در سال 1935 هفت دختر جمع آوری در Fefu لوکس خانه در کشور انگلستان جدید. خانه است و منصوب به دنبال مانند یک سدریک گیبونز’ MGM فانتزی پاره از نورما دزموند تخیل.

با تشکر از شما طراح Ryan McGettigan برای اریب lintels تصویر زمینه تیکه زنان در طول تاریخ هنر (گرانت وود گوتیک آمریکایی باریکش پیشگام همسر; یک Botticelli, زیبایی, دیده, در, مشخصات گلگون رنوار; فراموش نشدنی ماتیس) چراغ سایهدار در حاشیه پارچه ترکه یا چوب کوتاه مبلمان کروم نوار سبد خرید. این لوکس زندگی á لا هالیوود رویای کارخانه.

اما بیشتر وجود دارد. میسی Lyne را لباس reek از گذشته های سینمایی, وزرق برق: دیتریش و هپبورن را بالا waisted شلوار سیرک-محروم lounging لباس خواب, گسترده, پا گل pantaloons که زنجبیل راجرز خواهد باید رقصید در شال با كه مروارید-با پوسته bodices پلیسه تاپ در نارنجی سوخته و یا cerulean blue. ما در کانزاس دیگر. ما در ماریا ایرنه Fornes دولت از ذهن و وجود ندارد یکی دیگر از distaff سیاره کاملا مسحور به عنوان فمینیست شبح وار Fefu و دوستان او (1978) در حال حاضر جذاب همه فاجعه بار در تئاتر.

کوبا-آمریکا Fornes شده است به عنوان “بزرگ امریکا ناشناخته نمایشنامه نویس.” در ’60s و 70s, او ملکه خاموش-خاموش برادوی مظهر مرکز شهر آوانگارد تئاتر برنده نه معتبر Obie جوایز و نامزد یک جایزه پولیتزر. او سخت مدیر که می خواهم موقعیت یک بازیگر بازوی فقط پس یا دوباره تمرکز نور پس از آن دقیقا همسان او دید. او با نفوذ نوشتن معلم که تحسین در محدوده سام چوپان ادوارد آلبی تونی کوشنر, Lanford ویلسون و پائولا وگل. برای سال عاشق او شد Susan Sontag. او تنها برادوی بازی کمدی دفتر (1966) به کارگردانی سوپراستار جروم رابینز بسته در پیش نمایش.

آمیخته با فمینیسم او نقش اجرا حیطه از wildly تجربی به تا حدودی واقع بینانه معمولا با ساختار ویژه – وقتی هر – سخت-لبه و در عین حال باریک, poetics. او بیشتر در مورد شخصیت های و که در آن و چگونه آنها مناسب در جامعه است. زنان او در موضوع یا در پیوند با هم و یا مبارزه به عنوان بهترین آنها می توانند در برابر مردسالاری. او به عنوان شدید و تعیین یک نویسنده/کارگردان/معلم به عنوان او را بازی می کند.

Fefu است که شاید او را بیشتر در دسترس کار می کنند. تا آنجا که من می تواند به تعیین این برای اولین بار بود از آنچه که بعدها به نام “همهجانبه” تئاتر. پس از صحنه 1 که در آن تمام هشت شخصیت زن معرفی می شوند که مخاطب به چهار گروه تقسیم های رنگی گروههای مچ دست را حرکت به مکان جداگانه برای تماشای چهار صحنه های مختلف مجموعه در یک اتاق بیرونی چمن آشپزخانه و اتاق نشیمن. همه می دیدن همان صحنه بازی کردن با بازیگران ورود و یا خروج از یک صحنه به بعد. آن را کاملا انقلابی بود برای زمان سال قبل از Alan Ayckbourn زمان سفر در خانه و باغ و یا Punchdrunk شگفت زده با خود مکبث spin-off خواب نه بیشتر.

فاجعه بار با استفاده از یک 1996 Fornes تجدید نظر است که برگ های مخاطبان در محل. برای مطمئن شوید که آن را بسیار کمتر غلط انداز اگر چه ما miss جولیا horrifically سرد تک صدایی دیده می شود از طریق یک کف شیشه ای به عنوان اگر در یک دخمه و شنوایی او شیاطین را از طریق هدفون. اما بهتر است که ما ماندن در صندلی ما. درام نیست شکسته را به قطعات و ساخت است که بسیار شدید تر است.

اما همه این شخصیت ها هر کدام متفاوت با آنها چگونه بوده است و تحت درمان با مردان – و هر یک از دیگر — در حال جذاب برای گوش دادن به, اما در نهایت صدایی همان. کلر Boothe Luce را زنان (1936) هر چند مثبت پیش از طوفان نوح در چشم انداز خود را در مرد/زن روابط واقعا متمایز تصاویر در آن همه چیز-زن بازیگران. و وجود دارد که دست کشیدن از مبارزه با گربه در مزرعه در رنو است. در اینجا سه نفر وجود دارد که ثبت نام به عنوان بیش از رمزهای یا سمافورهاي: Fefu (کورتنی Lomelo), Julia (امی بروس) و اما (لیندسی Ehrhardt.) Lomelo گام های پوچ و بی تردید هدف با یک تفنگ ساچمهای. او یک شلوار. ایستادن او فریاد بزند و جولیا, من می دانم که شما می توانید. او می خواهد تمام دوستان خود را به عنوان فرمانده به او در کنترل شود. در Fornes’ آن را که ساده نیست. غیب او است که همیشه وجود دارد خاموش مرحله یک هدف آسان اما او شاخه های شاهد. قوی و انعطاف پذیر بنابراین نیاز به استقلال و سرنوشت خود را همیشه به او.

جولیا, بازی های برگزار شده توسط پریشان بروس به صندلی چرخدار خود را با بیماری های روان تنی و به نظر می رسد در تکمیل خودآزارانه بحران. او تسلیم قدرت مردان است. “اگر یک مرد مرتکب یک عمل بد او باید سوزاندم. بد می آید از خارج از او. زن تولید شر خودش است.” Fefu خواهد شد که هیچ یک از این و ناخواسته باعث این فاجعه در پایان. با تیک و نهان سیلی به چهره بروس terrifically خالی از سکنه, غم انگیزترین زیادی است.

اما هر چند terrifically جیک جیک تحت لیندسی Ehrhardt را دیوانه تب و تاب بودن و طنز لیزر-زمان. او وارد یک دلپذیر سیب سبز-لباس با دستکش زرد و هرگز کاهش در شدت. او شده است رنگی. او تابش مثبت و گوهر خود را-مانند صحنه در مورد اندام تناسلی دزد نشان می دهد به عنوان آن را باید. او اما هوای تازه و نور آفتاب شامپانی مرهم در Fefu را با شکوه نمادین ،

بازی بدون وقفه, Fefu و دوستان او wearies در نزدیکی پایان تنها به این دلیل که ما یک گام جلوتر از Fornes این روز است. ما آن را کردم دو بار اولین بار به عنوان یک جانباز خواننده در نیویورک می گویند. که نیست که Fornes نیست ارزش غذای. هیچ همانا او بسیار به موقع و صریح و قاطع. اگر تنها او می تواند نوشته اند برای Bette Davis, Barbara Stanwyck…یا چارلز Busch.

دیگر دوستان نوشته شده با کمی رقیق تر و پخش با این وجود منظمی تبدیل شده توسط Brittny بوش (Paula) جین هریس (مدل لباس), Laura Moreno (سو) کارینا, رفیق Montaño-Bowers (کریستینا) و لیزا Villegas (Cecelia).

Fefu و دوستان او همچنان از طریق 8 مارس در 7:30 بعد از ظهر پنج شنبه ها; 8 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه و 2:30 بعد از ظهر یکشنبه در بازی 3400 اصلی. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس 713-521-4533 و یا بازدید catastrophictheatre.com. پرداخت آنچه شما می توانید پیشنهاد قیمت 40 دلار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im