محلات به دنبال منابع جدید درآمد که آنها قطعا در جریان اقتصادی سونامی COVID-19.

“این شورا در نظر دارد بسیار غلط مالیاتی که شکست خورده است و در همه جا سعی شده است” گفت: ANA گروه EVP دن Jaffe. “تبلیغات مالیات سرکوب تقاضای مصرف کننده, کند, کار, رشد و در نهایت باعث شود که محصولات و خدمات خود را به تبدیل شدن به گران تر برای مصرف کنندگان است. مالیات بر تبلیغات است که همیشه معکوس خواهد شد و حتی بیشتر مضر در طول COVID همه گیر و همراه با رکود شدید اقتصادی. این مالیات می تواند کمرشکن برای کسب و کارهای کوچک و انتشارات جامعه.”

مالیات پیشنهاد شده توسط رئیس شورای فیل مندلسون که برآورد آن می تواند افزایش 18 میلیون دلار.

شانس در برابر عبور اگر گذشته است و مقدمه هر چند هیچ سابقه ای از زمان همه گیر اقتصادی آمار در کشور است.

آنا اشاره می کند که بیش از 100 آگهی مالیات پیشنهاد شده است از سال 1987 با هیچ ساخت آن به قانون است.

اخیرا مریلند گذشت یک آگهی دیجیتال مالیاتی بیش از آنا را پر سر و صدا اعتراض اما این لایحه را وتو کرد توسط رژیم صهیونیستی. لری هوگان, حفظ, که, کامل, رکورد. هوگان گفت که لایحه بود غلط بود و افزایش مالیات در یک زمان هنگامی که بسیاری از آنها از کار و تلاش.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>