کشف می پیوندد MSOs’ در Addressability ابتکار

شبکه های اضافه کردن به مقیاس های موجود برای تبلیغ

به عنوان صنعت تلویزیون حرکت به سمت تبلیغات که بیشتر هدف کشف پیوستن به در Addressability ابتکار که توسط آگهی واحد از سه صنعت بزرگترین توزیع کنندگان.

این طرح آغاز شده توسط منشور ارتباطات’ طیف رسیدن به Comcast تبلیغات و کاکس رسانه با هدف ارائه مقیاس استاندارد نشانی تبلیغات در ویدئو بر روی تقاضا و خطی تلویزیون.

پیوستن به در Addressability را قادر می سازد به کشف پیشنهاد, تبلیغ, تبلیغات پیشرفته از قابلیت های سراسر آن 18 آمریکا در شبکه های.

“کشف شده است در خط مقدم جنبش را به خطی نشانی تبلیغات به ایالات متحده آگهی خرید و فروش بازار” گفت: Keith Kazerman, اجرایی, معاونت, دیجیتال, فروش, پیشرفته, تبلیغات و تحقیقات, کشف, Inc. “این ابتکار این است که یک نقطه عطف بزرگ و نشان دهنده یک گام بزرگ به جلو در پوسته پوسته شدن کشف به نشانی ارائه شده است.”

کشف ارائه شده است رانده پیشرفته تبلیغات از طریق آن شرکت داده پلت فرم.

“Addressabilty همواره یک ستاره شمال در اینجا برای هر دو ما و صنعت” Kazerman گفت. “نیاز واقعی ما شنیده ایم از مشتریان به طور مستقیم و از سازمان های مقیاس است. آوردن ما 18 شبکه و مخاطبان و همکاری با سه نفر از بزرگترین MVPs پاسخ است که تماس با محتوای مقیاس اعدام مقیاس و مقیاس. ما واقعا هیجان زده ما در حال ارائه است که جرقه و حرکت واقعی به صورت خطی addressability ملی را می شکند.”

Kazerman گفت: سه MVPDs در حال حاضر قادر به ارائه آدرس دهی مبارزات در سراسر ترکیب خود را و ردپای که حتی در میان یک بیماری همه گیر است که چیزی است که می خواهید تبلیغ. او گفت که زمانی که تبلیغات صرف بازاریابی دلار, آنها می خواهم به واقعا درک تاثیر خود را صرف بازاریابی و داشتن یک نشانی هدف حداکثر اثربخشی آگهی دادن.

“ما بسیار هیجان زده به کشف عضویت در Addressability. زمانی که ما راه اندازی این فراخوان به اقدام سال گذشته تمرکز در آن زمان مشغول به کار بود با توزیع کنندگان مانند منشور و کاکس برای ایجاد پایه و اساس است. در حال حاضر ما در حال گام گذاشتن در بزرگ بعدی فصل از طریق همکاری با برنامه نویسان مانند کشف برای ساخت موجودی است که گفت:” جینا Mingioni ارشد معاونت استراتژی و عملیات Comcast تبلیغات. “کشف پیوستن به یک عهد به مقیاس حمایت از صنعت و تصویب دیده ایم پشت در Addressability.”

به عنوان یک برنامه نویس کشف می پیوندد شبکه AMC که برای امضا در Addressability در ماه ژوئن.

“کشف مشارکت در Addressability باعث می شود علاوه بر این با ارزش به گزینه های برای رسیدن به طیف وسیعی از مخاطبان گسترده ای از رسیدن به مخاطبان خاص” اضافه شده Louis گامپ ارشد معاونت کاکس رسانه ها. “این نقطه عطف می افزاید: به رشد حرکت را افزایش addressability به چشم انداز رسانه برای پاسخگویی به نیازهای ما تبلیغات مشتریان است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>