چشم مرده پسر نتواند مزاحم

وجود دارد نشان می دهد که در آن اجرای بسیار عالی آنها را منحرف ساخت کمتر از ستارگان بازی به نظر می رسد بهتر از آن است. برعکس مناسب و معقول به اندازه کافی بازی ممکن است کمتر خوش طعم با یک عملکرد ضعیف.

هر دو این حالات در حال حاضر در خاک سگ تئاتر تولید Angus MacLachlan را مرده چشم پسر.

در عالی طرف ما Adina اوون و لایحه Giffen بازی شرلی-دایان و بیلی دو ex-معتادان به مواد مخدر که با ناتوانی در, سقوط در lust با یکدیگر و تصمیم گیری و نه به سرعت به ازدواج است.

این است که آنها اصلا عاشق یکدیگر; آنها به نظر می رسد. این درست است که هر یک اژدها در آستان خود تهدید به لغو کار خوب آنها انجام داده ایم پاک شدن و ثروت آنها تا به حال پیدا کردن هر یک از دیگر.

“من زشت هستم, بد مار” شرلی-دایان می گوید به بیلی. این یک پاسخ عادی به پیشنهاد ازدواج اما پس از آن او را در یک حالت عادی ، در 29 و تکرار relapser شرلی-دایان وحشت زده است که او را برای رفتن به پیچ او را تازه کشف شده شادی ، و او می ترسم که بیلی را ببینید او چگونه و چه او معتقد است که او واقعا است.

اوون نقش خود را با لمس چقرمگی مواد منفجره خشم و آشکار تمایلات جنسی, نازک حجاب بیش از آسیب هایی که انجام شده است به او و آسیب های او را انجام داده به خودش.

بیلی از سوی دیگر دارای احساسات خود مشکل در به جای امید بستن برای نوتوانی اصول اخلاقی انتشار خشم خود را به دنبال قدرت بالاتر خود را و اجازه دهید آرامش راهنمای شما باشد.

Giffen را جذب بیلی با زحمت مهربانی که آرام. هنگامی که او از سختی راه به هوشیاری ما گوش با همدلی. به عنوان او در تلاش برای تسلیم ادای سوگند ما خنده در gaffes و می خواهید او را بیشتر خویشتن داری دفعه بعد. این قابل ملاحظه ای سخت برای به تصویر کشیدن آسان رفتن با هر نوع جریان طبیعی اما Giffen نام تجاری است که نه تنها نقطه بر روی آن را نیز جذب می کند به تماشای.

مشکل نیست خیلی با این شخصیت بلکه غیر منطقی و faux اخلال در مکان MacLachlan می خواهد به آنها را. و این که این موضوع از عملکرد ضعیف به نظر می رسد و جایی که بازی خود را دچار تزلزل.

شرلی-دایان دارای 15 ساله, پسر, Soren (هارون یوسف Herrera) این محصول از یک تجاوز به عنف او رنج می برد هنگامی که او خودش را یک نوجوان بود. او می تواند بدست خلاص شدن از شر او او می بالد اما به جای آن تصمیم به نگه داشتن آنچه او بود.

اما به این معنا نیست برای مراقبت و یا به درستی عشق. MacLauchlan به ما می دهد چندین صحنه های فلش بک و در حال حاضر روز, نشان دادن, سوء استفاده, مادر inflicts در پسر. او مجازات او را برای آنچه که انجام شد ، ما واقعا مطمئن نیستید. ما نمی دانیم که ما می خواهم به او را در زمان خود هیولا رفتار است.

بیش از به سادگی یک مودی هوشمند-mouthed, نوجوانی, سورن است که در نوبت های بی رحمانه و دستکاری و خشونت.

هنگامی که بیلی با صبر کار تلاش می کند به او آموزش رانندگی سورن گزش بیلی دست خیلی سخت و عمیق است که یک سفر به اتاق اورژانس مورد نیاز است.

آن صحنه را نشان می دهد معنای سورن ترس از لمس داده و او را گاه به گاه طغیان ما شکل است. اما پس از آن چگونه به تجزیه خانواده صحنه است که بلافاصله به دنبال که در آن هیچ بحث و یا اذعان به گاز گرفتن می گیرد نه به ذکر است بسیاری از آینده لمس توسط بیلی که اصلا ارسال سورن به هار رفتار ،

شاید لحظات سورن بسیاری از طغیان (و یا صحنه خود سوء استفاده) را بیشتر ضرورت و تشديد اگر هررا می تواند با تکیه به شخصیت با عمق بیشتر. به جای عملکرد خود را کاملا چوبی, ارائه, تمام, تنش و ناراحتی به جای لنگی.

و در یک بازی است که تلاش برای رفتن به تاریک overdrive در عمل دوم شما باید تمام اجراهای رفتن فاصله اگر ما به ماندن در سوار شدن.

به عنوان تنش در خانه افزایش از سورن را سوء رفتار بیلی از دست دادن شغل خود و شرلی-دایان تاکید کرد و در آستانه عود, همه چیز شروع به از داخل منفجر شدن.

نگران کننده است که همیشه خوب در کتاب من است. من می خواهم به تواند ناراحت کننده باشد. اما اختلال MacLachlan به ما می دهد احساس می کند box-تیک تاک به جای یک مسیر پیچیده.

بله شرلی-دایان به نظر می رسد برای درمان پسر خود را به عنوان یک شی و یک دقیقه و یک سگ که نیاز به مجازات بعدی اما با هیچ بررسی یا توضیح رفتار او احساس عجیب, وحشت زده به جای وابسته قطعه از پازل.

برای بیلی سورن نه تنها تباهی از صلح در خانه اش او را یک یادآوری از خود misspent جوانان است. ساسات بچه یا به او کمک کند? ما می خواهم بر این باورند که بیلی در واقع تلاش با انتخاب اگر MacLachlan و هررا به ما دلیلی برای ارتباط با سورن در همه.

چه بیلی و شرلی دایان در نهایت ممکن است تعجب به مخاطبان اما هر دو narratively و احساسی نهایی به معنای, الهامی, صحنه زمین با یک ضربه با تشکر از همه که رفته است و نه در قبل از.

در حالی که عملکرد و اسکریپت دو تا از بارز ترین راه های یک بازی می تواند موفقیت یا شکست وجود دارد یکی دیگر از توجه مهم است که جهت.

من مطمئن هستم که مدیر بانی Hewett در تلاش بود برای به تصویر کشیدن فضا و مکان و زمانی که او تصمیم گرفت به مجموعه اصلی در سحر خیز (خانواده اتاق نشیمن) و به جای فلاش بک و خارج از خانه صحنه روی تخت مرحله طبقه.

چیزی که با این نوع عملیات است مگر در مواردی که شما در ردیف جلو و یا یک ردیف با هیچ کس در مقابل شما نشسته و هر اقدامی که صورت می گیرد در کف مسطح است که تا حدی یا به طور کامل مسدود شده و از نظر.

نادانسته به من کاملا مطمئنم که من موفق به انتخاب مطلق بدترین صندلی در خانه برای sightlines برای هر صحنه خارج و از بالا تنظیم شده است. این بدان معنی است که حدود یک سوم از این که نشان می دهد مانند گوش دادن به رادیو بازی وحشتناک نیست اما تجربه ای که تئاتر زنده است که تصور می شود.

من نمی دانم که چگونه بسیاری از بار به من گفت: این در طول سال مدیران نشستن در صندلی های تئاتر. دریافت به دانستن sightlines. مطمئن شوید که آنچه شما برنامه در دسترس برای همه است. در غیر این صورت کار خود را از دست داده است.

چشم مرده پسر همچنان از طریق 7 مارس در مسابقه 3400 اصلی. برای بلیط تماس 713-521-4533 و یا بازدید matchouston.org $25.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>