پنج راه را معنی دار و در عین حال امن ارتباط با مشتریان

همه ما در حال تلاش برای اتصال. صرف نظر از صنعت و یا زمینه ارتباط با مشتریان و ذینفعان مهم است. و آن را چلیپا از آنچه که ما برای به انجام رساندن هدف از طریق بازاریابی و روابط عمومی است.

به عنوان مردم همچنان به تمرین درجات مختلف فیزیکی و اجتماعی فاصله و تنظیم به هنوز هم در حال تحول جدید “عادی” لازم توسط COVID-19 سازمانها باید به دنبال جدید اقتباس و معنی دار – و در عین حال امن – راه هایی برای اتصال. در اینجا پنج روش ها و پیام ها است که باید بخشی از مخلوط.

روشن احتیاطی هستند “جدول سهام” در این نقطه است. شما لازم نیست به آمار مشتریان بر سر با این مفهوم به عنوان آنها در حال حاضر آشنا با همه گیر پروتکل های ایمنی. اما باید ایمنی طرح را تایید کرد و در دسترس به نقد و بررسی – به خصوص اگر از مردم خواسته شده است که برای شرکت فعالانه در اقدامات حفاظتی مانند ماسک مورد نیاز برای ورود به یک فروشگاه خرده فروشی. هنگامی که مردم درک نمی کنند قوانین و انتظارات آن را ایجاد فرصت برای ناراحت کننده و یا شرم آور مبادلات و کسانی که لحظات بی دست و پا را ایجاد فاصله بین شما و مشتریان خود را به عنوان مخالف به پرورش اتصالات.

مجازی تجمعات نمی خواهد جایگزین فرد حوادث – اما آنها را تغییر دهید. جلسات کسب و کار, همایش های جمع آوری اعانه و احزاب منتقل شده به سیستم عامل های مجازی و سازمان ها در حال یادگیری از جوانب مثبت و منفی از این تغییرات است. با مجازی به ویژه کسانی که نه تنها به ارائه مطالب خارج از فضای فیزیکی اما همچنین دسترسی به خارج از محدود, مدت زمان, شما لازم نیست که به رقابت با مردم مشغول تقویم. سهامداران شرکت در جدول زمانی خود را مشاهده و ضبط یک جریان رویداد روز بعد و یا دسترسی به محتوا از یک کنفرانس هفته بعد. مردم می خواهید برای حضور در رویدادهای دوباره. اما مجازی قطعات به منظور افزایش تجمعات و آنها را بیشتر انعطاف پذیر باید ماندن در جدول در حال حرکت رو به جلو است. آن می تواند رسیدن به مخاطبان گسترده تر بهتر پیگیری تجزیه و تحلیل به نفع میزبان سازمان ها و حامیان مالی و ایجاد تعامل با تجارب از طریق فن آوری.

موجودی از کانال های ارتباطی و نحوه استفاده از آنها را به تعامل. در میان سردرگمی و عدم اطمینان از امن تر-در-خانه سفارشات و دیگر محدودیت های برخی از سازمان ها تلاش با ارتباطات است. در یک بازار پر سر و صدا و مصرف کنندگان نیاز به درک خود را ارائه و در دسترس بودن سرعت و به طور واضح مبادا آنها حرکت به یک رقیب. شما نیاز به تاسیس کانال های ارتباطی جداگانه از فیزیکی ساختمان علامت و توانایی برای پاسخ به تماس های تلفنی. نه تنها این ضروری است برای رسیدن به مشتریان جدید و حفظ طرفداران وفادار, اما آن را نیز پرداخت سود سهام در زمان بحران و یا شرایط که در آن شما نیاز به ارائه به روز رسانی به موقع. آن را به اندازه کافی به فقط یک Facebook صفحه. شما در حال درگیر شدن با نظرات و پاسخ دادن به سوالات ؟ آیا مشتریان می دانند که آنها می توانید بر روی تکیه شما به پست های مفید به روز رسانی و پاسخ به یک پیام مستقیم? اتصال نیاز به ارتباط دو طرفه است.

خود را در آغوش جامعه است. به طور فزاینده شرکت های ارتباط با مصرف کنندگان با تمرکز بر روی هدف و ارزش است. در نتیجه سازمان ها با تمرکز و سرمایه گذاری در مسئولیت اجتماعی شرکت ها و اشتراک گذاری آن از طریق تلاش های روابط عمومی رسانه های اجتماعی و حتی مبارزات انتخاباتی آگهی. بسیاری از مردم احساس متصل از طریق نگرانی های مشترک تلاش و احساسات ناشی از این بیماری همه گیر. شما لازم نیست که به یک غیر انتفاعی و یا یک گواهی B شرکت کسب و کار است که توازن هدف و سود به طور عمدی و باز مورد استقبال جامعه خود را. آیا مراقبت از کارکنان حمایت از همسالان و یا دادن به دیگران و به اشتراک گذاشتن تلاش های خود را. ما همه در این با هم.

اصالت هنوز قوانین. زرنگ و دانا فهیم مصرف کنندگان نمی اتلاف وقت با مارک های آنها نمی توانند اعتماد کنند. برای ایجاد اعتماد صادقانه و معتبر. کسب و کار شما ممکن است تلاش چیزی جدید در حال حاضر – این که آیا شرایط به شما داده می شود فرصت و یا شما مجبور به انجام این کار. این زمان برای مقابله و در آغوش, جدید, خدمات, سیستم های, برنامه ها و راه هایی برای ترویج آنها. اما زمانی که تصمیم گیری که مسیر را تست آن را در برابر خود را با نام تجاری ماموریت, چشم انداز و ارزش ها است. شما می توانید تکامل و بدون رها کردن آنچه باعث می شود شما و مشتریان می توانند فرم ارتباط نزدیک تر با نام تجاری خود را در حالی که نگه داشتن فاصله خود را.

Lauren Miller است معاون ارشد رئيس جمهور از روابط عمومی شرکت Moxley کارمایکل و یک 2019 فارغ التحصیل از رهبری ناکسویل. میلر ارائه خدمات ارتباطات استراتژیک به شرق تنسی شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی برای 13 سال است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.nettny.im

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort buy verified stripe accounthtml nullednulled themesCialistugboat 4500BahisnowCasinoslotBahisnowCasinoslotCasinoperHipercasinoSweet Bonanza OynaBig Bass Bonanza OynaWild Wild Riches OynaPragmatic SlotlarıSpaceman OynaAviator OynaJupwin GirişŞimdibahisEnobahisalbibet Girişgates of olympus oynaaviator oynabetizm girişbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynatropical tiki oynagreedy wolf oynablackbull oynashining hot oynaaviator oynaaviator oynatombala oynageciktirici hapgeciktirici haphaberpass.combeylikdüzü korsan taksibeylikdüzü escortMaltepe EscortVan Escortcinsel sohbetaviator sinyal hilesiinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme BozdurmaLcd ekranVozol gear 10000bağlama büyüsürekorbetbetboo girişgenco bahisdeneme bonusu veren sitelerpubg mobile uc hilesibmw yedek parçaBağlama büyüsü