GroupM چشم ‘متوسط’ کاهش ’20 جهانی هزینه تبلیغات


دو-سود مورد انتظار در سال 2021 در بسیاری از بازارهای بزرگ

غول رسانه ای, آژانس GroupM انتظار دارد که جهانی هزینه تبلیغات و نه از جمله ایالات متحده فعالیت سیاسی را کاهش 11.9 درصد در سال 2020 و پس از 8.2 درصد رشد در سال 2021.

GroupM گفت: غوطه در هزینه باید در نظر گرفته شود “متوسط” با توجه به تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر جهانی تولید ناخالص داخلی. به عنوان هزینه کاهش یافت و بیشتر در طول بحران مالی جهانی در سال 2009.

هزینه های است که انتظار می رود به پایین 20 درصد در برزیل و 20 درصد در ژاپن و 10 درصد در استرالیا و 15% و در فرانسه 12.5% در U. K, 5.1% در کانادا و 1.8 درصد در کره جنوبی.

آژانس انتظار دارد که هزینه تبلیغات به رشد دو رقمی در نیمی از جهان بالا 10 بازارهای تک رقمی در نیم دیگر از بزرگترین کشور جهان است.

پیش بینی بر اساس کشورها در نظر گرفتن مراحل از جمله “خواب زمستانی” سیاست های اقتصاد خود را به سرعت گسترش coronavirus.

“ما پیش بینی می کنیم که یک واکسن خواهد بود توسعه یافته و توزیع شده توسط برخی از زمان در نیمه اول سال آینده اگر چه حتی جهان مهمترین کارشناسان به سختی خاص” GroupM گفت.

“ما پیش بینی می کنیم که یک واکسن خواهد بود توسعه یافته و توزیع شده توسط برخی از زمان در نیمه اول سال آینده اگر چه حتی جهان مهمترین کارشناسان به سختی خاص” آژانس گفت.

تبلیغات تلویزیونی است که انتظار می رود به کاهش 17.6 درصد در 020 نه از جمله ایالات متحده تبلیغات سیاسی. انتظار می رود به دوباره بجای اول برگشتن با 5.9 درصد رشد در سال 2021.

تلویزیون سهم مخارج انداختن است به 27 درصد در سال 2020 از حدود 37 درصد به 10 سال پیش است.

برای سال 2020 GroupM است شکستن دیجیتال پسوند تلویزیون, رادیو, چاپ و تبلیغات به عنوان یک جداگانه برآورد. GroupM گفت: این دیجیتال پسوند حساب 31 میلیارد دلار در هزینه و یا 13 درصد سهم از تمام فعالیت های تبلیغاتی. که از 22 میلیارد دلار یا 7 درصد پنج سال پیش است. دیجیتال پسوند سنتی تلویزیون جلب 12 میلیارد دلار در هزینه و یا حدود 9 درصد از تلویزیون جهانی صرف.

تبلیغات دیجیتال است که انتظار می رود به کاهش 2.3% در سال 2020 پس از نزدیک به یک دهه از رشد دو رقمی. دیجیتال سهم از هزینه تبلیغات در حال رشد به 52 درصد در سال 2020 از 48% در سال 2019 از آنجا که رسانه های سنتی صدمه دیده بود و حتی بیشتر با این بیماری همه گیر.

دیجیتال پسوند تلویزیون از جمله Hulu Roku و دیگر جریان ویدئو را رشد 3.7 درصد در سال 2020 و 11.3 درصد در سال 2021 حسابداری برای حدود 9 درصد از کل تلویزیون صرف.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>