AVOD خریداری می تواند خار پیشرفته تبلیغات


تحکیم می تواند فشار بر برخی از ad tech بازیکنان

تبلیغات پیشرفته شتاب می تواند با خرید بالا streaming video خدمات توسط بزرگتر سنتی, شرکت های رسانه ای.

“متصل تلویزیون برنده بی چون و چرای این دوره” تل Chalozin ارشد تکنولوژی افسر و از بنیانگذاران Innovid گفت.

رسانه های خریداران را تشویق توسط شبکه اخذ می کند با تکنولوژی جدید و نوآوری. برخی از شرکت فنی همچنین فرصت به عنوان بزرگتر تبلیغ رشد راحت تر با خرید بیش از حد بالا و متصل به تلویزیون از چهره های آشنا.

دیگران هر چند هشدار می دهند این صنعت هنوز هم رسیده برای تحکیم و برای اطلاعات بیشتر به واسطه حذف شود از فن آوری پشته به پیشرفته تبلیغات موثر تر کار می کنند.

“من فکر می کنم که اگر هر چیزی در حال رفتن به اسکواش و نوآوری آن را رک و پوست کنده میراث ad tech” گفت: Chris Maccaro مدیر عامل شرکت آگهی شرکت فناوری Beachfront Media.

“اگر شما یک شرکت رسانه ای و یا یک آگهی شرکت فن آوری و شما لازم نیست که یک قابلیت در حال حاضر شما می توانید بحث در مورد ساختمان آن را به خودتان” Andre Swanston مدیر عامل شرکت OTT مخاطبان گیری شرکت Tru Optik گفت. “اما در زمان شما انجام, شما بی ربط است.”

موجب شده توسط COVID-19 گیر بیشتر بینندگان در حال رفتن بیش از بالا و ساعت را صرف تماشای رایگان آگهی های پشتیبانی شده ویدئو بر روی تقاضا خدمات و برنامه ها سر به فلک کشید جلب توجه از تبلیغات و رسانه های خود را به خریداران.

بزرگ شرکت های رسانه ای که در حال از دست دادن بینندگان و مشترکین باید متوجه بیش از حد. در ماه مارس فاکس خریداری ad-پشتیبانی VOD برنامه نویس Tubi برای $440 میلیون و Comcast خریداری AVOD شرکت Xumo و Vudu برای نامعلومی مقدار. کسانی که معاملات پس از Viacom سال گذشته خریداری پلوتون تلویزیون, یکی دیگر از AVOD برنامه نویس, برای $340 میلیون دلار است.

پلوتون فن آوری است که می تواند کمک به ViacomCBS رقابت در جریان آینده. “پلوتون انجام داده است یک کار باور نکردنی برنامه نویسی” دیوید Lawenda اجرایی معاونت برای فروش دیجیتال تصویری و تعاملی در ViacomCBS گفت. “آنها به انجام یک کار فوق العاده از کسب درآمد از این راه است. هر دو طرف باید با اهرم نقاط قوت یکدیگر را به طور کلی ارائه قوی تر است.”

خواهد ViacomCBS را پلوتون فن آوری در خانه و توقف کار با سیستم عامل های دیگر? “ما ساخته نشده است که هنوز” Lawenda گفت. “من فکر نمی کنم به واسطه رفتن به دور. بزرگتر ad-tech بازیکنان را وفق دهند خود را پشته برای تلویزیون متصل یا کسب یا با گوش دادن به بازار و ساخت آنچه مورد نیاز است. آن را فقط رفتن به یک زمان کمی است.”

به طور مشابه Tubi آگهی فروش تیم خواهد شد به گزارش فاکس آگهی خرید و فروش می شود و بخشی از صف مقابل می پردازد. اما Tubi ادامه خواهد داد به فروش موجودی در سیستم عامل های دیگر. “شما نمی توانید جدا از یک بازار و یا سعی کنید به کنترل آن” فاکس جمهور آگهی خرید و فروش ماریان Gambelli گفت.

تحکیم یک مزیت به خریداران

خریداران فکر می کنم مشتریان خود بهره مند شوند به عنوان تحکیم پاک کردن برخی از صنایع را تکه تکه شدن و رسانه ای شرکت دریافت تکنولوژی تزریق از streamers به دست آوردن آنها.

برخورد با تاسیس رسانه های همکاران به جای دیجیتال upstarts کمک می کند. “بیشتر ما می توانید به نزدیک شدن به صاحبان محتوا و موجودی صاحبان بهتر” جسیکا براون مدیر سرمایه گذاری دیجیتال در GroupM گفت.

رسانه های بزرگ شرکت ها ممکن است شروع به قطع برخی از واسطه ها در دیجیتال تصویری فروش تبلیغات و خدمت کسب و کار. “بیشتر در بین بازیکنان بیشتر وجود دارد برای تقلب یا دزدی, تمام چیزهایی که ما نمی خواهیم” براون گفت.

تحکیم نیز افزایش شانس که صنعت گسترده چالش ها از جمله دقیق اندازه گیری مخاطبان را حل کنید به سرعت. این upstarts بیشتر خودکار و سیستم عامل های ساخته شده برای تبلیغات پیشرفته.

دستیابی به این upstarts می دهد میراث شرکت های رسانه ای نه تنها یک رد پای بزرگتر در CTV فضا “و همچنین نوآوری و دسترسی به افرادی که ساخته شده است که مسائل مهندسین, ارسال, محصول, مردم, چرا که آنها می دانند که که در آن رشد است رفتن به رفتن” مت کرامر مدیر عامل پیشرفته تبلیغات در Omnicom رسانه های گروهی گفت.

در حالی که AVOD تبلیغ کنندگان ارائه می دهد فرصت را به استفاده از داده ها و آدرس فرد بینندگان کرامر گفت: این قابلیت ها هنوز نیاز به operationalized. “این منطقه است که آسان به برنامه ریزی برای بهینه سازی و اندازه گیری است.”

زمانی که Tubi و پلوتون شد خود به خود “آنها احتمالا بیشتر مایل به انجام بیشتر برای ما به طوری که آنها می تواند ما آگهی دلار” کرامر گفت.

مالکیت تغییرات باید تحریک تقاضا بیشتر برای متصل-تبلیغات تلویزیون. که بدان معنی است که حتی اگر بسیاری از شرکت های رسانه ای در حال ساخت اختصاصی خود با تکنولوژی پشته و داده ها قابلیت — Comcast صاحب ازادی حرکت و جنبش و AT&T صاحب Xandr ورایزون است Verizon رسانه ای وجود دارد باید بیشتر پول برای همه در تبلیغات پیشرفته اکوسیستم کرامر گفت.

“کسانی که کنترل لوله ها و داده ها هستند که برنده شدن مناسب است؟” کرامر گفت. “و من می دانم که شرکت های رسانه ای را در درک که [و غیره] من مطمئن هستم که ما در حال رفتن به برای دیدن ادامه سرمایه گذاری در این منطقه است.”

مایک Laband ارشد معاونت از پلت فرم در SpotX می بیند همه از ترکیب و ادغام در تبلیغات پیشرفته از فضا به عنوان یک فرصت. “به تبلیغ بروید و پس از این موجودی از طریق برنامهای کانال من معتقدم که [طرف عرضه platformns] و [طرف تقاضا عامل] ادامه خواهد داد به رشد است.”

SpotX پلت فرم فراهم می کند دیجیتال لوله ها است که کمک به ارائه تبلیغات به مکان مناسب و ارتقاء آنها را به عنوان نیازهای بازار را تغییر دهید.

“این رفتن به یک سنگین بار سنگین را به کنترل که قادر به خود را که به طور کامل” Laband گفت. “بنابراین من فکر می کنم که چرا آن را خود زمانی که شما می توانید آن را?”

برخی از قابلیت های حرکت خواهد کرد ، “است که می تواند اتفاق می افتد پایین جاده” Laband گفت. “این چیزی است که ما می بینیم به طور خاص امروز ،

برخی از شرکت های با تکنولوژی فکر می کنم این صنعت را به حرکت سریع تر و میراث فن آوری است که برگزاری آن را به عقب.

“ما در یک جهان از فن آوری شگفت انگیز اما برای برخی از دلیل صنعت تلویزیون نمی توانند بفهمند چگونه برای نشان دادن آگهی های مشابه دو بار در یک ردیف” آدم Helfgott مدیر برنامه ریزی تبلیغ شرکت Madhive گفت. “این یک تکنولوژی مشکل است. این یک میراث تکنولوژی مشکل است.

“COVID حتی سنتی بازیکنان در حال حاضر بازنگری آنها چگونه و ستد در رسانه ها” Helfgott اضافه شده است. “این upfronts در حال تغییر است. شما در حال رفتن به درآمد بیشتر در حال حرکت به نقطه [فروش] حداقل در سال آینده. شما باید تعداد زیادی از مردم به دنبال هزینه. آنها را به حمایت از دستی فروش روند.

“چه کسی از دست می دهد افرادی هستند که remarketing دهه به تکنولوژی های قدیمی با جدید نام محصول در بالای زیرساخت که 15 سال” Helfgott گفت. “وجود دارد بسیاری از زمینه معماری است که فقط اجازه نمی دهد که ویژگی های خریداران در حال رفتن به نیاز به آنها به عنوان بیشتر و بیشتر پیچیده.”

اضافه شده بيشماري را Maccaro: “به عنوان نگاه شما را در آنچه به اسکواش نوآوری میراث ad tech بزرگترین مانع در حال حاضر.”

SpotX تنظیم با ناشران گاهی اوقات می دهد که شرکت در مناقصه اولویت وضعیت Maccaro گفت: در نتیجه بالاتر مناقصه گرفتن در نظر گرفته شود.

ساحلی به تازگی معرفی یک غلاف-سیستم مناقصه که Maccaro گفت: قرار می دهد همه مناقصه در بیشتر برابر است. “ما اجرا به یک نیم دوجین ناشران در حال حاضر که باید گفت:” گوش SpotX ما بزرگترین SSP. ما عشق خود را حل اما SpotX است که به ما می گوید آنها نمی توانند ادغام با یک شخص ثالث pod-مناقصه راه حل است.’ “

Maccaro گفت: pod-مناقصه سیستم منبع باز است که بر اساس قبل از پیشنهاد, مشخصات و SpotX است عضو هیئت مدیره Pre-bid.org سازمان است. “و آنها در حال گفتن ناشران آنها نمی توانند ادغام با ما podding راه حل از آنجا که این یک مشکل فنی. آنچه آنها انجام می دهند این است که آنها حفاظت از این میراث آبشار”.

در پاسخ به Maccaro, SpotX را Laband گفت: “ما دریافتیم که برخی از فن آوری های موجود در لایه های فراموش نمی مقیاس خوبی در بالا همزمانی OTT محیط و آنها با اضافه کردن زمان تاخیر. ادغام به طور مستقیم با رسانه ها صاحب SSAI راه حل و یا تبلیغ سرور و مسیر مورد نظر برای SpotX با توجه به حذف از چندین تکنولوژی لایه در بین منبع پرسشنامه و پایان خریدار.

“SpotX متمرکز شده است روی آوردن حق پخش-راه حل های آماده به بازار برای مشتریان” Laband اضافه شده است. “علاوه بر این SpotX حفظ تعهد خود را به موجودی تضمین کیفیت به خریداران و حق بیمه OTT صاحبان رسانه که بدان معنی است که ما اجرای بسیار دقیق نام تجاری ایمنی و امنیت مورد نیاز بر روی چه سیستم عامل می تواند تعامل با فن آوری ما.”

حل مسائل مناقصه

تراویس Hockersmith VP پلت فرم خدمات هوشمند-تلویزیون ساز Vizio گفت که بسیاری از مسائل در روند مناقصه عادلانه و تضمين درآمد بهینه سازی می تواند حل شود.

“اگر هر کس شفافیت کامل به آن آگهی تماس می رویم و به تبلیغ decisioning در مورد نحوه پر کردن غلاف, من می خواهم بگویم 90 درصد از اختلافات که من اطلاع دارم در فضا ناپدید می شوند” Hockersmith گفت.

“در حال حاضر وجود دارد بسیاری از ad-tech جعبه سیاه و وجود انگیزه های مالی برای کسانی که جعبه سیاه وجود داشته باشد چرا که اگر شما می توانید کنترل داده ها و طرف دیگر نمی تواند اطلاعات شما را به نفع خود مالی” Hockersmith گفت. “همه اختلافات شروع از یک موقعیت بی اعتمادی. بنابراین من فکر می کنم 100% شفافیت حل 90 درصد مشکلات.”

بازار به عنوان توسعه وجود خواهد داشت و برندگان و بازندگان.

“از آن آنهایی است که انجام کسب و کار خود را در یک شفاف راه” خواهد شد که به برندگان گفت: OMG را Kramer. “آنها به مخاطبان است که ما دنبال آن هستید. آنها باید با کیفیت از رسانه های که ما به دنبال و آنها فقط رفتن به شرکای خوبی برای ما و مشتریان ما است. کسب و کار باقی می ماند همان شما می دانید داشتن یک شرکت دادن اخلاقی و مسئول ارتباط و خدمت بزرگ تبلیغات در رسانه های بزرگ. این بازیکنان قوی باقی خواهد ماند تا زمانی که آنها به دنبال این دستورالعمل ها.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer Yabancı Dizi İzlebuy verified stripe accountmarmaris escorthtml nullednulled themesCialistugboat 4500BahisnowCasinoslotBahisnowCasinoslotCasinoperHipercasinoSweet Bonanza OynaBig Bass Bonanza OynaWild Wild Riches OynaPragmatic SlotlarıSpaceman OynaAviator OynaJupwin GirişŞimdibahisEnobahisAlbibet GirişGates Of Olympus OynaRedwin Girişbetizm girişbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynatropical tiki oynagreedy wolf oynablackbull oynashining hot oynaaviator oynaaviator oynatombala oynageciktirici hapgeciktirici haphaberpass.comgüvenilir medyumEvlilik Büyüsüdizipal güncelazdırıcı hapbuca günlükbeylikdüzü escortantalya escortgates of olympus oyna