طرفداران و حامیان مالی از دست رفته ورزشی, NBC, مطالعه می یابد

فقط در مورد شما بدونم طرفداران واقعا از دست رفته, تماشای ورزشی در طول بیماری همه گیر.

NBC Sports در زمان این فرصت را با ورزش طرد توسط COVID-19 گیر برای پیدا کردن چگونه ناگهانی نبود ورزشی بود موثر بر بینندگان.

این شبکه خواهد بود با استفاده از مطالعه بخش کمی بررسی بخش کیفی گزارش بخش نظر کارشناس برای کمک به متقاعد کردن تبلیغ برای باز کردن کیف پول خود را به عنوان زندگی ورزشی بازگشت به امواج رادیو و تلویزیون.

“این بود که یک بار در طول عمر فرصت” گفت: Dan Lovinger اجرایی معاونت در NBCU مسئول ورزشی, تبلیغ فروش. او گفت: ورزش محرومیت مطالعه طراحی شده برای ارائه اطلاعات به صنعت می شود و نه خاص به NBC Sports.

مرتبط با: ESPN مطالعه: طرفداران حمایت از سرگیری زندگی ورزشی بدون تماشاگر

داده ها به اشتراک گذاشته خواهد شد در هفته های آینده با آگهی مشتریان رسانه خریداران و حتی با لیگ که NBC می کند کسب و کار با, از جمله PGA Tour نسکار مسابقه اسب و لیگ برتر.

Lovinger گفت: نتایج تعجب آور در نظر مردم به شدت احساس می شود در مورد ورزش با اعداد شروع در 50 ٪ و رفتن از وجود دارد.

مردم گفت: ورزش مهم بودند نه تنها به عنوان سرگرمی است اما یک بخش از یک فن هویت و حتی تحت تاثیر خود پویایی خانواده. این بررسی نشان داد که 82 درصد گفت: این سخت است برای زندگی بدون ورزش 84% گفت: وجود دارد هیچ چیز مانند تماشای زنده ورزشی و 76 درصد از طرفداران گفت: آنها نیست همان شخص بدون زندگی ورزشی.

“آن چیزهایی هستند که ما هرگز شناخته شده اند که اگر ما تا به حال خواسته سوال” Lovinger گفت.

دلبستگی بینندگان را به ورزش ترجمه برای تبلیغات.

“این درست نیست که تبلیغات قابل تحمل است اما ورزش بهتر است چرا که از آن می شکند,” او گفت:, و اشاره کرد که طرفداران گفت که تبلیغات کمک به تسکین شدت از تماشای یک بازی است.

با توجه به نظرسنجی 78 درصد از طرفداران گفت: تبلیغات بازی بخش در ساخت تماشای یک بازی یک تجربه بزرگ است. آنها همچنین معتقد بودند که با بودن در تلویزیون ورزش می شود منابع بیشتری برای بهبود و رشد است.

بیشتر به نقطه, بازاریابان از دست رفته برسد و محیط ورزشی را فراهم ترک یک شکاف قابل توجهی در رسانه ها طرح برای رسیدن به مشتریان موجود و بالقوه و عدم فوری توده رسیدن به از دست دادن ارتباط عمیق با طرفداران ورزش.

به تعویق افتادن ورزشی همچنین قطع حمایت از مبارزات.

این تحقیقات نشان داد که 83 درصد از طرفداران ساخته شده بودند آگاه تر از یک نام تجاری محصولات و خدمات در تبلیغات در طول بازی ها 68 درصد گفت: آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک های 69 درصد بیشتر احتمال دارد به خرید از شرکت هایی که تبلیغات در بازی ها و 70 درصد احساس وفادار به کسانی که حامیان مالی.

اعداد بودند و حتی بالاتر برای NBC Sports, بینندگان, با توجه به مطالعه است.

که بدان معنی است که برندهای است که تبلیغات در ورزش افزایش سهم خود را از ذهن در حالی که کسانی که نمی از دست دادن سهم و رده متوسط باقی می ماند ،

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter kuşadası escortbetroad