آن ژانویه 2016 و هوستون نمایشنامه نویس برندان Bourque-Sheil در بالای جهان است. مراحل مجموعه تئاتر یکی از بزرگترین شرکت ها در شهر, شد, باز, جدید, بازی, کتاب, مگیبا تمام زنگ ها و سوت تولید.

یک mainstage نشان می دهد در یک معتبر تئاتر یک رویای تحقق برای هر نمایشنامه نویس اجازه دهید به تنهایی ناشناخته محلی 25 ساله هنرمند فقط آغاز کار خود را. وجود دارد مقدار زیادی برای جشن – برندان کردم کار او دیده می شود مخاطبان معرفی کردم یک صدای جدید از خود شهرستان و مراحل را به زودی ببینید میوه ها نشان می دهد قابل توجهی در موفقیت مالی.

مطمئنا این امر منجر به بیشتر محلی نوشته شده است کار ما در مراحل. و بیشتر منظور ما بیشتر از این مقدار ناچیز هوستون در حال حاضر استفاده می شود به طور متوسط دو و شاید سه را نشان می دهد یک فصل از تمامیت تئاتر ما جامعه است.

دیگر از Borque-Sheil بازی موسیقی در قوینسبوری تئاتر و یک تعداد انگشت شماری از کریسمس pantos نه تنها هوستون-بر اساس نمایشنامه تولید شده در سهام مرحله بیش از شش سال گذشته در هوستون. این اعداد و ارقام بالا برود تا حدی که هوستون کوچکتر/شرکت های مستقل در نظر گرفته شده اما حتی پس از آن مقدار کار محلی تولید شده در این شهر بسیار ناچیز است.

برای اهداف مقایسه آتلانتا یک شهر تقریبا به همان اندازه به عنوان هوستون در سال گذشته بود و ده کامل تولیدات محلی نویسان و تنظیم شده است که حداقل هفت در این فصل است.

پس چه می دهد ؟ کجا هستند هوستون-بر اساس نمایشنامه نویسان و چرا ما از دیدن کار خود را در ما وجود …
استعداد نیست این موضوع می گوید: دکتر راب Shimko مدیر آه دانشکده تئاتر و رقص و سر از B. F. A. در رشته نمايشنامه نويسي/Dramaturgy. او دیده می شود بسیاری از قول نویسندگان در این ده سال او را به رهبری این برنامه است. آن چه اتفاقی می افتد بعد از مدرسه این موضوع است.

“هنگامی که نویسندگان جوان فارغ التحصیل از کالج با تئاتر درجه و آنها به اطراف نگاه که در آن فرصت های آنها بسیار زرنگ و دانا می گوید:” Shimko. “آنها می دانند که فرصت های خود را نمی خواهد فقط در تئاتر آنها را ممکن است یک تکه از پول مشغول به کار در فیلم و تلویزیون به عنوان مثال, به طوری که آنها به دنبال آن بازار است که در آن آنها می توانند بزرگترین علامت است.”

در حالی که Shimko درک استعداد تخلیه او تلاش برای مقابله با آن تحت تاثیر قرار دادن بر دانش آموزان خود را که هوستون یک شهر داستان بی حد و حصر. “ما بسیاری از بحث در playwrighting کلاس که هوستون است که این شهر از قرن 21st قطعا جمعیتی می گوید:” Shimko. “بسیاری از دانش آموزان متوجه می شوند که هوستون بر خلاف لا یا نیویورک است بکر terrifically چیزهای جالب است.”

اما با استعداد نویسان باقی مانده در شهر لزوما به معنای محلی مخاطبان بهره مند می گوید: الیزابت دلسرد شدن یکی از معدود مستقر در هوستون نویسان که کار به طور منظم تولید شده در کوچکتر تئاتر در این شهرستان است.

“وجود دارد یک چیزی که در تئاتر جهان من به آن تماس بگیرید, بکارت پیچیده می گوید:” دلسرد شدن. “مردم می خواهند جهان برای اولین بار. من سرمایه گذاری در هوستون بنابراین من نمی مراقبت در مورد گرفتن یک برتر جهان در نیویورک یا شیکاگو, من به طور فعال به دنبال آن است. اما دیگر نویسان, من می توانید ببینید که اگر آنها را به یک بازی بزرگ و برتر در هوستون, آن را سخت تر برای کسی که به دنبال در یک اسکریپت جدید که در حال حاضر خود را از دست برتر جهان بدرخشد.”

در حالی که برخی از سرزنش قرار می گیرد می تواند بر دوش نویسان خود را به واقعا درک کسری هوستون چهره ما باید به خودمان نگاه کنیم ما تئاتر و راه استعداد توسعه به کار گرفته شده است در این شهر.

دیوید Rainey اجرایی مدیر هنری از فرود تئاتر یک شرکت است که گاهی اوقات تولید و کار محلی به یاد زمانی که هوستون مخاطبان مشتاق بودند برای اولین بار به دیدن چیزی. در حال حاضر او می گوید که آنها باید صبر کنید و ببینید نگرش ساخت آن را بسیار سخت تر برای تولید کار جدید محلی و یا در غیر این صورت.

“من به صحبت با یک آگهی به تازگی و به آنها گفت: ما می خواهم عشق را به انجام بیشتر کارهای جدید اما هر بار که ما انجام می دهیم ما را به یک ضربه در دفتر جعبه می گوید:” Rainey. “بسیاری از شرکت های کوچکتر نمی خواهید به این نوع از خطر است. بنابراین آنها به دنبال بازی می کند که در حال حاضر سابقه.”

Tamarie کوپر از بنیانگذاران و مدیر هنری فاجعه بار تئاتر (این شرکت با سابقه تولید ترین کار محلی در هوستون) موافق است که این هزینه را می توان گران. “شما لازم نیست که ساخته شده است در ابزار بازاریابی گفت: شما در حال ارائه یک شناخته شده قطعه ای از تئاتر است که مردم خواندن در مدرسه و یا تا به حال دیده می شود این نسخه از فیلم پس از آن همیشه بیشتر به چالش کشیدن برای مردم را به دیدن کار جدید می گوید:” کوپر.

بنابراین چاشنی فاجعه بار است بر خطرات ارائه جدید کار محلی که آنها بودجه ‘شکست’ به این شرکت بودجه خود را پوشش. “که گفت: ما آرزو داشتیم بودجه به تاسیس رقابتی به خوبی تامین می شود نمایشنامه نویس در محل اقامت بنابراین ما می تواند متعهد به آوردن جدید یا مطلب جدید در هر فصل می گوید:” کوپر.

اضافه کردن به نگرانی مالی چمن سبزتر است نگرش هوستون تئاتر می گوید Shimko. “تئاتر می خواهید به بهترین شکل ممکن پخش می شود از بهترین امکان نویسان. آنها همچنین می دانیم که تئاتر بسیار محلی و بنابراین من فکر می کنم که احساس وجود دارد که آنها می خواهند برای حمایت از هوستون نویسان اما همه خوب نویسان زندگی جای دیگری است.”

این مفهوم “خوب نمایشنامه نویس” نیست به سادگی در رفتار از روی خودستایی در بخشی از هوستون تئاتر و مخاطبان آن را یک مسئله واقعی که درک موانع به کار محلی تولید می باشد. ما مطلقا استعداد در اینجا, اما از لحاظ تاریخی فاقد سیستم عامل برای کمک به ما استعداد توسعه فراتر از هر گونه تحصیل را داشته باشد.

“یک بازی جدید است که مانند یک انبار جمع آوری می گوید:” Borque-Sheil. “از آن زمان فشرده کار فشرده تا حد زیادی بیهوده unglamorous اما بر خلاف انبار-بالا بردن در پایان هیچ تضمینی وجود ندارد که شما چیزی از ارزش. تنها تضمین است که شما غرق در یک مقدار زیادی از زمان را در آن.”

به عبارت دیگر playwrighting است که یک نابغه کسب و کار. نویسندگان نیاز مستمر رشد و نمو پشتیبانی اگر کار خود را در حال رفتن به بهبود و مرحله آماده است. بیش از حد اغلب نویسندگان با استعداد تولید و کار است که به طور بالقوه به یک بازی بزرگ, اما آن را نمی بزرگ نشده است. و اگر آن را می شود تولید بیش از حد به زودی و بدون هر گونه فرصت برای توسعه بازی می شود iffy, بررسی دریافت نمی کند تولید شده در هر نقطه دیگری و به پایان می رسد تا در فراموشی سپرده اسکریپت boneyard.

و برای بیش از حد بسیاری از سال در این راه همه چیز را در هوستون. نویسان عامل در انزوا و بدون هر گونه پشتیبانی می کند. آنها رنج می برد کار خود را رنج می برد و هوستون مخاطبان محروم شده اند از دیدن خود ما و صدای داستان است.

خبر خوب این است که همه چیز شروع به بهبود می بخشد.

کوچه به عنوان کوچه همه جشنواره جدید (رایگان شش-بازی بازی های جشنواره کار جدید تشکیل شده از دو کارگاه تولید و خوانش در حال توسعه تحت کوچه راهنمایی) برجسته اولیه پیش نویس پیش نمایش از محلی نمایشنامه نویس Arthur M. نشاط.

علاوه بر این کوچه به تازگی میزبان یک نمایشگاه کار از دانشگاه هوستون اخیر و دانشجويان grads و در سال 2018 کوچه همه جدید خواندن سری برجسته هوستون هنرمندان جیک Margolin و نیک Vaughan.
رسیدیم به کوچه مدیر هنری غارت ملروز و همچنین کوچه مدیر جدید کار لیز فرانکل به صحبت کردن با آنها در مورد این و دیگر راه های این شرکت در حال حاضر حمایت از محلی نویسان در هوستون/اهمیت توسعه استعداد های محلی اما هر دو کاهش یافته است این فرصت را به صحبت می کنند به ما در فرد است. به جای Melrose ارائه یک بیانیه گفت: “وقتی که می آید به کار جدید من باور دارم که کوچه تمرکز باید هر دو سطح ملی و محلی است و در حال حاضر گنجانده شده این فصل…. من شده است با حضور در سالن های تئاتر در اطراف هوستون به طور منظم از آنجایی که من در اینجا نقل مکان کرد و به شدت تحت تاثیر قرار با استعداد است. من مشتاقانه منتظر به کار با بیشتر هوستون نویسان در سال به آمده است.”

Rec اتاق بنیانگذاران و مدیر هنری مت Hune از سوی دیگر مشتاق بود برای بحث در مورد برنامه های شرکت خود را به منظور پشتیبانی از محلی نویسان.

به نام Rec اتاق نویسندگان ابتکار عمل را به ارمغان می آورد Rec اتاق هنرمندان و ده محلی نویسان با هم در یک اقامت مانند محیط زیست است. “ما اولین هدف این بود که یک جامعه از نمایشنامه نویسان گرد هم می آیند به قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و ارائه پیشنهادات و انتقادات می گوید:” Hune. “این نویسنده کار بر روی ایده های خود را و سپس هر جلسه یک نویسنده ارائه کار و یادداشت ها از این گروه تا زمانی که در نهایت ما می توانید انجام دهید خواندن. نه تنها برای مردم بلکه برای دیگر مدیران هنری نیز هست.”

آیا قیمت اتاق در نهایت به تولید کار و یا دیگر شرکت می کند نمی Hune نگرانی او به سادگی می خواهد بیشتر هوستون صدای ما مرحله است. “من فکر می کنم کار محلی مهم است زیرا آن را به ارمغان می آورد جامعه هم می گوید:” Hune. آن را سرگرم کننده برای دیدن یک بازی در مورد شیکاگو هنگامی که شما در شیکاگو و سپس سرگرم کننده برای دیدن نشان می دهد که در جایی دیگر بروید. نقش خواهم که تغییر چشم انداز آمریکایی تئاتر و وجود دارد بدون هیچ دلیل هوستون نمی توان بخشی از آن است.”

شاید هیچ کس در یک موقعیت بهتر برای تاثیر این نوع تغییر در حال حاضر از مرحله مدیر هنری Kenn مک لافلین به لطف شرکت جدید در سه مرحله تسهیلات.

“مراحل تولید کند محلی کار می کنند اما ما هرگز ایجاد یک پلت فرم به صورت مداوم پرورش از نمایشنامه نویسان در جامعه می گوید:” مک لافلین که به شدت معتقد است که این مهم را در معرض مخاطبان به محلی صدای. “چه ما در حال تلاش برای کشف کردن در اینجا این است که چگونه ما می رویم به اهرم ساختمان جدید ما به نفع هنرمندان در هوستون در سراسر بخش. هنگامی که شما نگاهی به نیازهای playwrighting حلال است, نیاز, پس چگونه ما را دریافت کنید و با ارائه منابع و پشتیبانی به گسترش است؟”

مک لافلین می گوید او می خواهد به شنیدن از هوستون نویسان در مورد آنچه آنها فکر می کنم آنها نیاز به چه موانع درک شده هستند و آنچه که اتفاق می افتد برای آنها که آنها احساس آنها مانع از دیده شدن و تولید شده و چگونه او می تواند باز کردن گفتگو نه فقط با مراحل اما با تئاتر جامعه به عنوان یک کل.

“برای ثبت می گوید:” مک لافلین “من در فهمیدن یک راه برای پرورش محلی نویسان در هوستون.”
البته تمام این نیت خوب (توسعه کارگاه خوانش بازاریابی نیاز به فروش جدید محلی نشان می دهد) نیاز به پرداخت می شود. آسان تر برای یک شرکت مانند مراحل با اهدا کنندگان و شهرستان بودجه. اما آنچه در مورد شرکت های کوچکتر? آنهایی که مانند فرود تئاتر شده اند که تلاش برای قرار دادن محلی صدای ما در مراحل و می خواهید به ادامه انجام این کار ؟

“در یک دوره ده ساله این شهر ساخته شده و شش با نام تجاری جدید دولت از هنر تئاتر مجتمع در مجموع به اضافه کردن بیش از 100 میلیون دلار می گوید:” Rainey. “ما ساخته شده است بازی قوینسبوری لوکس, A. D., بازیکنان, اصلی, خیابان, مراحل و دو بار بازسازی کوچه عملا از ابتدا. ما همه از این در یک زمان کوتاه و با هیچ کس رفت و شکست. در حال حاضر که این پروژه در حال اتمام فکر می کنم چه چیز دیگری می تواند انجام شود اگر کسانی که هنوز هم این نوع از منابع تبدیل برخی از موج بعدی از کمک های مالی به شرکت های کوچکتر در شهر است.”

رینی می گوید که فقط کسری از این پول اجازه می دهد شرکت هایی مانند او و بسیاری دیگر در شهر به خطر مانند توسعه و تولید محلی کار می کنند. به سرمایه گذاری در کار است که می تواند رقابت در سطح ملی و تاثیر داشته باشد. “من فکر می کنم که یا باید آنچه ما می خواهیم از ما سازمان های هنری.”

Borque-Sheil قرار می دهد و آن را بیشتر موجز “اگر ما نمی تولید جدید پخش از درون جامعه بهترین چیزی که در هوستون همیشه می تواند واقعا خوب پوشش باند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im