چگونه بسیاری از مردم نشان داد تا به شهر غرب بازار بازگشایی? شاید بیش از شما می خواهم انتظار

آن را به نظر نمی آید مانند جمعه سیاه اما آن را شهر ارواح یا زمانی که غرب بازار شهر افتتاح شد درهای خود را در روز جمعه برای فاز 1 بازگشایی ناکسویل و Knox County است.

با توجه به شرایطی تعداد قابل توجهی از مردم — بسیاری نه با پوشیدن ماسک — شد و سریع به بازدید از بازار جمعه در coronavirus همه گیر پس از بیش از یک ماه بدون اینکه قادر به خرید در برخی از فروشگاه های مورد علاقه خود را.

اما فقط به این دلیل که بازار تصمیم به باز کردن به این معنا نیست آن خرده فروشان باید همان را انجام دهید.

در واقع بسیاری از فروشگاه ها تا به حال جراحی پرده مسدود کردن ورودی خود را هنگامی که ناکس اخبار در بازدید از این مرکز متعلق به ایالات متحده بزرگترین بازار اپراتور Simon Property Group.

داخلی, یادداشت های به دست آمده توسط CNBC دقیق سیمون برنامه ای برای بازگشایی 49 مراکز در سراسر 10 متحده است. Opry میلز در نشویل و Wolfchase ایرانیان در ممفیس سیمون دو نفر دیگر تنسی خواص بودند و نه در لیست.

کمک به جلوگیری از گسترش ویروس

مشتریان روبرو شدند جمعه در مرکز ورودی توسط دو نشانه. یکی دقیق خریداران دستورالعمل های ایمنی در حالی که دیگر توضیح داده شده مراحل را بازار مصرف برای جلوگیری از گسترش ویروس.

بسیاری از این دستورالعمل نداشت-brainers نقاشی بر روی آنچه که مراکز کنترل بیماری و کارشناسان پزشکی در حال حاضر پیشنهاد شده برای مردم در همه جا.

تست دما برای مشتریان موجود است در بازار با توجه به یکی از نشانه. همان می رود برای مطابق با اصول بهداشتی دستمال و ماسک.

اما تعداد زیادی از مردم بدون ماسک هرحال مردم در واقع پیروی از دستورالعمل های توصیه شده که آن را به پوشش صورت — حداقل در طول زمان ناکس اخبار بازدید حدود 11 صبح

این یادداشت به ذکر خواص بازگشایی خواهد با محدود ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر روز دوشنبه از طریق شنبه و ظهر تا 6 p.m در یکشنبه اجازه می دهد تا برای یک شب تمیز کردن و بهداشت

آنچه در بسته و چه باز داخل ؟

بسیاری از زمینه های مشترک مسدود شد جمعه. میز بدون صندلی در عمل به عنوان یک مرز در اطراف بسیاری از مواد غذایی دادگاه منطقه صندلی.

تنها یک بخش کوچک با فاصله از صندلی باز بود برای ناهار خوری.

برخی از رستوران ها از جمله Chick-fil-A و تاکو بل باز شد. بازی منطقه آب چشمه مشترک مناطق صندلی و سایر رستوران ها بسته شد.

آبی نوار کشیده در سراسر هر غرق در دستشویی و حمام به تشویق اجتماعی فاصله و decals قرار داده در طبقه نشان داد خریداران چگونه به پایه 6 فوت از هم جدا.

این decals نیز طراحی شده بودند برای هدایت جریان ترافیک تشویق مردم به پیاده روی به سمت راست و از هم جدا ماندن.

چرا که بسیاری از فروشگاه ها باز مردم به نظر می رسید aimlessly از راه رفتن و رعایت به جای در واقع خرید.

چه بازار انجام شده است برای اطمینان از ایمنی

وجود دارد تعدادی از مراحل بازار مصرف در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 با توجه به نشانه های قرار داده شده در ورودی.

در اینجا به برخی از شیوه ها و دستورالعمل های بازار اجرا کرده است:

  • کارکنان با تب یا سرماخوردگی و آنفولانزا مانند علائم مانند سرفه و گلو درد و آبریزش بینی و یا بدن درد ملزم به ماندن در خانه
  • ماسک و روزانه تست دما مورد نیاز برای کارکنان
  • تشویق مشتریان به طور کامل شستن دست های خود را به صورت مکرر
  • ماسک بهداشتی دستمال مرطوب و درجه حرارت تست در دسترس هستند برای خریداران در بازار کار
  • به طور منظم ضد عفونی مشترک مناطق مشغول به خصوص در مکان های مانند دستشویی صندلی ناهار خوری و مناطق بازی
  • تشویق مشتریان به حفظ 6 پا از دیگر خریداران
  • ضد عفونی کننده ایستگاه در مناطق مشترک
  • تکمیل تست برای تایید کیفیت هوا در این بازار نسبت به هوای بیرون
  • تشویق اجتماعی فاصله شیوه از جمله استفاده از نشانگر فاصله و فضای اضافی بین صندلی
  • علامت به یادآوری خریداران و کارکنان احتیاطی توصیه شده توسط CDC
  • تشویق مشتریان به بعدا اگر یک فروشگاه مشغول است
  • تشویق مشتریان به ماندن در خانه در صورتی که تب یا سرماخوردگی و آنفولانزا مانند علائم
  • توصیه خرده فروشان به دنبال این دستورالعمل ها را در فروشگاه خود

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>