همگرایی: OTT درآمد رشد خواهد کرد با وجود COVID-19


مطالعه پیش بینی 29 درصد افزایش در سال 2020

کانادا شرکت تحقیقات همگرایی گروه پژوهشی انتظار بیش از حد بالا درآمد به رشد 29 درصد در سال 2020 با کلی جریان درآمد خدمات به حدود دو سال 2022.

در حالی که COVID-19 همه گیر است squelched تقریبا در هر بخش کسب و کار در کشور های ویدئویی خود را برگزار کرده ، در آن سالانه در آمریکای شمالی سیب زمینی نیمکت گزارش همگرایی تخمین زده می شود که داخلی OTT دسترسی درآمد افزایش 35% در سال 2019 به 22 میلیارد دلار است و انتظار می رود یکی دیگر از 29 درصد به $28.5 میلیارد دلار در سال 2020 است. دامن زدن به رشد است و افزایش تعداد OTT عرضه از مستقیم به مصرف کننده خدمات مانند دیزنی+ اپل تلویزیون+ و آینده ارائه شده از NBC (طاووس) و AT&T (HBO حداکثر). همگرایی بر اساس آن تخمین می زند در 77 خدمات OTT (بیش از 50 دهندگان) به رهبری Netflix و Hulu و آمازون است. محقق پیش بینی OTT دسترسی درآمد افزایش خواهد یافت 55 ٪ تا $44.2 میلیارد دلار در سال 2022.

“پیش بینی های ما فرض coronavirus را نمی توان به عنوان عمده مخل نیروی فراتر از سال 2020” همگرایی در گزارش خود نوشت:.

مرتبط با: دیزنی به علاوه تاپ 50M مشترکین در سراسر جهان

همگرایی می بیند حداقل برخی از این OTT رشد در آینده هزینه های سنتی تلویزیون پرداخت. محقق تخمین زده است که ایالات متحده در تلویزیون پرداخت مشترکان کاهش یافته 6.358 میلیون, بیش از 4.034 میلیون از دست رفته در سال 2018 است. همگرایی می بیند که این روند در ادامه با 2020 تلویزیون پرداخت مشتری کاهش می یابد انتظار می رود 7.097 میلیون در سال 2020 و 7.475 میلیون در سال 2022.

همگرایی همچنین تخمین زده است که در پایان 2019 45.42 میلیون خانواده های ایالات متحده نیست که یک تلویزیون پرداخت اشتراک از 38.22 میلیون دلار در سال 2018 است. برای سال 2020 این شرکت تخمین می زند 53.35 میلیون نمی خواهد که یک کابل مخابراتی و یا ماهواره ای تلویزیون پرداخت اشتراک رو به افزایش به 69.63 میلیون سال 2022.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>