در هنگامی که برادران برگزار شد Robbie Robertson از روی علاقه به یاد می آورد گروه

موسیقی راک — به خصوص در چند دهه همواره انجام سنگین مجموعه ای از اساطیر تا آنجا که تاریخ موسیقی ممکن است بهتر گفته مدرن هومر یا جوزف کمپبل از Jann Wenner. افسانه شد جدا از سوابق. وجود قهرمانان و قهرمانان افسانه ها و مصیبت ها و افسانه ها: چگونه پادشاه الویس تحریک تلویزیون بسیاری (حتی اگر آنها تنها می تواند چهره خود را ببینید); خداوند Jagger outwits این بازرسان در دادگاه اد سالیوان; آقا جیمی tames گیتار از شعله های آتش است; فاب چهار زرنگ تر بودن از سالمند در معبد مراقبه.

اگر rock & roll ممکن است در نهایت خود رسیده است, سال کاهش — مرگ که منتقدان پیش بینی شده است تا کنون از این نوع سوار بر چرخ جکی Brenston را “موشک 88” — آن را ممکن است کمتر به این تغییرات از طعم و مزه و یا فرهنگ در مقایسه با این واقعیت سرد از زمان. هر کسی که بازی در وودستاک است و هنوز هم در اطراف برای گفتن در مورد آن است (به غیر از دو نفر از اعضای جوان ShaNaNa) مسن تر از 70 در حال حاضر.

هنگامی که برادران برگزار شد: Robbie Robertson و گروه , آخرین چندین اخیر فیلم های مستند است که تابع به عنوان rock & roll hagiographies اما داستان آن را می گوید تقریبا زندگی به سازمان ملل متحد-جالب قهرمانانه-isms از عنوان آن است. بر اساس Robbie Robertson زندگینامه شهادتیکی از بهترین زمان سراسیمگی از خاطرات از سنگ سلسله مراتب یک بار شد برادران بازگو یکی از موسیقی راک ترین نامنظم نه کاملا-داستان های موفقیت است. این تاریخ یک گروه از نوازندگان که ایجاد سنت های موسیقی به طور کامل خود را و رز به بالا اما موفق به ربودن شکست از آرواره پیروزی در هر نوبت.

مطرح شده در کانادا توسط یک اول ملت مادر (Cayuga و Mohawk) خود را پدر بیولوژیکی یهودی بود و گانگستر. (رابرتسون کتاب شامل حکایات از این سمت خانواده اش ارزش یک rock & roll رفقای خوب.) او هنوز یک نوجوان زمانی که او پیوست تا با رونی Hawkins, rockabilly مجری شناخته شده تر برای توقف تفریحی و اتشی اجرای زنده از آمار ثبت شده است. (هاوکینز در حال حاضر 85 یکی فیلم مصاحبه شوندگان عاری از هر گونه خشم خود را نسبت به جوان protégés.) از طریق هاوکینز او ملاقات Levon Helm یک چند با استعداد مرد وحشی از آرکانزاس; بیش از یک دوره کوتاه دیگر اعضای آنچه که در نهایت تبدیل شدن به گروه را به محل سقوط کرد و آنها آماده بودند به اعتصاب خود را.

خود را خوش شانس شکستن — اولین مرحله بزرگ از اسطوره — آمد که باب دیلن استخدام آنها به عنوان پشتیبان گروه است. (او در توصیف آنها به عنوان “شجاع شوالیه.”) دیلن تصمیم گرفته بود که او دوست داشت سر و صدا و انرژی از موسیقی راک اند رول; طرفداران خود را نمی. هنگامی که برادران برگزار شد پیشنهادات سخاوتمندانه فیلم از دیلن را 1965-1966 کنسرت در مواجهه با مخاطبان است که رابرتسون به یاد می آورد تقریبا یکنواخت خصمانه است. او و همکاران او شد ساخت استثنایی موسیقی که به طور کامل همگام با زمان طعم و مزه. آن را نمی خواهد آخرین بار.

در سال 1966 دیلن نقل مکان کرد به ووداستاک نیویورک برای بهبود یافتن از یک موتور سیکلت تصادف بلافاصله اهدای این شهر کوچک (که اتفاقا این سایت از ’69 جشنواره) با شهرت به عنوان موسیقی راک را Camelot. دیلن مدیر آلبرت گراسمن از خواب ساخت شهر هنری پاسگاه باز کردن یک رستوران ساختمان یک استودیوی ضبط و تشویق نوازندگان را تا محل اقامت. رابرتسون و شرکت در بر داشت یک خانه شناخته شده به عنوان “بزرگ صورتی” که در آن آنها آویزان با دیلن ثبت چندین ساعت از دموی (معروف “Basement Tapes”) و در نهایت تولید آلبوم خود را اتخاذ ساده توصيفی نام “گروه است.” (رابرتسون توضیح می دهد که این چیزی است که هر کس نام آنها را به هر حال, پس چرا که نه آن را مشروع?)

این گروه اولین آلبوم موسیقی از بزرگ صورتیبود فوری کلاسیک, مبتکر این نوع موسیقی در حال حاضر شناخته شده به عنوان Americana اما با آنچه که تبدیل به مشخصه بد شانس آنها قادر به واقعا در آغوش موفقیت است. الکل و مواد مخدر و نزدیکی کشنده تصادفات نگه داشته و آنها را از سفر به ترویج این آلبوم است. یک آلبوم دوم خود را به سادگی با عنوان گروههمسان برای اولین بار در موسیقی نوآوری است. آلبوم ها و تورهای دنبال کرد اما این پیوند است که متصل به آنها بود فرسایش. اسطوره حال تبدیل شدن به یک فاجعه است.

هر گونه سابقه از گروه به ناچار باید پرداخت ادای احترام به آخرین والس را 1976 وداع کنسرت که مارتین اسکورسیزی تبدیل به مسلما نه که inarguably — بزرگترین کنسرت فیلم تا کنون ساخته شده است. های مرحله با یک رشته از نوازندگان مهمان — Dylan ون موریسون نیل جوان Muddy Waters — که نماینده هر دو موسیقی که تحت تاثیر آنها و مراحل تاریخ خود رابرتسون دیدم این کنسرت به عنوان اوج باند کوتاه و بد بخت اجرا و باز کردن یک درب جدید احتمالی مراسم که اجازه می دهد آنها را به کار با هم در استودیو بدون مواجهه با فشارهای جاده ها است. آن کار نمی کند که راه.

مدیر دانیل Roher شرح زیر سنگ مستند قوانین — فیلم و کلیپ های تاریخی نشانگر و صحبت کردن-سر مصاحبه (کلاپتون اسپرینگستین, اسکورسیزی) — اما یک بار شد برادران نیست فقط یک شیب به استخر از 70s اوایل نوستالژی. (برای یک چیز, گروه بودند جدا شده و منزوی است که آنها حتی نمی به نظر می رسد بخشی از دوران.)

رابرتسون که در داستان هستند که پایه و اساس فیلم (Garth Hudson, تنها بازمانده, عضو, بود, گزارش, مصاحبه برای فیلم اما به نظر نمی رسد) می افزاید: توجه داشته باشید از استعفا داد, سودا, یک حس است که او اجازه دهید محبت خود را برای همکار خود را نوازندگان بیشتر ناامیدی خود را. یکی می شود این حس از گروه به عنوان طیفی ارقام castaways بی اعتنا به جهان خارج است. آنها به ایجاد جهان خود را متناوب با تاریخچه عجیب و غریب یک صدا برگرفته از روستایی افتاده و خارج-از-این-راه juke مفاصل. آنها منحصر به فرد و ارقام افتخار خودی در یک فرهنگ است که رفتار های موسیقی فقط به عنوان یکی دیگر از اقلام برای فروش. پنجاه سال بعد موسیقی باقی مانده اثیری خود استعداد اجتناب ناپذیر است. آنها هرگز به معنای به جا. چگونه می تواند ما را موفق به دیدن آن ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>