رو به COVID-19


اپراتورهای کابلی انطباق به طور فزاینده ای stay-در-خانه جهان

شرکت ها در سراسر کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با فقط نحوه انتقال دفتر خود و زمینه حقوقی واجد شرایط به یکی که در درجه اول با این نسخهها کار از خانه. برای کابل, کسب و کار, معضل کمی متفاوت است. چگونه می توانم به شما انتقال یک کارمند پایگاه که تعریف شده برای تعامل با مشتریان به طور مستقیم مانند میدان تکنسین های نصب و مرکز تماس پرسنل به یکی که محدودیت های قرار گرفتن در معرض آن به مشتریان و کارکنان دیگر?

از آن آسان نیست. و برای بسیاری از اپراتورهای کابلی آن است که یک فرایند مداوم است.

بخشی از مشکل این است که شاید یکی از بزرگترین حرکت اجازه می دهد تا تمام آمریکایی ها برای کار از خانه — نیاز به دسترسی به اینترنت با سرعت بالا سرویس-مستلزم آن است که شرکت های کابل ارسال و حتی بیشتر کارکنان حوزه خدمات نصب.

و پس از آن وجود دارد هزاران نفر از تماس با مرکز کارگران که در حال فیلدینگ, تماس, جدید, خدمات, خدمات اختلالات و قطعی در برخی از تنگ چهارم در فاصله تف کارکنان دیگر که ممکن است یا ممکن است آلوده با کوروناویروس.

در حالی که بسیاری از کسب و کار خود را فرستاده اند کارکنان به محل کار از خانه به دلیل ایالتی و فدرال سفارشات شامل گسترش COVID-19 بسیاری از کابل مرکز تماس کارگران و techs مجاز به رفتن به دفتر زیرا آنها طبقه بندی شده به عنوان ارائه “ضروری” خدمات. در حالی که به طور معمول این بدان معناست که پلیس ، آتش نشانی و پزشکی کارگران این امر در برخی از کابل کارکنان زیرا بدون پهنای باند به طور فزاینده creaky اقتصاد خرد خواهد بود را متوقف کند.

عملا هر اپراتور کابل در کشور ارائه شده است برخی از قالب های رایگان خدمات اینترنت پرسرعت به خانه های کم درآمد با کودکان سن مدرسه تا 60 روز است. تا کنون که برنامه به نظر می رسد در ابتلا به, با چندین اپراتور گفت که آنها دیده اند در یک چشم انداز مثبت در تاسیسات پس از “پناهگاه در محل” سفارشات به امری عادی تبدیل شد بیش از چند هفته گذشته در سراسر کشور است. علاوه بر این مصرف کنندگان است که باید در ردیف های پایین تر از خدمات پهن باند در حال تحقق است که پهنای باند کافی نیست و بسیاری از آنها در به روز رسانی به سرعت های بالاتر. که همچنین نیاز به اضافی کامیون رول. و اضافی چهره به چهره روبرو می شوند.

در Comcast در این کشور بزرگترین اپراتور کابل خواسته است هر کارمند که می توانید از خانه کار می کنند به انجام این کار. در حال حاضر این انتقال هزاران نفر از تماس با مرکز کارگران تنظیم آنها را با لپ تاپ و دیگر تجهیزات لازم را به طوری که آنها می تواند انجام دهد شغل خود را بدون نیاز به آمدن به دفتر. برای موقعیت های که در آن کار از خانه غیر ممکن است — مانند زمینه فناوری اطلاعات techs — Comcast ارائه مشوق های مالی و اجرای دقیق روش های ایمنی مانند دما چک انجام به عنوان مقدار کار در خارج از خانه به عنوان امکان پذیر است و توزیع خود نصب کیت به مشتریان که درخواست کرده اند به راه اندازی سرویس های جدید است.

پوشش کامل از COVID-19 ضربه زدن به صنعت تلویزیون

“ما در زمانی که مشتریان نیاز ما بیشتر از همیشه و حفاظت از همه ایمنی کاملا بحرانی” Comcast در بیانیه ای گفت. “ما خواسته ایم هر کارمند است که قادر به کار از خانه برای انجام این کار در هر دفتر در سراسر کشور است. کارکنان ما حیاتی برای اطمینان از مشتریان ما همچنان به دسترسی به اینترنت و سایر خدمات آنها نیاز به ماندن متصل در حال حاضر بیشتر از همیشه. علاوه بر این ما شده اند انتقال هزاران نفر از نمایندگان خدمات مشتری در سراسر کشور به کار از خانه. تیم ما مشغول به کار در سراسر ساعت برای کمک به ما تماس با مرکز تیم های این انتقال را به کار از خانه در حالی که همچنان به پشتیبانی مشتریان ما است.”

Comcast Cable حدود 88,000 کارکنان خدمت 31.5 میلیون صوتی و تصویری با و داده های مشتریان در سراسر کشور با توجه به تازه ترین گزارش سالانه. این شرکت گفته است که تبدیل هزاران نفر از کارکنان هر روز برای کار از خانه در هر زمان ممکن است.

یکی Comcast تکنولوژی در حال حاضر از درگذشت COVID-19 ناشناس 34-سال کهنه از شرکت که مشغول به کار در Fairfield, N. J. Comcast کارمند گفت: چند بازدیدکننده داشته است خانه در Fairfield منطقه بین 3 مارس و آوریل 6 و هر چند هیچ مدرکی وجود دارد هر یک از مشتریان خود را آزمایش مثبت برای COVID-19 شرکت و شهر در حال کار با هم برای شناسایی هر گونه قربانیان بالقوه و تعیین وضعیت خود را.

“ما عمیقا غمگین برای تایید است که تکنسین های ما در Fairfield, NJ, گذشت, پس از اینکه تشخیص داده COVID-19,” Comcast در بیانیه ای گفت. “افکار و دعاهای ما با خانواده اش در این زمان دشوار است. او شده است یک عضو ارزش ما Comcast خانواده برای 34 سال خواهد بود و او به شدت از دست رفته.”

از مارس 23 MCN: رسانه های کسب و کار Preps For New Normal

در کمیسیون بورس و اوراق بهادار تشکیل پرونده روز سه شنبه (24 مارس) Comcast اشاره کرد که COVID-19 انتظار می رود که تاثیر گسترده در شرکت — به خصوص در آن NBCUniversal واحد پس از 2020 المپیک تابستانی بوده است برای یک سال به تعویق افتاد. در کابل سمت Comcast گفت: اگر چه شبکه آن جلسه چالش به عنوان مشتریان بیشتر کار کنند و یاد بگیرند از خانه استرس اقتصادی قرار داده شده بر روی مصرف کنندگان و کسب و کار از آنجا که از virus خواهد شد به احتمال زیاد تاثیر کسب و کار خود را به عنوان به خوبی.

“ما انتظار داریم که نهایت اهمیت تاثیر COVID-19 در کسب و کار ما متفاوت خواهد بود اما به طور کلی بستگی به میزان دولتی اقدامات مؤثر در زندگی روز به روز و طول زمان است که چنین اقداماتی در محل باقی می ماند برای پاسخ به COVID-19,” Comcast گفت: در پرونده. “در این نقطه آن است که غیر ممکن است برای پیش بینی چنین وسعت و مدت و میزان عرضه و تقاضا برای محصولات و خدمات ما از جمله تبلیغات تحت تاثیر قرار خواهد شد. این عدم اطمینان باعث می شود آن را به چالش کشیدن برای مدیریت به منظور برآورد عملکرد آینده کسب و کار ما به خصوص در طول نزدیک به متوسط بلند مدت. اما تاثیر COVID-19 می تواند مواد نامطلوب بر روی ما تاثیر نتایج حاصل از عملیات بیش از نزدیک به متوسط مدت است.”

منشور ارتباطات حدود 95,000 خدمت کارکنان 29 میلیون روابط با مشتری در 41 متحده است. این شرکت گفت که دیده می شود خدمات نصب و راه اندازی کامیون رول افزایش قابل توجهی از خود را به طور متوسط حدود 12000 در هر روز پس از اعلام آن 60 روز دسترسی رایگان برای خانه های کم درآمد با کودکان در سن مدرسه. در مارس 20 یادداشت برای کارمندان, منشور گفته است که در حال حاضر با بررسی بیش از 50000 درخواست برای خدمات اینترنت در هر روز. کامیون رول برای خدمات تعمیرات افزایش یافته و به حدود 30000 در هر روز منشور گفت: در این یادداشت. و مرکز تماس کارکنان دیده می شود تعداد تماس های تلفنی دریافت می کنند دو برابر بیش از چند هفته گذشته است. در مارس 20, یادداشت منشور گفت که آن ورودی فروش و نگهداری تیم به میدان فرستاد بیش از 200 ، 000 تماس در سه روز.

“تکنسین ها و متخصصان عوامل و همکاران در سراسر کشور با پله و پوشش همکار شیفت به دیگران اجازه می دهد زمان برای ایجاد ترتیبات شخصی آنها باید در طول این زمان فوق العاده ای,” منشور گفت: در این یادداشت. “هزاران ساعت از اضافه کاری هستند با کمال میل حاضر در حال کار برای ساخت و حفظ خدمات به مشتریان ما. ما در حال مراقبت از جامعه ما است.”

علاوه بر این منشور گفت که آن را دیگر نمی خواهد فراموش حرفه ای تاسیسات که در آن نصب شده است در دسترس است.

“خود-نصب در دسترس است در بسیاری از بازارهای ما فراهم می کند و یکی دیگر از راه های ما می توانید به حداقل رساندن و در صفحه اصلی تعاملات اما همچنان به ارائه ضروری اتصال به خدمات مورد نیاز” شرکت گفت.

مربوط به: منشور گسترش پهنای باند رایگان, واجد شرایط

اما با توجه به برخی از گزارش های منشور مرکز تماس کارگران در اوهایو و نقاط دیگر بودند مجبور به کار در اتاقهای کمتر از 5-از همسایه خود را در کف با صدها نفر از کارکنان دیگر. این گزارش اضافه شده است که کارگران مجبور به استفاده از بیمار-ترک اگر آنها به نمایش گذاشته و علائم که در برخی از نقاط techs زمینه مشترک میز برای حفظ 24/7 پشتیبانی از مشتری.

به گفته افراد آشنا با این وضعیت بسیاری از این شکایات رخ داده است در مدت کوتاهی پس از این حکم برای کار از خانه پایین آمد در حالی که منشور و دیگر اپراتورها در تلاش بودند برای تعیین تدارکات تغییر آن دسته از کارکنان به کار از راه دور. از آن به بعد بسیاری از این مشکلات پرداخته شده است.

یکی از بزرگترین چالش ها در تغییر مرکز تماس کارکنان به کار از خانه وضعیت این است که تضمین میکند که داده های مشتری آنها ضروری به امن باقی خواهد ماند. به همین دلیل اکثر اپراتورها باید برای حفظ برخی از حضور در مراکز تماس اما آنها در حال گرفتن اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان حاصل شود که کارکنان در حال تمرین های اجتماعی فاصله و زیر دیگر CDC دستورالعمل های ایمنی.

“ما در حال ارائه همه کارکنان اضافی 15 روز زمان پرداخت کردن مورد استفاده قرار گیرد برای هر COVID-19-مربوط به شخصی نیاز دارید” منشور در بیانیه ای گفت. “ما در حال توسعه و پیاده سازی اجتماعی افزایش فاصله برنامه های ما در مراکز تماس و عملیات امکانات. و ما ارائه گزینه برای کار از راه دور برای کارکنان که شغل اجازه می دهد آنها را به کار در خارج از دفتر بدون به خطر انداختن تعهد ما به ارائه خدمات اساسی.”

“به عنوان یکی از FEMA در جامعه نجات بخش خدمات ما ضروری” منشور خود ادامه داد. “ما در حال کار در سراسر ساعت به تحویل بدون وقفه به اینترنت و تلفن و تلویزیون, اخبار, خدمات ما به 29 میلیون مشتریان از جمله مهم موسسات مانند بیمارستان ها اولین پاسخ دهندگان و امکانات دولتی. در طول این زمان در ادامه به حفظ عملیات ما در حالی که با استفاده از آخرین دستورالعمل CDC را تضمین می کند ما با ارائه این ارتباطات حیاتی است که کمک به صاف و منحنی حفاظت از کشور است.”

مردم آشنا با این شرکت گفت که منشور مدیریت اصرار داشت که هر کارمند که بیمار است و یا در حال مراقبت از یک فرد بیمار باقی می ماند در خانه است که آموزش کارکنان در مورد بهترین شیوه با توجه به CDC ایمنی و بهداشت دستورالعمل های سرسام آور تغییرات و شکستن برنامه به منظور محدود کردن تعدادی از کارمندان, تجمع در اتاق استراحت و سالن های غذاخوری با استفاده از چت آنلاین برای کمک به مرکز تماس کارگران با مشتری escalations و مربیگری و باید متوقف فرد در سمت میز مشاوره. علاوه بر این افراد گفت که کارکنان که امکان استفاده از افزایش روز بیمار را دریافت غرامت برای این روز از آنها استفاده نکنید و در پایان سال است.

Altice ایالات متحده آمریکا است که 10,700 کارکنان خدماتی 4.9 میلیون مشتری, روابط, در بیانیه ای گفت که فوری آن تمرکز بر ایمنی کارکنان و مشتریان و جوامع شروع می شود و با آگاهی و اطمینان از نیروی کار دارای اطلاعات مناسب و راهنمایی.

“ما در حال نگه داشتن کارکنان ما تا به روز در آخرین از پروتکل های مربوط به بهداشت و درمان و سازمان های دولتی برای ترویج سلامت و عادات سالم در میان کارکنان و خانواده های آنان” این شرکت اعلام کرد. “مثل همیشه ما را تشویق بیمار و کارکنان به ماندن در خانه. ما را محدود سفر برای کارکنان و همچنان به تقویت رفتار ايمن در هر محیط از مشتری خانه و کسب و کار به ما فروشگاه ها و دفاتر که در آن ما باید ramped تا تمیز کردن.”

Altice ایالات متحده آمریکا نیز گفت: آن را محدود کرده است کارمند سفر به تعویق افتاد و حوادث در مقیاس بزرگ, محدود, اندازه از جلسات و ارائه از راه دور-کار راه حل. همچنین در ادامه به اجرای رفتار ايمن در تمام محیط ها از جمله مشتری منازل و کسب و کار و خود را در فروشگاه ها و دفاتر که در آن ramped تا عمیق تمیز کردن.

برنامه نویسی: بازی از بین رفته اند اما تورهای ورزشی بروید

علاوه بر این Altice ایالات متحده آمریکا گفته است که همکاری با تولید کنندگان به منبع به عنوان بسیاری از عفونی و تجهیزات حفاظتی به عنوان امکان پذیر است و در اولویت توزیع به مشتری ما رو به مکان و پروتکل در محل که فعال تعطیلی ضد عفونی مناسب و قرنطینه روش بر اساس پیشنهادهای ارائه شده توسط دولت و سازمان بهداشت و درمان.

Altice همچنین برای در خواست کمک از مشتریان خواستار آن دسته از مشتریان که در حال تجربه علائم شبه آنفولانزا با خدمات قرار ملاقات به اجازه دهید مراقبت از مشتری پرسنل می دانم بنابراین معنای جایگزین حل این مشکل را می توان مورد بحث قرار گرفت.

Cox Communications که حدود 20,000 کارکنان خدماتی 6 میلیون مشتریان گفت که 2 و نیم هفته پیش کمتر از 15 درصد از آن مرکز تماس کارکنان مشغول به کار بودند از راه دور. در پایان این هفته (27 مارس) این شرکت تخمین می زند که بیش از 92 درصد از تماس با مرکز کارگران انجام خواهد شد شغل خود را از خانه.

کاکس گفت: چالش های کلیدی در تغییر به یک نیروی کار از راه دور اطمینان است که گوشی های گرفتن صحیح منبع قدرت حفظ کیفیت با استفاده از گوشی های فیزیکی به جای “softphones,” قالب بندی هر یک از کامپیوتر های امنیتی مناسب و بوکس تا کامپیوتر و مانیتور و گوشی با کابل کشی و ساخت مطمئن شوید که آنها متصل شد به درستی در عامل خانه کاری.

“برای افرادی که به کار در سایت ما عمل اجتماعی فاصله اطمینان مردم کافی (>6 فوت) از فضای بین آنها در حال حرکت به آموزش مجازی و مربیگری ارائه ژل دست و دستمال مرطوب برای هر فرد” کاکس گفت.

در اقیانوس اطلس پهنای باند 100 ٪ از آن مرکز تماس اعضای تیم-همه ساکنان محلی از جوامع آنها در خدمت این شرکت اشاره می کند — در حال کار از راه دور از خانه. این شرکت همچنین بسته جلوی آن شمارنده در مارس 18 و اطلاع مشتریان آسان پرداخت آنلاین گزینه برای از بین بردن نیاز به آنها را به سفر به مکان های.

اطلس پهنای باند نیز مستقر پشتیبانی از راه دور ابزار است که اجازه می دهد تا عوامل مراقبت از مشتری و تکنسین های برای کمک به مشتریان در زمان واقعی از طریق زندگی می کنند تعاملی جریان ویدئو و بدون نیاز به یک خانه قرار ملاقات. این شرکت همچنین دارای مستقر خود نصب گزینه برای کاهش نیاز به در-صفحه اصلی پشتیبانی فنی. در این رویداد یک در دیدار خانگی لازم است عوامل پیش فراخوانی قبل از قرار ملاقات برای ارزیابی وضعیت سلامتی در خانواده و دوباره تایید در درب اگر در داخل کار مورد نیاز است.

“ما مواجه با یک واقعیت جدید است که در آن ما باید تنظیم ما شیوه های عملیاتی در پی COVID-19 ویروس حتی به عنوان ما پیدا کردن راه های جدید برای خدمت به مشتریان” اطلس پهنای باند جمهور Frank van der پست گفت: در آزادی مطبوعات. “با هدف حفاظت از اعضای تیم ما و مشتریان و کاهش گسترش COVID-19 ویروس در جوامع ما, ما در حال اجرا یک طیف وسیعی از اقدامات است که به طور قابل توجهی کاهش نیاز به وارد کردن مشتریان خانه و در حالی که در ادامه به ارائه اتصالات حیاتی نیاز مشتریان ما در این زمان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>