تحلیلگر می گوید: خدمات جریان رشد را هرگز رسیدن اول ماه سطح دوباره

والت دیزنی Co. سرمایه گذاران heartened با 10 میلیون کاربر سرگرمی کنگلومرا امضا در جریان آن خدمات دیزنی+ در اول آن ساعت هرگز نمی خواهد ببینید که سطح رشد دوباره با توجه به سانفورد برنشتاین رسانه های تحلیلگر تاد Juenger.

در یک یادداشت تحقیقاتی جمعه Juenger نوشت که او معتقد است دیزنی+ مشترک شده اند به اوج خود رسید و مقایسه آنها را به مراحل مشابه را در تکامل از دیگر جریان ویدئو غول Netflix و سرویس موسیقی Spotify در.

دیزنی+ سوخت در بخش های رایگان و ارائه خدمات به مشتریان از توزیع کنندگان مانند ورایزون ارتباطات به امضا رسید تا از 10 میلیون کاربر در اولین ساعت از وجود در Nov. 12 و منتهی به دسامبر با حدود 26.5 میلیون کاربر. از آن پس رشد خدمات slacked کمی — دیزنی گفت: اخیرا که دیزنی+ تا به حال در مورد 28.6 میلیون کاربر که از آغاز ماه فوریه — اما هنوز هم در یک مسیر برای رسیدن به 40 میلیون کاربر در سال اول آن.

“در میان بسیاری از جنبه های آن را راه اندازی به طوری جذاب و غیر معمول است این واقعیت است که دیزنی+ احتمالا در حال حاضر زمانی به اوج خود خالص مطلق می افزاید: در سه ماهه اول از وجود آن” Juenger نوشت. “به عبارت دیگر وجود دارد احتمالا هرگز بود سال دیگر که در آن دیزنی+ (یا در واقع کل مجموعه دیزنی خدمات OTT) می افزاید: به عنوان بسیاری از فیلم به عنوان آن را در سال اول (یا رک و پوست کنده در سه ماهه اول خود را).”

که متفاوت است از Netflix و Spotify که با توجه به Jeunger در زمان حدود 9 سال برای رشد به سطح است. و به همین دلیل است که این تحلیلگر معتقد است که استفاده از Netflix-مانند چند به دیزنی سهام اشتباه است.

سرمایه گذاران را متعجب و بیش به همین دلیل دیزنی سهام underperformed S&P 500 شاخص پس از دیزنی+ راه اندازی (از آن است که پایین 5 ٪ در حالی که S&P افزایش یافته است 9 درصد در قاب زمان). اما Juenger با اشاره به افزایش دیزنی سهام قبل از آن در ماه نوامبر راه اندازی — خاص پس از آن در مارس سرمایه گذار که در آن جلسه دیزنی پرده برداری قیمت آن نقطه برای جریان خدمات. دیزنی اضافه شده حدود 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری در بازار در دو روز — روز بعد از آن در مارس سرمایه گذار بعد و روز بعد از دیزنی+ ماه نوامبر راه اندازی. که با این نسخهها کار به حدود 3 برابر Juenger را در سال 2020 درآمد برآورد دیزنی.

اما سرمایه گذاران دیگر تعجب اند که چرا با توجه به شتاب رشد دیزنی + سرویس, چرا سهام نیست حکم Netflix-مانند تقسیم عددی بر مضرب.

در توجه داشته باشید Juenger تخمین زده است که توسط 2028 دیزنی+ را به همان سطح از مشترکان به عنوان Netflix و Spotify را در نهم خود را در سال — در حدود 140 میلیون. اما او اضافه کرد که در حالی که Netflix بکشد به خصوص موجه بالا درآمد تقسیم عددی بر مضرب از آنجا که از باند فرودگاه در مقابل آن در حال اساسی مخترع SVOD چنین نیست و این مورد برای دیزنی+. او تخمین زده است که سال 9 مشترکین به عنوان یک چند سال 2 مشترکین خواهد کار به 6.5 بار برای Netflix 25 بار برای Spotify در و 2.5 برابر برای دیزنی+.

“بازار اعمال می شود (مقدار) درآمد بالاتر در تقسیم عددی بر مضرب به Netflix و Spotify در اوایل توسعه خود را به دلیل بازار (به درستی) انتظار می رود بسیار بیشتر از رشد جلوتر از آنها” Juenger نوشت. “حتی امروز بازار در انتظار Netflix و Spotify خالص زیر می افزاید: به ماندن تقریبا مسطح در مطلق قبل از اینکه در نهایت محو شدن به یک کاهش تدریجی. این درست نیست در ما قوی نمایش برای دیزنی+.”

این بدان معنا نیست که دیزنی+’s سریع رشد مشترک است یک چیز بد است. به جای آن بیشتر از یک نمونه از رشد بلوغ از جریان بازار و قدرت دیزنی با نام تجاری. بر خلاف Netflix و Spotify در روزهای اولیه خود را, مصرف کنندگان نمی نیاز به تحصیل در چه دیزنی است و یا چه جریان ویدئو به معنی.

“از این رو, اگر شما مانند SVOD و شما مانند دیزنی – چرا شما نمی تواند انتظار می رود به ثبت نام ، Juenger نوشت. “در سمت تلنگر, اما آن را نیز begs سوال دیگر – چرا آن را نمی شود درست است که تقریبا هر مصرف کننده است که یک نامزد قوی برای این محصول ثبت خواهد تا حق دور ؟ گفت: در این مورد شاید همه کسانی که همیشه باید انتظار می رود به ثبت نام برای دیزنی+ انجام خواهد داد بنابراین تقریبا بلافاصله. البته ما اعتقاد ندارم در مورد این است که افراطی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im