Coronavirus همه گیر نیست یک دلیل برای ورزش نیست. در اینجا برخی از راهنمایی.

رمان coronavirus (COVID-19) یک بیماری همه گیر. گزارش بیماری طیف وسیعی از بسیار خفیف تا شدید از جمله مرگ است. سازمان پیش بینی گسترده انتقال خواهد رخ می دهد در ایالات متحده در ماه های آینده و توصیه های اجتماعی فاصله میان دیگر اقدامات به سرعت گسترش یافته است. با پزشک خود تماس بگیرید و در خانه بمانند اگر شما بیمار هستید. دریافت اطلاعات بیشتر در CDC.gov/coronavirus و یا تماس با تنسی وزارت بهداشت coronavirus خط اطلاعات در 877-857-2945 از ساعت 11 تا 11 p. m. ET روزانه.

زمانی که لی مورفی رفت و به یک پارک محلی در آخر هفته گذشته با یکی از دختران او خوشحال بود برای دیدن افراد دیگر وجود دارد ورزش بیش از حد.

در میان coronavirus همه گیر و تماس های اجتماعی فاصله فیزیکی تناسب اندام و تغذیه باقی می ماند یک از جنبه های حیاتی از سلامت کلی.

“وجود فضای کافی در این دنیا برای همه به ورزش و هنوز هم اجتماعی فاصله گفت:” مورفی, یک مدرس ارشد تغذیه در دانشگاه تنسی است که یک متخصص تغذیه و تناسب اندام گواهی حرفه ای.

“این فوق العاده مهم نکنید که فعالیت فیزیکی به دلیل فعالیت های کم تحرک خواهد بود در حال افزایش است.”

به عبارت دیگر اجتماعی فاصله نیست یک پاس رایگان به تماشای ساعت های بی پایان از تلویزیون در حالی که wolfing پایین چیپس سیب زمینی.

در اینجا برخی از سلامتی و رژیم غذایی جنبه های به نگه داشتن در ذهن.

سر خارج

ناکسویل را greenways, پارک, مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای باز باقی می ماند برای استفاده است.

و با درجه حرارت بالا پیش بینی شده در 50s و یا بالاتر برای بقیه هفته از جمله یک پیش بینی از 80 روز پنج شنبه باید وجود داشته باشد یک فرصت برای لذت بردن از آنها.

“مردم احتمالا اشتباه گرفته شود. ‘من مجاز به فعال باشد زمانی که من قرار است به (اجتماعی فاصله)?’ بله” مورفی گفت. “که در واقع کمک می کند تا به نگه داشتن شما را سالم و سیستم ایمنی بدن شما رشد کردن فعالیت است. ما نیاز به ورزش است.”

شهردار Indya Kincannon به تشویق مردم به رفتن به خارج و گفت: پارک های شهرستان ها یک راه خوب برای تمرین های اجتماعی فاصله.

تمام حوادث مسابقات و لیگ در ناکسویل پارک و امکانات تفریحی لغو شده است برای بعد از هشت هفته. علاوه بر این تمام شهر ناکسویل مرکز تفریح و سرگرمی ورزشگاه بسته شده روز شنبه تا اطلاع ثانوی.

گلف باز باقی می ماند. دستهای خود را قبل و بعد از خود دور و پاک کردن سبد خرید خود را اگر شما در حال سوارکاری. در نظر گرفتن اینکه در یک سبد خرید با یک شریک. بهتر است پیاده روی در طول دور خود و حفظ فاصله اجتماعی از شرکای بازی. نگه داشتن برخی از ضد عفونی کننده دست در کیسه های گلف خود را و نمی رسیدگی به دیگر بازیکنان در باشگاه های گلف است. جست و خیز پس از دور دست دادن.

آنچه در مورد ورزشگاه ؟

چند ورزشگاه در ناکسویل باز باقی می ماند اما باید لغو کلاس های گروه.

کسانی که شامل YMCA از شرق تنسی (هیچ کلاس های گروه از طریق مارس 22), طلا ورزشگاه در ناکسویل و فرگت (هیچ کلاس های گروه از طریق 31 مارس) و سیاره تناسب اندام در شمال برادوی (هیچ کلاس های گروه تا اطلاع ثانوی).

برخی از ورزشگاه در حال ترویج در صفحه اصلی تمرینات است که می تواند دسترسی آنلاین. با اتمام ورزشگاه خود را به ببینید که چه گزینه های آنها ممکن است و در مورد هر گونه تغییر در ساعت و یا ارائه.

کسانی که کار کردن در سالن ورزش باید رعایت افزایش بهداشت مورفی گفت.

پاک کردن تجهیزات از جمله وزن قبل و بعد از تمرین. در نظر آوردن خود را mat اگر روال تمرین خود را شامل یک. مشاهده اجتماعی فاصله گرفتن از دیگران کار کردن. دستهای خود را قبل و بعد از تمرین خود را.

خارج از منزل بزرگ

Tennessee State Parks باز باقی می ماند برای استفاده عمومی اگر چه همه پارک-سرويس حوادث از طریق مارس 31 لغو شده است.

کوه های بزرگ اسموکی پارک ملی نیز باز می ماند. در این زمان وجود دارد هیچ گزارشی از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس مربوط به پارک.

مسیرهای پیاده روی پیاده روی ارائه فرصت برای ورزش در یک فاصله از دیگران است.

شما همچنین می توانید سر به دریاچه و رودخانه یا جریان و بازیگران یک خط است. این خوب است زمان از سال برای گرفتن باس crappie و ماهی قزل آلا.

برای شکارچیان تنسی بهار ترکیه فصل باز می شود در مارس 4.

عضویت در خبرنامه: ایمن ماندن و آگاهانه با به روز رسانی در گسترش coronavirus.

آنچه در مورد رژیم غذایی خود را ؟

فروشگاه های مواد غذایی محلی شده اند حمله از رشته فرنگی رامش.

عرق نیست که.

هیچ سحر و جادو غذایی برای محافظت در برابر coronavirus — و یا هر گونه بیماری — اما مورفی توصیه شما هدایت به سمت میوه ها و سبزیجات و غلات سبوس دار. آبرسانی مناسب (اجتناب از نوشیدنی های شیرین) و حد قند اضافه شده.

“داشتن افزایش ایمنی با خوردن غذاهای مغذی است که رفتن به انجام هیچ چیز نیست اما به شما کمک کند” مورفی گفت. “هر کس با تمرکز بر غذای کافی در خانه خود را. ما واقعا نیاز به فکر کردن از انواع مواد غذایی است که ما در حال داشتن و مطمئن شوید که هر نیش مسائل و مهم است که برای سلامت کلی ما است.”

Coronavirus نیست منتقله به این معنی که شما نمی توانید آن را با خوردن مواد غذایی است.

بیشتر: شما نمی نیاز به پاکسازی مواد غذایی خود را برای محافظت در برابر coronavirus دانشمندان می گویند

مورفی توصیه ترکیب ویتامین D در رژیم غذایی خود را. کمبود ویتامین D مرتبط است با اضافه شدن استعداد ابتلا به عفونت.

پوست خود را باعث می شود ویتامین D هنگامی که آن را در معرض نور آفتاب و برخی از مردم ممکن است کمتر نور خورشید با روال منظم تغییر می یابد. مواد غذایی مانند ماهی های چرب (ماهی قزل آلا و ماهی تن) و شیر غنی شده حاوی ویتامین D و یا شما می توانید آن را به عنوان یک مکمل.

ایمیل بلیک Toppmeyer در [email protected] و به دنبال او را در توییتر @btoppmeyer. اگر شما لذت بردن از بلیک پوشش در نظر گرفتن یک اشتراک دیجیتال است که به شما اجازه می دهد دسترسی به همه آن را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>