سی شورای بین بردن چند میلیون دلار آگهی مالیاتی پیشنهاد

این سی شورا آمد تا به لبه تحمیل مالیات بر تبلیغات اما به نظر می رسد مانند مقاومت مواجه از آگهی نمایندگی پخش و دیگران برنده روز.

این شورا دو هفته پیش تا به حال آزمایشی رای به تصویب بخشی از یک لایحه بودجه که شامل مالیات بر فروش در تبلیغات خدمات است که در تعریف شده به عنوان “برنامه ریزی, ایجاد, قرار دادن یا نمایش تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی رادیو و تلویزیون و سایر رسانه ها از جمله, بدون محدودیت ارائه مفهوم, نوشته, گرافیک, طراحی مکانیکی, هنر, عکاسی, و نظارت بر تولید.”

فروش مالیات بر تبلیغات خدمات سطح دوره زمانی که ایالات متحده و محلات به دنبال منابع جدید درآمد که آنها قطعا در جریان اقتصادی سونامی COVID-19.

انجمن ملی پخش پنج شنبه (23 ژوئیه) جشن بود این خبر که شورای امر به جای در نظر گرفتن اصلاحات به یک بزرگتر لایحه مالیات که “راه” را برای حذف آگهی های مالیاتی.

مرتبط با: آنا را افزایش می دهد هشدار بیش از سی آگهی مالیات

اصلاحات پیدا کردن منابع مالی کافی در جای دیگر برای پوشش $18.4 میلیون نفر این شورا شد بودجه برای تبلیغ مالیاتی که هم اکنون می توانید حذف شود گفت: رئیس شورای فیل مندلسون. “اصلاحات من در گردش امروز را معکوس یک سیاست انتخاب است که من در حال حاضر حسرت” گفت: مندلسون. “من overestimated اثر من پیشنهاد این مالیات را برای تضعیف همکاران تمایل به افزایش مالیات است.”

انجمن ملی رسانههای جمهور گوردون اسمیت بود قطعا اعلام پیروزی.

“غلیان احساسات مخالفت های مطرح شده توسط رسانه های محلی شرکت ها و شهروندان در پایتخت و سراسر کشور به طور موثر را شکست داد مالیاتی که قرار داده شده یک بار بی در کسب و کارهای کوچک و رسانه های محلی در حال حاضر در حال مبارزه در میان همه گیر” او گفت:. “این باید به عنوان یک مثال دیگر دولت های محلی است که چنین غلط مالیات بر تبلیغات معکوس در تحریک اقتصاد محلی و ادامه خواهد داد به ملاقات با حرارت مخالف است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>