داده های بزرگ ‘مجازی’ شنوایی را افزایش می دهد پرسش های بزرگ

اعضای کمیته بازرگانی مجلس سنا در هر دو طرف راهرو به وضوح نگرانی در مورد چگونه شرکت های فن آوری را به حفاظت از حریم خصوصی آنها به عنوان داوطلب خدمت سربازی به استفاده از داده های بزرگ برای پیگیری جمعیت و ویروس حرکات در طول COVID-19 همه گیر در تلاش برای کاهش آن است.

کسانی که اعضای اخراج تقریبا چهار ده سوال در تبلیغات تعاملی اداره EVP دیو Grimaldi همه آنها در مورد حفاظت از حریم خصوصی به عنوان کمیته تلاش دست خود را در یک “مقاله” در این مورد کاغذ مجازی شنوایی.

مرتبط با: IAB هیل می گوید که تبلیغات بسیار مهم است برای اتصال

گریمالدی و دیگر شاهدان برای یک مارس 9 “شنوایی” در مورد استفاده از داده های بزرگ برای مبارزه با COVID-19 همه گیر شده شهادت به کمیته–ارسال شده بر روی وب سایت خود و پس از آن اعضا ارسال سوالات برای کسانی که شاهدان در وب سایت.

“همانطور که دولت به دنبال استفاده از فن آوری های جدید در مبارزه با COVID-19 ضروری است که حقوق و حریم خصوصی محافظت می شود” تجارت رئیس کمیته راجر ترکه یا چوب کوتاه (R-Miss.) گفت: گریمالدی (دهانه) پرسید: “آیا نمونه های خاص از برنامه های مبتنی بر برنامه های شما می تواند توصیه به سیاستگذاران هستند که هر دو مفید در مبارزه با COVID-19 و احترام فردی و حریم خصوصی در حقوق؟”

او پرسید: اگر حفظ حریم خصوصی و اثربخشی با استفاده از داده های بزرگ پیگیری شد همیشه یک معاوضه و یا وجود دارد یک راه برای هر دو.

سناتور. جان Thune (R-S. D.) رئیس ارتباطات فرعی می خواهد گریمالدی به وزن در تلفن های هوشمند مبتنی بر قرارداد ردیابی و “فوق العاده حریم خصوصی و آزادی های مدنی نگرانی” است که بالا می برد.

سناتور. ریچارد بلومنتال (D-Conn.) در زمان موضوع را با IAB این ادعا که اعضای آن’ محل جمع آوری داده ها استفاده شد و در مجموع اما گفت که اخبار اخیر در ردیابی stay-در-خانه الگوهای پیشنهاد کرد که تجزیه و تحلیل داده ها که بر اساس نظارت مستمر از افراد خاص است. “واضح است که مکان داده است که حفظ [توسط IAB] اعضای یک دانه و مرتبط با شیوه و حفظ در کل مد.”

مرتبط با: تمامی موضوعات در COVID-19 تاثیر بر صنعت

Blumenthal تحت فشار قرار دادند فراتر از COVID-19 پیگیری موضوع “رسانه های اجتماعی برداشت” درخواست یک لیست از IAB اعضای که “برداشت محصول و یا افشا به اشخاص ثالث اطلاعات جمع آوری شده از حساب های رسانه های اجتماعی و یا صندوق پست الکترونیک برای اهداف مخاطبان تقسیم بندی ساختمان, پروفیل هدف قرار دادن آگهی, تبلیغات, تجزیه و تحلیل ترافیک و یا دیگر مقاصد تجاری نه از لحاظ فنی لازم برای ارائه خدمات و یا محصول است که یک فرد مورد نیاز است؟”

سناتور. تد کروز (R-تگزاس) پرسید: چه گریمالدی فکر در مورد دولت ملی را ایجاد بیماری های عفونی, پیش بینی, مرکز, مشابه, به ملی آب و هوا از مرکز که ارائه “بهترین مدل سازی و پیش بینی به سیاست گذاران و متخصصان بهداشت عمومی در قبل ، حین و پس از یک بیماری شیوع.”

گریمالدی خواهد شد که حدود دو هفته برای پاسخ.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>