به خود جلب کرد و جاناتان اسکات ستاره در فصل جدید از HGTV ضربه سری ‘ملک برادران: برای همیشه لطفا برای خانه’ اکران چهار شنبه, مارس 15 در 9 PM ET/PT


نیویورک [1 آوریل سال 2020] HGTV را فوق العاده محبوب برادران دوقلو به خود جلب کرد و جاناتان اسکات را تعمیرات اساسی خانه های معمولی به پایدار, خانواده, خانه های رویایی در فصل جدید از اموال برادران: برای همیشه لطفا برای خانه, اکران چهار شنبه, مارس 15 در 9 p. m. ET/PT. در قسمت برادران به کار با مشتریان خود را برای دستیابی کامل به پایگاه خانه که در آن آنها می توانند به پایین ریشه و مادام العمر خاطرات. از یک خانواده جوان نیاز به یک کودک پسند عوض به یک ضعف زن و شوهر با ناتمام انجام آن را به خودتان پروژه به خود جلب کرد و جاناتان خواهد شد کمک به این خانواده ها اقامت در خانه های آنها در حال حاضر در عشق با به طور کامل سفارشی بازسازی است که آنها را خوشحال نگه دارید برای سال آمده است.

“برای بسیاری از مالکان خانه های خود را تقریبا یک بخشی از خانواده” گفت: به خود جلب کرد.

“و آنها به ما نیاز به کمک به آنها را به ماندن در خانه آنها عشق” اضافه شده Jonathan.

طرفداران دعوت به ماندن متصل با ملک برادران: برای همیشه به خانه بر HGTV دیجیتال سیستم عامل است. هر قسمت جدید در دسترس خواهد بود در HGTV رفتن در روزهای چهارشنبه آغاز آوریل 15. بینندگان نیز می توانید مراجعه کنید HGTV.com/PropertyBrothersForeverHome منحصر به فرد برای نشان دادن محتوا و follow @HGTV و #propertybrothers در Facebook, Twitter و Instagram و همچنین @mrsilverscott (Instagram, Twitter) و @mrdrewscott (Instagram, Twitter).

ملک برادران: برای همیشه لطفا برای خانه تولید شده توسط اسکات برادران سرگرمی با جاناتان و درو به عنوان تولید کننده اجرایی.

در مورد HGTV

HGTV ارائه می شود خانواده ها با relatable داستان سوپراستار املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان و شگفت انگیز خانه تحولات است که الهام بخش پرشور مخاطبان است. برای هر کسی که به دنبال سرگرم کننده و aspirational خانه و سبک زندگی, مطالب, HGTV محل می شود. HGTV ارائه می دهد: یک بالا 10 کابل شبکه که توزیع شده است به بیش از 87 میلیون خانواده های ایالات متحده; یک وب سایت HGTV.com که جذب به طور متوسط 10.3 میلیون نفر در هر ماه; های اجتماعی رد پای 21.2 میلیون; HGTV مجله ماهانه انتشار می رسد که بیش از یک میلیون خوانندگان و منحصر به فرد مجموعه ای از خانه گرا محصولات از طریق HGTV HOME™ مصرف کننده محصولات خط. بیننده می تواند تبدیل به طرفداران HGTV و تعامل با دیگر صفحه اصلی بهبود (persian) علاقه مندان از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. HGTV متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری, شبکه غذایی TLC, Investigation Discovery Travel Channel, Trendhunter, Animal Planet, Science Channel و آینده چند پلت فرم JV با تراشه و جوانا گاینس ماگنولیا به عنوان به خوبی به عنوان خود: اپرا وینفری شبکه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>