جورج اورول 1984 آورده به نور در کوچه تئاتر

Dystopian جهان از جورج اورول و اقیانوسیه در کوچه تئاتر تولید از سال 1984 به عنوان نیست dystopian به عنوان آن استفاده می شود. آن را تمیز و روشن و مکعب به عنوان اگر یک فیلیپ جانسون داخلی. آن را جلا خاکستری فلزی مانند دیوار طراح لامپ برای بازجویی بسیار خوب غرق فضای صنعتی برای بدنام کردن اتاق 101 و طراح چرم صندلی برای بچه ها بد به نشستن در زمانی که درگیر در اعمال شنیع از شستشوی مغزی و جسمی رنج می برند. وجود دارد براق کروم ساعتهای برای شکنجه گران بازی شیر یا خط به سیگار خود را. آن را بی عیب.

اورول merrie ol’ لندن از وخیم آینده به جز چهار درخشان سفید بتن اهرام مصر از هر وزارت ساختمان (حقیقت, عشق, صلح, و مقدار زیادی) استفاده می شود وحشتناک محل پنوماتیک لوله های گفتگوی, ریگ, پیاده رو, warrens از کثیف مجتمع های آپارتمانی ثابت بمباران و آگهی ها در همه جا از برادر بزرگ گچ بری در همه جا. حتی عوامل درونی حزب ترسید طبقه حاکم نیست زندگی در چنین تزئین شکوه و جلال به عنوان منظره طراح مایکل Locher جلا می دهد این اراذل و اوباش.

نگاه مطابقت ندارد چه خبر است. در صورتی که قصد – به جای چنین اعمال وحشتناک از تخریب و تسلیم در داخل برخی از مغرور دفتر شرکت – سپس من به طور کامل از دست رفته ضمنی طنز. من تو را دیدم تنها یک مفهوم مبهم ساخته شده murkier با اقتباس (2006) توسط مایکل ژن سالیوان.

است سال 1984 هنوز هم تدریس در دبیرستان ؟ یک بار خواندن آن را هرگز فراموش شده است. مثل یک کابوس آن را خسته کننده به شما است. اگر ژول ورن ترین prescient, نویسنده قرن 19 و سپس اورول است 20th است. همه چیز او توضیح در مورد چگونه یک مناسب و معقول دموکراسی پس از یک جنگ اتمی, فرود به یک توتالیتر ترسناک نشان می دهد
به نظر می رسید برای به تصویب می آیند. مهم نیست که در چه سمت سیاسی راهرو نشسته باشید شما به طور غریزی لرزیدن “برادر بزرگ” “newspeak,” “فکر جرم” “دو فکر” دوربین های مدار بسته در همه جا خود را “telescreens.” پس از این کتاب فوق العاده اولین حضور بین المللی در سال 1949 حتی نام نویسنده مترادف با استبدادی دولت برای کنترل مردم آن حتی خود مردم افکار خود: Orwellian.

یک خرحمالی در وزارت حقیقت, بازنویسی, پیر, روزنامه وینستون (Shawn همیلتون/جی سالیوان) ممنوع است جنبشها که چیزی درست نیست. او به خاطر رویاهای از گذشته خود داستان خیلی متفاوت از آنچه که او باید ویرایش برای دولت است. همه چیز در زندگی این است که کنترل کودکان در والدین برای تخلفات جزئی مردم ناپدید می شوند بدون هشدار و هیچ کس مراقبت تنها احساسات واقعی هر کسی مجاز است برای نشان دادن نفرت و برای دشمن است.

او در دیدار یک دختر, جولیا (Elizabeth Bunch) و خود را مخفی trysts در جنگل بمباران کردن کلیسا و یا ضعیف و ناتوان پشت درهای بسته است درست لمس آزادی برای هر دو آنها را. اما عشق یک رویا است. آنها می دانند که خود امر محکوم است اما نذر هرگز به خیانت هر یک از دیگر. به ناچار نادرست از مقاومت (David Rainey) به آنها خیانت و آنها گرفتار شده و گرفته شده را به وزارت خود “درمان است.” وینستون نهایی martydom در اتاق 101 تا به مخاطبان انتقال عصبی در ترس است. هیچ پایان خوشی.

اورول رنگ پریده داستان شکل-از-چیز-به-آمده است که قطعا ارائه نمایشی. طرح شده است ماهرانه ویرایش شده است. اکثر گفت و گو به جز جولیا معاصر نمک-encrusted زبان برداشته شده است کلمه به کلمه از رمان و داستان پیشرفت دقیقا همانطور که در این کتاب است.

چه کاهش وحشت – و اورول می نویسد: ترسناک در مفصل تقریبا بی حال نثر است که بازجویان نیز تبدیل به شخصیت های از وینستون زندگی در داخل و خارج ظاهر مانند یک تب رویا و یا تعامل در زمان واقعی با غیب اصلی بازجوی (کریس Hutchison). هنگامی که او باعث می شود ورودی خود را در عمل دوم او را در همه کسانی که به ما شده است منجر به این باور او است. سوئیچ نیست که گیج کننده به عنوان آن را برای تلفن های موبایل به دلیل وجود دراماتیک آشکار درگیر اما بازی سریع و سست با آنچه که ما قبلا دیده ایم کمک نمی کند. آن را غیر ضروری دست انداز در سفت کردن تنش است.

شاید همه چیز ما است که وینستون توهم و زیر شکنجه. بازی آغاز می شود با او در بازداشت بودن شوکه به اعتراف او به عنوان داستان خود می گوید. زنجیر در کابل های برق, Hamilton نمی تواند حرکت در اطراف صحنه پس از یک آواتار, 1st عضو حزب (سالیوان) دونفره برای او. زمانی که دیگر اعضای حزب (تاد Waite, Rainey, Bunch) را برای مردم در وینستون داستان ما مطمئن هستیم که آنها اقدام به خاطر برادر بزرگ که همیشه به تماشای آنها. تا به حال نویسنده Sullivan نوشته و مستقیم رو به جلو سازگاری که من دیده ام به روی صحنه خواهد آن را بیشتر تاثیر? من مطمئن نیستم. اما این کوه در می رم از نقش تخلیه این بازی از آن ذاتی نومیدی و واقع گرایی. ما قطع به عنوان ضعیف است وینستون. او می شود تا حدودی از دست رفته در میان meta-تئاتر.

تولید glistens. مدیر راب ملروز می داند که زمان دقیق به شوک ما ماهرانه حرکت هر کس که در اطراف لوکس فرانکشتاین تنظیم الکتریکی روشن توسط گربه تیت Starmer. صخره Caruthers موسیقی و صدا, طراحی, کامل, از, الکترونیکی, وزوز و ضربان قلب می افزاید: بی اندازه شوک های خاص خود را دارد.

این کاملا نشان می دهد. این که آیا آن را اورول یا وینستون است تا برای تفسیر.

اجرای برنامه از طریق ادامه مارس 29 در 7:30 p. m. روز سه شنبه از طریق پنج شنبه ها و یکشنبه 8 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه و 2:30 بعد از ظهر روزهای شنبه و یکشنبه در کوچه تئاتر 615 تگزاس. برای اطلاعات تماس 713-220-5700 و یا بازدید alleytheatre.org. $30-$91.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>