COVID-19 می تواند فشار شبکه های بیشتر در Q2


Q1 نتایج رود به مخلوط به عدم ورزشی بازدید برخی از جریان عرضه افزایش دیگران

این COVID-19 همه گیر است و انتظار می رود برای ادامه فشار به درآمد حاصل از تبلیغات در بالای شبکه های کابلی در سه ماهه اول اما نیروی کامل از تاثیر آن به احتمال زیاد نمی خواهد احساس می شود تا سه ماهه دوم و فراتر از آن با توجه به چند تحلیلگران.

شبکه دیده بینندگان را افزایش دهد به عنوان مصرف کنندگان شد محدود به خانه های خود را در این بیماری همه گیر را در اوایل روز است. که نمی خواهد که به عنوان یک اثر بر درآمد در Q1 (این مستند تنها در حدود دو هفته در پایان دوره) اما تاثیر واقعی می تواند در سه ماهه دوم و فراتر از آن.

چقدر از تاثیر شناخته خواهد شد به زودی. بالا ترین برنامه نویسان در حال تنظیم به انتشار نتایج در چند هفته آینده. والت دیزنی Co. و شبکه AMC در حال انتظار برای انتشار نتایج در مارس 5, به دنبال کشف و روباه در مارس 6 و ViacomCBS در مارس 7.

به عنوان درآمد نجومی تحلیلگران بودند کمی spooked توسط چه MoffettNathanson اصلی و تحلیلگر ارشد کریگ Moffett به نام WarnerMedia را “تکان دهنده بد” Q1 عملکرد گزارش شده در مارس 22.

WarnerMedia نگرانی

WarnerMedia به دليل لغو NCAA March Madness مردان مسابقات بسکتبال — یک جزء اصلی از آن ترنر شبکه — و هزینه های مرتبط با مه 27 اندازی آن جریان آخرین محصول HBO حداکثر. ترنر درآمد پایین بود 8.2 درصد در این دوره که کمک درایو به طور کلی WarnerMedia فروش پایین 12.2%.

در یک کنفرانس تلفنی با مشتریان Moffett گفت: این نتایج اصلا جواب خوبی برای WarnerMedia در بعد چهارم زمانی که این بیماری همه گیر را کامل تاثیر احساس خواهد شد. “شما فقط می توانید تصور کنید که چقدر عمیق مشکلات وجود دارد تبدیل خواهد شد,” او گفت:. “من واقعا فکر می کنم شما می توانید ببینید که چرخ کاملا در حال سقوط کردن است که کسب و کار تا پایان این سال است.”

ترنر با وجود آن می تواند یک زن و شوهر از محله برای برنامه نویسان به عنوان یک کل. شاید سخت ترین ضربه خواهد بود شبکه های با تکیه بر برنامه نویسی ورزشی است که عملا وجود ندارد در این بیماری همه گیر به درایو درآمد حاصل از تبلیغات. برنامه نویسان دیگر نیز انتظار می رود به گزارش تنبل نتایج از طریق نیمه اول سال است.

Moffett را همکار MoffettNathanson رسانه های تحلیلگر مایکل Nathanson, برآورد, دیزنی کشف و برنامه نویسان دیگر می تواند مشکل تر بار به عنوان همه گیر ایفا می کند.

“چالش این است که ما نمی دانیم که زمانی که همه چیز را به حالت عادی بازگشت” Nathanson گفت: در تماس است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بخش رهبری برای تبلیغ رکود اقتصادی است که می تواند در حالی که طول بکشد. در ولز فارگو, اوراق بهادار, رسانه های تحلیلگر استیون Cahall کاهش برآورد خود برای فاکس کشف ViacomCBS دیزنی و کشف.

بسیاری از درد در حال رفتن به می آیند در تقویم سه ماهه دوم و فراتر از آن. بر خلاف WarnerMedia بسیاری از تحلیلگران دیدن حداقل یک نازک پوشش نقره ای برای برنامه نویسان قبل از آنها وارد ابر تیره.

در فاکس برای مثال Cahall انتظار کابل شبکه تبلیغات به تخت در مالی Q3 در $276 میلیون در حالی که تبلیغات تلویزیونی درآمد باید افزایش 65% به 1.3 میلیارد دلار رانده شده تا حد زیادی با افزایش اخبار رتبه بندی. عدم ورزش نمی خواهد واقعا یک علامت تا روباه مالی Q4 که در آن Cahall برآورد کابل شبکه درآمد را کاهش 15% و تلویزیون آگهی خرید و فروش خواهد بود نزدیک به 30٪. او می بیند که ادامه روند به مالی Q1.

“ما فکر می کنیم روباه سر به صف مقابل و فصل در به چالش کشیدن نقطه از جمله ضعیف و قیمت گذاری کمتر زندگی ورزشی موجودی و عدم اطمینان در مورد NFL فصل” Cahall نوشت: در یک مشتری داشته باشید.

در دیزنی مسلما بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر تعطیل, ورزش, پارک, سینما و تلویزیون, تولید, چشم انداز مخلوط است. در گزارش تحقیقاتی سانفورد برنشتاین رسانه های تحلیلگر تاد Juenger کاهش درآمد تبلیغات برآورد دیزنی شبکه های رسانه (از جمله ESPN) 40 درصد در تقویم Q2 و 15 درصد در تقویم Q3 به دنبال بازیابی مسیر به 2021 که هم می تواند به نوبه خود به بهبود سریع اقتصادی و یا طولانی رکود است.

Cahall تخمین زده است که ESPN آگهی خرید و فروش را شیب 15 درصد در تقویم Q2 به دنبال آن 40 درصد کاهش در تقویم Q3 و مشکلات ادامه به نیمه اول سال 2022.

“در حالی که اوایل آگهی کاهش منعکس کننده عدم ورزشی از جمله NBA و کالج برآورد ما همچنین شامل CPM فشرده سازی حتی به عنوان ورزش بازگشت” Cahall نوشت.

مستقیم به مصرف کننده تاسیسات

یک نقطه روشن برای دیزنی می تواند خود را مستقیم به مصرف کننده خدمات اشتراک دیزنی+ و Hulu. دیزنی+ بدست بیشترین توجه: آن را تا به حال یکی از موفق ترین محصول راه اندازی تا کنون در ماه نوامبر و گفت: در اوایل این ماه است که آن را به 50 میلیون جهانی مشترکان است. در داخل کشور این شماره ها در حدود 23.9 میلیون مشترک اما Cahall برآورد آن می تواند به 34.9 میلیون subs توسط 2024, تولید بیش از 2.4 میلیارد دلار درآمد.

برای دیگر برنامه نویسان جاده ها خواهد بود به همان اندازه راکی.

Cahall برآورد داخلی آگهی خرید و فروش را افزایش 8% در ViacomCBS در Q1 (با وجود اینکه تحت تاثیر از دست دادن جنون مارس) اما سقوط 20 ٪ در Q2 و Q3 و رها کردن یکی دیگر از 10 ٪ در Q4. Juenger پیش بینی “مهم”, داخلی, آگهی کاهش درآمد در کشف و اواسط نوجوانی, رها در شبکه AMC در سه ماهه همه با توجه به آب و هوای فعلی.

تحلیلگران آیا دیدن برخی از نقاط روشن در شبکه های مختلف’ OTT عرضه با ویاکام رود به فشار خود OTT مشترکین از حدود 11 میلیون قبل از همه گیر به 16 میلیون تا پایان سال 2020 است.

Nathanson گفت: NBCUniversal را برنامه ریزی شده راه اندازی طاووس می تواند نشان دهنده فرصت برای افزایش درآمد بدون نیاز به ذخیره کردن هزینه ایجاد یک مستقل ارائه شده است.

هر چه آنها تصمیم به زنده شبکه های توزیع باید به آماده سازی برای مسافت های طولانی Moffett گفت.

“من فکر می کنم آنچه که بازار شروع به قیمت است نه یک V-شکل بازیابی” Moffett گفت. “بهبود بازار مرتب سازی بر اساس قیمت ها در این نوع از آینده dystopian که در آن یک تعداد انگشت شماری از شرکت های واقعا قوی ترازنامه زنده ماندن چه می تواند تبدیل به یک shakeout از اقتصاد کلان.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>