‘یوروویژن’ موسیقی متن فیلم لگد کردن اردوگاه

موسیقی متن به “مسابقه آواز یوروویژن: داستان آتش حماسه” مطلق است و چیز درهم و برهم از موسیقی است که دقیقا آنچه در آن باید باشد.

Netflix بکشد فیلم یک تقلید مسخره امیز از رقابت یوروویژن است که اغلب پس campy که به نظر می رسد مانند یک تقلید مسخره امیز از موسیقی خود را. در عین حال یوروویژن (که سالانه چاله موسیقی عمل می کند از بیشتر کشورهای اروپایی در برابر یکدیگر) است inescapably محبوب و رسیده برای این فیلم با بازی ویل فرل و ریچل مکآدامز به عنوان یک اواز یا موسیقی دو نفری از ایسلند.

موسیقی متن فیلم ویژگی های مسخره مختصر آهنگ اواز یا موسیقی دو نفری (با Ferrell انجام خود خواننده و مولی Sanden من ماریان آواز خواننده برای McAdams شخصیت) اعم از بیش از حد بالا EDM از “دو مشکل” (همچنین شامل Tiesto) به دنیا با طعم “جاجا دینگ دونگ” است که حاوی خنده دار کنایه.

نیز وجود دارد که تمام طول آهنگ از امثال فارسی گروه پاپ Anteros (“احمق ماه”), Portuguese, اواز خوان, سالوادور Sobral (“Amar Pelos دیس”) سوئدی خواننده پترا نیلسن که ارائه می دهد یک محرک caberet-esque sing-along “بیا و بازی (بالماسکه)” و “یوروویژن” ستاره/نماد آمریکایی Demi Lovato (“در آینه”) که نقش بد بخت ایسلندی خواننده Katiana Lindsdottir در فیلم است.

“Downton Abbey” star Dan Stevens همچنین نشان می دهد تا در بازیگران به عنوان یکی از رقبای بسیاری سابق یوروویژن رقبا به نظر می رسد در cameos – و در چنگ زدن به کیسه های بازیگران آمیزه ای از Cher را “باور” مدونا “پرتویی از نور” آبا “واترلو” Celine Dion را “Ne Partez پاس Sans Moi” و نخود چشم سیاه و سفید’ “I Gotta Feeling.”

موسیقی متن فیلم همچنین شامل یک خوش غیر kitschy مجموعه فیلم نمره Atli Orvarsson.

nfortunately این سال “یوروویژن” لغو شد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. اما شاید این دوست داشتن Netflix فیلم ادای احترام و موسیقی متن آن را می تواند کمک به پر کردن جای خالی.

اعمال مختلف

“مسابقه آواز یوروویژن: داستان آتش Saga”

امتیاز: 3-1/2 (از 5)

++++++++++

آتلانتا 6lack باقی می ماند در او لین

6lack موسیقی غنی است در یک مسحورکننده دقت متمرکز فضای جدید خود “6pc داغ EP.”

اما اجازه ندهید که شما را گمراه: این شعر نشان می دهد که آتلانتا R&B خواننده زیادی در ذهن خود با وجود تک رنگ, البته گروه, ترتیبات.

“6pc داغ EP” را قرار داده شنوندگان در یک حالت تغییر با آن بافت پرنیان آرام. وجود خصلت و غریب تاب ساخته شده را به مخلوط اما چیزی که بیراهه دور از سرد و بی خیال محیط – این ضعیف مضراب زدن از “ATL آزاد” غیر متعارف هم از “فیل در اتاق” و نامتعارف پیانو از “خارج” هستند و همه فقط دکوراسیون به تشخیص اتاق های فردی در همان سونیک خانه.

6lack تحویل به همین ترتیب باقی می ماند در آن lane, تسکین دهنده صدا با زنگ های متنوع (و بم های الکترونیکی) برای نشان دادن تغییرات در روحیه و خلق و خوی. بنابراین اگر شما به دنبال یک باشگاه سوسیس و پس از crooning تصنیف به دنبال ساختگی-کلاسیک روح به دنبال نگه داشتن.

به جای “6pc داغ EP” intoxicates به عنوان 6lack طول می کشد یک سفر دریایی از طریق خیابان های آتلانتا در “ATL آزاد” احساس جنبهی و نا امید. در “شناور” او قطره معوج و خطوط و می گوید که او نیاز به یک نوشیدنی برای کمک به او را دریافت کنید (“من فقط در تلاش برای شناور ماندن”) او می ایستد تا برای خود در “فیل در اتاق” و در هیپنوتیزم “می دانم که حقوق من” او شمارنده موسیقی-جعبه مسمومیت از تنظیم توسط wearily آواز چگونه او را پرداخت دیون خود.

اما او یابم در نزدیک “خارج” حسرت برای شادتر و اعتراف “من بسیار هیجان زده هستم فقط به دست خود را نگه دارید/من هنوز در گیر عشق مثل این دیوونه چسب.” و هر چند او به دنبال لذت نفسانی در نفسانی “شب طولانی” شامل یک ساکس-هانه جاز شیار و لاسی مهمان خواننده از Ari لنوکس او نشان می دهد که او ممکن است به دنبال بیش از یک دوستان-با-مزایای رابطه است.

او می داند که چگونه به کار با آن.

6lack

“6pc داغ EP”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

افزار خوب-آهنگ پاپ پختگی

آمریکایی موسیقی پاپ است که بیشتر سن-محور از دیگر کشورها است. نه تنها مخاطبان تمایل به دور رانش آنها به عنوان مسن تر نوازندگان (به خصوص زنان ناعادلانه) می تواند شسته شود و در آن زمان آنها آمار 30.

بنابراین خواننده انگلیسی Jessie Ware حرفه ای تر تنفس اتاق حداقل در خارج از امریکا از ایالات متحده همتایان; خواننده ممکن است 35 اما او به سختی سالخورده از بازی.

که گفت:, افزار, جدید, “چه شما لذت بخش است ؟” نیست تعقیب موسیقی روند و در آن غوطه ور نمی در نوجوان احساس وحشت و نگرانی. به جای انتشار یک بازگشتی به دهه 1980 و دهه 90 زمانی که “معاصر” نمودار شد و پر جنب و جوش تر و بازدید مداوم همپوشانی با بالا 40.

“چه شما لذت بخش است ؟” یک سبک ترکیبی بسته بندی شده با مودبانه مصر رقص آهنگ خو افزار اندازه گیری تحویل و قاب با جاز نکات دقیق وظریف. و کسانی که سبک رقص به طور معمول اشاره به گذشته معشوق زیر-ژانرهای.

انتشار بارها و بارها conjures 1980s-عصر Prince – با آهنگ مثل the dancefloor-دوستانه “Ooh La La,” فانک بوسید “کفاشیان” و “کنترل روح” است که در می یابد افزار breathily sidling تا باس سنگین. حتی بهتر از ظروف نقش مطرح chanteuse به Giorgio Moroder دیسکو-سر و صدا از آهنگ به عنوان او به ارمغان می آورد پیچیده هوایی به باز کردن آهنگ “نورافکن” در هنگام سینت سایزر را بیش از.

در جای دیگر الکترونیکی undertones ترمیم آلاینده نفس اماره از “در چشم خود را” chiming هیپنوتیزم از “شما عشق ورزیدن” و کشنده سورئالیسم از “کشتن.” و عفونی “سراب (don’t Stop)” پژواک Robin Thicke را “Blurred Lines” که در نوبه خود “قرض گرفته شده” از ماروین گی را “کردم آن را.”

در حرکت نزولی این شعر نیست پیشگامانه و “چه شما لذت بخش است ؟” تصادفا به cheesiness در زمان. در عین حال درجه یک فضای بیش از جبران.

Jessie Ware

“چه شما لذت بخش است؟”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

رویای است که محرک اگر ناهموار

رویای همسر جدید “هنگامی که شما میخوای …” نبرد بین تطبیق پذیری و تداوم به لندن با سه نفر نشان می دهد خود را به هر دو قابل ملاحظه و گرد و distractingly نامتجانس.

وجود هیجان انگیز پانک پنهانی از این گروه است که به سطح می آید با شدید نگرش و گاه به گاه فریاد از ایسلندی-بومی خواننده Rakel Mjoll و در عین حال در flipside وجود دارد یک جاذب پاپ جانبی که به نظر می رسد با ملودیک قلاب و رمانتیسیسم.

علاوه بر این گروه چند بعدی شخصیت رویای همسر تحت تاثیر قرار با ماهر ابزار دقیق تغییر از indie-rock انفجار از “ورزش!” (که در آن Mjoll می پرسد: “انداختن توپ از دست رفته اهداف/آیا شما حتی بازی این ورزش؟”) به زمزمه dreampop از “Hasta La Vista” به مرزی راک “دلتنگ” (“شما به من feelin’ نوع دلتنگ بنابراین من انداخت تا بیش از همه شما”).

بعد رویا, همسر در خدمت یک گشت و گذار گیتار مناسب برای beachside آتش روی خلع سلاح “موقت” مانع به اهتزاز ریتم مراقبه “قدیمی شعله” و بالا گرفتن یکپارچهسازی با سیستمعامل-گت-pop فلسفه “RHRN” به پرقدرت نتيجهگيری: “ما جوانترین ما همیشه خواهد بود و قدیمی ترین ما تا کنون بوده است.”

رویای همسر نیز حفاری را از طریق خارج از ماشین چین دهنده تنش آهنگ تیتراژ برای یک خواستار خودداری از “زمانی که میخوای kiss me? هنگامی که تو می خواهی مرا ببوس” و تسلیم cutesy (و پیچیده) شیفتگی از “نگه دارید من.”

مشکل این است که سه نفر رنج می برد با انتقال کوه در می رم از نامطلوب مقابل نامطلوب کنتراست و گروه فرو رفته در پیچهای تودرتوی معابر و در نهایت اسلامپ به یک enervating نزدیکی-شش دقیقه mopey نزدیک “پس از باران است.”

بنابراین در حالی که رویای همسر توسط adroit در دست زدن به افراط و, گروه مبارزات در بین فضاهای.

رویای همسر

“هنگامی که شما میخوای …”

امتیاز: 3-1/2 (از 5)

++++++++++

دن کامینز آتش سوزی برای “شیطان”

دن کامینز تغذیه با کسانی که نمی مراقبت در مورد دیگران به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که نگرانی خود را بیش از حد در مورد دیگران فرود خود را در شاد وسط زمین که در آن بسیاری از ما فکر می کنم ما زندگی می کنند حتی اگر ما نمی کنند.

کمدین/میزبان پادکست “Timesuck” اجازه می دهد تا یک جریان ناکامی های جدید خود ایستاده آزادی “Get Outta Here; شیطان!” – از جمله مبارزه خود را به درک چگونه به استفاده از نقطه و ویرگول (از این رو عنوان).

اهداف خود را شامل تخت-Earthers ضد vaxxers توطئه پردازان IRS کارگران و کسانی که در آسانسور قبل از دیگران می توانید کسانی که بحث به جای زمزمه در افرادی که در تماس های تلفنی خود را بر روی بلندگو در کسانی که معتقدند در مارمولک, illuminati, پدر و مادر بر این باورند که معلمان باید در دستور کار خود را در برابر بچه ها و شاید بیشتر از همه کسانی که فکر می کنم چیزی که در خواندن Facebook یا چیزی آنها را در یوتیوب تماشا می سازد آنها را بیشتر واجد شرایط برای صحبت در یک موضوع پزشکی نسبت به کسی که در واقع رفت و به دانشکده پزشکی.

اما “Get Outta Here; شیطان” نیست و صرفا یک درد دل علیه بشریت است. کامینز آسان است, معروف به داماد که نشان می دهد مقدار زیادی از مزاح خود effacing مواد به او relatable به مخاطبان خود را مانند زمانی که او در مورد خود را بی دست و پا پدر و مادر با دختر خود سوال مهارت های هنری و با او به خوبی رفتار پسر تلاش برای اعتبار.

او همچنین دارای یک حتی بیشتر شخصی داستان پس از بلوغ خجالت و او نشان می دهد که به عنوان یک مرد کامل رشد کرده و او تلاش کرده است با منحنی شیشه ای از جمله زمانی که او را شکست دندان به دلیل “من فکر کردم این امر می تواند خنده دار به ترساندن یک ماهی در یک تنگ ماهی.

در عین حال او به نظر می رسد بسیاری از کار اخراج شدند تا زمانی که او در مورد چگونه برخی به راحتی باعث مردمی تلاش برای سانسور کمدین’ جوک: “آنها می خواهند به چیزی که آنها نمی خواهم شخصا به دور از هر کس دیگری.”

بنابراین هشدار داده می شود, اگر شما دوست ندارم آنچه کامینز می گویند که در شما.

دن کامینز

“Get Outta Here; شیطان!”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

درخت عرعر است یک مسیر ذهن

آزادی مطبوعات سیاهی درخت عرعر شلی, 15, به عنوان نشان دادن آنچه در آن مانند به یک “نرمال نوجوان دختر در سال 2020” در جدید اولین “عرعر” هر چند این کمک می کند که او را احاطه شده توسط veteran موسیقی حرفه ای است.

پدر, رادیو, DJ و خواننده و ترانه سرا مایکل شلی است که نیروی محرکه “ارس” (دختر او می شود بسیاری از شرکت-نوشتن اعتبارات) اما چند آهنگ دیگر و ابزار دقیق اعتبار به اعضا از تعدادی از alt-rock, indie در, و قابل توجه دیگر عمل می کند از جمله درایو-توسط كانون Belle and Sebastian مارشال Crenshaw Yo Tengo La پسر ولت Mekons نوجوان Fanclub و کوپلینگ.

هنوز صدای انفجار است و حتی بیشتر به عقب به امثال گشت و گذار راک و 1960s, دختر, گروه, مواد, هر چند سایه با خم کردن لبه است که به ارمغان می آورد به ذهن اوایل بلاندی آلبوم قبل از همه No. 1 بازدید آغاز شده نورد از.

پس از آن وجود دارد ارس در مرکز “عادی” 15 ساله دختر مسلح با هوشمند خطوط مورد سقوط یک پسر بچه در یک پارک تفریحی (“اژدها ذخیره”) سقوط در خط به صورت مغناطیسی چاد (“همه رو له در چاد”), سقوط برای یک پسر بد در شلوار جین (“پانک راک پسر”) و امتناع از سقوط برای همه جذاب پسر که نیست با ثبات خود را دوست پسر (“چسبیده با هنری من”).

او waltzes از طریق یک R&B مدل دهید “دختران فقط می خواهم یک پسر برای استراحت سر خود را بر” تلاش می کند تا مقاومت در برابر او dreamboy در روانگردان “من نمی خواهم به خواب در مورد شما” و fusses که “در مورد رویای شما این است که گرفتن تمام وقت” در “بهترین مخفی نگه داشته است.” به علاوه عنوان “پسران! پسران! پسران! پسران! پسران!” برای خود صحبت می کند.

بی امان پسر دیوانه تم های نیمه, آه, اما می تواند شما ،

و درخت عرعر می کند شاخه از: jumpy “بچه ها در گوشه ای” است که خوشدل انفجار در مورد یک گروه محلی که “نوشت: یک آهنگ/آن که خوب نیست اما این که طولانی است.” و “عاشق رسم خط” است که در مورد لایزال ارادت به بورس خود را که او را به انجام هر کاری برای … er, مگر اینکه او پوستی با درخت عرعر ،

هنوز هم با وجود باریک تمرکز “Juniper” هوشمند است و پاداش انتشار.

درخت عرعر

“Juniper”

امتیاز: 3-1/2 (از 5)

++++++++++

پیتر Manos را در سر خود را

پیتر Manos است برای ردیابی سریع خود را آهسته لین سبک در موسیقی کسب و کار جدید خود را با اولین EP “آیا شما به نوبه خود قرمز؟”

در سال 2017 تگزاس بومی بود eyeing یک حرفه ای موسیقی در حالی که تحصیل در نشویل را بلمونت زمانی که او ایجاد آهنگ “در سر من” در اتاق خوابگاه خود را. Brooding, آرام, شماره لولا در خطوط پر از حسرت و غم و اندوه مانند “شما آن را می گویند همه چیز خوب است اما شما کسی است که در شب.”

این آهنگ در ادامه به جریان صدها میلیون بار از جمله بیش از 100 میلیون بار در Spotify در به تنهایی در حالی که همچنین تولید تقریبا 70 میلیون بازدید در یوتیوب.

آن را به اندازه کافی سریع Manos به حرکت به لس آنجلس که در آن او ایجاد یک استودیوی خانگی ضبط “آیا شما به نوبه خود قرمز؟” و به عنوان کم به عنوان “در سر من” است که آهنگ های دیگر این قسمت تقریبا پنهان است.

Manos ایجاد متمایز هوا در این حداقلی الکترونیکی مبتنی بر تعجب ترکیب گیج و منگ ابزار دقیق با نا معلوم البته روح enunciation و یادآوری پرنیان از بدبینی شعر که ساکن در ناامیدی.

سرد محیط حقیقی و lowkey مسحور آیا Manos است طنين انداز در دودی قلمرو “ذهن من” درخشان از طریق زرق و برق دار translucence از “ژاک را تصنیف” یا آهسته چکیدن احساسات در سرد “شما نمی دانید من” جایی که او آواز می خواند: “من فکر نمی کنم شما می دانید که من مانند شما فکر می کنید شما را.”

“در شب” استخدام ضخیم صدای نسبتا متراکم پایه و اساس است که ایجاد می کند بیشتر موثر برای حمایت از او تنها خواننده و چرخش تونیک از “تنسی” خود را می یابد مدوله خواننده پر پیچ و از طریق یک نمای صوتی فشرده باس به عنوان او متوجه می شود “هیچ چیز تا کنون تغییرات و هیچ چیز تا کنون تغییرات … و من آرزو می کنم من می تواند این را تغییر دهید.”

نسبت به دیگر آهنگ ها, ملایم EP نزدیک تر “در سر من” برای تلفن های موبایل کاملا پر جنب و جوش.

هرگز دست کم گرفتن قدرت گرفتن.

پیتر Manos

“آیا شما به نوبه خود قرمز؟”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

Chiasm دور انجام میشود

دیرین darkwave ستاره Chiasm, نام Emileigh Rohn می دهد یک طعم و آینده آلبوم “از دست رفته سر و صدا” با EP جدید “را.”

دیترویت مبتنی بر عملکرد قرار داده است برخی از مواد تند و تلخ گذشته 20-چیزی سال, صنعتی, خیس سر و صدای انفجار و implosions اما “دور” است که بطور قابل توجهی بیشتر در دسترس تشکر در بخشی به همکاری با جان سرخ کن, تولید کننده برای امثال Depeche Mode و نه ناخن اینچ.

“دور” شامل چهار مجزا مخلوط های مختلف از “دور” است که در واقع در دسترس از چهار جهت مختلف.

The original mix چشمگیر, سخت مالیده-سینتی سایزر نام تجاری الکترو یک Goldfrapp-دیدار-Grimes بی کلام متن برای خواننده Rohn که در زمان برای تلفن های موبایل مانند رینگر مرده برای النگو,’ Susannah Hoffs (همه مردم). پس از آن “رابط ریمیکس” آهنگ یک thumping رقص ضرب و شتم و نورد الکترونیکی پالس به علاوه پیانو-esque نکات دقیق وظریف – ایده آل موسیقی باشگاه است که در شکل با Rohn خودداری کنند “چرا شما به من دور؟”

بعد یک “Skydeck مخلوط” از “دور” قرار می دهد آهنگ براق-استاکر حالت یک NIN-یادآور ترکیب alt-سنگ پیشامد با پیشنهادات آرام ترسناک است که ایجاد یک رمز و راز غیر قابل نفوذ. سپس “GW4 مخلوط” آهنگ طول می کشد مصر ریتم به lowkey الکترونیکی-chill حالت پرنیان ادغام با خطوط مورد “زندگی ما شدیدا دور قلب ما شدیدا دور …”

برای اندازه گیری خوبی EP بسته کردن با یک “:10:” ترکیبی از آهنگ “کوره در رفته” کمتر-آهنگ دعوت از هر یک از نسخه های “دور” را به عنوان آن را تجزیه در سقوط بحران از آتش سوزی های الکتریکی.

که بسته شدن برش ممکن است یک یادگاری برای طرفداران هاردکور, که جشن در Chiasm را حیله گر مماس اما ظرفی شبیه بشاخ یا قیف از “نذری” در قسمت نمایش گسترده تر وعده برای حرکت بعدی.

Chiasm

“دور”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

برگر “ماه” نشان میدهد روشنگر

تماس مره برگر جدید 8-آهنگ “ماه همیشه کامل” یک اتاق-پاپ EP نمی کند و شروع به توصیف آن است.

جاز-آموزش مجری نیست و صرفا آواز خواندن همراه به راحتی قابل هضم رشته-و-پیانو ترتیبات. به جای آهنگساز/خواننده/نوازنده پیانو ایجاد تحریک آمیز جهان متناوب که basks در ذهن خم مجموعه ای از فلسفی و وجودی مشاهدات و پیشنهادات و آهنگ سایه در طیف وسیعی از ژانرهای خارج سنتی مجلسی-پاپ قلمرو.

اما مطمئن شوید که وجود رشته هستند.

“ماه همیشه کامل” باز می شود با یک تا حدودی گوش خراش “حتی زمانی که ما فراموش می کنیم” با خطوط مانند “ما اقیانوس ما در حال افت … حتی زمانی که ما فراموش می کنیم ما … ما همه چیز است.” از آنجا برگر صدای خالص حلقه در “گام به دور من” آواز “هنگامی که ما فکر می کنم ما می دانیم که ما می دانیم هیچ چیز نیست.” پس از آن خطوط شامل سرود “من دعا می کنم که دانه رشد خواهد کرد” در عنوان مسیر و در کمتر مزین “ستایش این ترس” “ستایش این ترس است که دارای me down … ستایش این ترس است که باعث می شود من.”

دومی مسیر معنوی هوا در پاک آن مخلوط اما دیگر آهنگ ها نمایش نشانه های راک (به عنوان مثال لیلث به دنیا راک) و قوم (به خصوص indie یا alt-عامیانه) و مراقبه “استارداست” برای تلفن های موبایل مانند یک کوه ballad. این ابزار به خصوص رشته اغلب در به شدت تجربی انفجار به نگه داشتن شنوندگان هشدار.

نیز وجود دارد پیچیده و همیشه در حال تغییر “تعجب” است که محور و ایجاد به آنچه برای تلفن های موبایل مانند یک جین Siberry مینی موسیقی از 1990s برگن میپرسند: “چرا یک فرد تبدیل به یک فکر ؟ … چه حافظه چیست؟” انتشار پس از آن حرکت می کند به آن swooning آخر “شما در داخل است.”

این سخت است نه به صورت موقت جذب برگر قلمرو (حتی اگر برخی از خطوط صدا بیشتر شبیه هوشمند سپر تابلوچسبها از عمیق افکار) و در عین حال به همین دلیل مقاومت در برابر ؟

مره برگر

“ماه همیشه کامل”

امتیاز: 4 (از 5)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>