خانه حزب دموکرات به دنبال FTC عمل در Coronavirus ادعا

خانه انرژی و تجارت Demoratic رهبران به نام کمیسیون تجارت فدرال جوزف سیمونز به اقدام فوری برای جلوگیری از یک سیل “تبلیغات فریبنده و خطرناک اطلاعات غلط” مربوط به COVID-19 coronavirus.

نامه نظارت و تحقیقات فرعی صندلی institutvanier (D-Colo.) و حمایت از مصرف کننده فرعی صندلی Jan Schakowsky (D-بیمار است.).

FTC با ارسال نامه به تعدادی از بازاریابان آنها هشدار در مورد ادعا های جعلی.

آنها اشاره کرد که آمازون اجرایی شهادت است که این شرکت با حذف یک میلیون محصولات ساخت ادعاهای دروغین اما این است که “میلیون ها نفر بیشتر” خواهد شد به احتمال زیاد تکثیر. آنها همچنین گفت که در حالی که گوگل و Facebook سیاست های منع تبلیغات است که سرمایه گذاری در COVID-19 اطلاعات غلط آنها همچنان به نظر می رسد. “این شرکت ها باید کمی توانایی برای مبارزه با اطلاعات غلط به طور منظم منتشر شده بیش encrypted messenger خدمات مانند واتساپ که دارای 2 میلیارد کاربر در سراسر 180 کشور جهان است.”

آنها نیست و ایمان در سیستم عامل خود تنظیم. “سیستم عامل های تجارت الکترونیک در حال حاضر ثابت شده است خود را ناتوان از پلیس فعالیت های مخرب قبل از COVID-19 شیوع و ما به سادگی نمی تواند با تکیه بر این شرکت ها برای محافظت از آمریکایی ها در طول بهداشت عمومی اورژانس.”

آنها اذعان حروف و FTC راهنمایی در مورد جعلی محصولات, اما گفت که او باید انجام دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>