بزرگراه مقامات: 5.9 GHz های غلط است

The American Association of State Highway and Transportation Officials (AASHTO) ارائه شده ورودی آن در FCC پیشنهاد برای رایگان تا 5.9 GHz طیف به صورت بدون مجوز بی سیم, و, پاسخ, چاق “هیچ.”

این گروه می گوید که می تواند زندگی در خطر است.

مرتبط با: Pai ستایش C-V2X استقرار

این 5.9 گروه بوده است, محفوظ است, اختصاص داده شده برای ارتباطات کوتاه برد (DSRC) بین وسایل نقلیه (V2V) اما این تکنولوژی آهسته بوده است به رول کردن و گذشت در خط سرعت توسط فن آوری های جدیدتر مانند C-V2X [سلولی خودرو-به-همه چیز].

به عنوان یک نتیجه, FCC, رای به اتفاق آرا Dec. 12, 2019 به اشتراک گذاری این گروه با تقسیم آن است. پیشنهاد این است که برای آزاد کردن کاهش 45 مگاهرتز منحصرا به صورت بدون مجوز و نگه داشتن بالای 30 مگاهرتز برای ارتباطات V2V از جمله 20 مگاهرتز است که برای C-V2X.

اما ASHTO, انعکاس شکایت خود را از فدرال همتایان خود در گروه حمل و نقل می گوید که بدون کامل 5.9 GHz band برای V2V فن آوری های آن خواهد بود “به طور قابل توجهی سخت تر است” برای از بین بردن 37,000 کشنده خودرو تصادفات در هر سال

ASHTO گفت: خود را خواهد عواقب اقتصادی بود و نه برنده شدن در یک مسابقه با دیگر کشورها است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قرار می دهد بزرگ در برنده شدن نژادها.

“اگر پیشنهاد تخصیص مجدد رخ می دهد گفت:” ASHTO “ایالات متحده’ مزیت رقابتی در توسعه متصل خودرو فن آوری خواهد شد در حالی که اروپا و آسیا افزایش رو به جلو است.”

“برای قرار دادن آن را موجز” گفت: رئيس جمهور انجمن پاتریک مک کنا به FCC “AASHTO معتقد است که FCC پیشنهاد به مجوز بدون مجوز دستگاه به کار در کمتر از 45-مگا هرتز بخشی از این گروه در 5.850-5.895 GHz (5.9 GHz band) ترک عملیات خود را در بالا 30-مگا هرتز بخشی از این گروه در 5.895-5.925 GHz اشتباه است و غلط.”

پهنای باند اپراتورها به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند به صورت رایگان بدون مجوز طیف باند به افزایش خود را از Wi-Fi در نقاط ثابت باند پهن صنعت رئیس پهن باند تلفن همراه بازی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>