کشف نام سابق Hulu Exec Holme به DTC پست


خدمت خواهد کرد به عنوان گروه SVP محتوا و استراتژی تجاری مستقیم به مصرف کننده

دیسکاوری روز پنجشنبه گفت که سابق Hulu اجرایی لیزا Holme اتحاد پیوست برنامه نویس به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور محتوا و استراتژی تجاری مستقیم به مصرف کننده. Holme است بر کشف را در لس آنجلس و گزارش به طور مستقیم به کشف عامل شرکت جهانی مستقیم به مصرف کننده پیتر Faricy.

در این تازگی ایجاد شده نقش Holme مسئول تنظیم استراتژی محتوا برای کشف را DTC محصولات ما از جمله گزینش راه اندازی و کسب محتوا. او همچنین مدیریت استراتژی تجاری با تمرکز خاص بر شرکای توزیع در راستای کشف آگهی خرید و فروش تیم ها.

“لیزا به ارمغان می آورد سابقه چشمگیر موفقیت در محتوا به کشف خواهد شد و یک کلید رهبر ما به عنوان مقیاس ما مستقیم به مصرف کننده کسب و کار” Faricy گفت: در آزادی مطبوعات. “لیزا رهبری از ما DTC محتوای استراتژی تجاری و مشارکت بیشتر خواهد شد تقویت کشف موقعیت به عنوان رهبر در unscripted سرگرمی در تمام سیستم عامل.”

قبل از پیوستن به کشف Holme صرف نزدیک به ده سال در Hulu, برگزاری ارشد رهبری از جمله اخیرا پیشرو در توسعه Hulu بین المللی توسعه استراتژی و طرح کسب و کار. در قبل از نقش به عنوان معاونت از محتوای کسب و او مسئول Hulu محتوای استراتژی و صدور مجوز. قبل از Hulu او مشغول به کار در تولید و توسعه در روشنایی سرگرمی و به عنوان مشاور در McKinsey & Company.

“کشف سرآمد در ارائه منحصر به فرد و سرگرم کننده مطالب به جهانی فن-پایه مشتریان” Holme گفت: در آزادی مطبوعات. “من هیجان زده برای پیوستن به این تیم در این لحظه هیجان انگیز که شرکت گسترش آن مستقیم به مصرف کننده حضور ساختمان در موفقیت خود را با اضافی با کیفیت بالا برنامه نویسی است که رسیدن به مصرف کنندگان در طیف وسیعی از قانع کننده, راه های جدید است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>