بانوی دل شکسته ‘انجام’ است و فرار از واقعیات همه ما باید در حال حاضر

پس از نزدیک به یک دهه به فشار محدودیت های خود را هنری محدوده لیدی گاگا در حال ساخت موسیقی برای تودهها دوباره با “علم رنگ شناسی” – و رک و پوست کنده آن چیزی است که جهان نیاز دارد در حال حاضر.

نه برای بی اعتبار کردن او هنر پاپ ماجراهای 2010s و او را “ستاره متولد شده است” فیلم, دستیابی به موفقیت, اما دل شکسته به عمد لبه دور از تولید به راحتی مصرف pop/dance hits به نفع باطنی کرایه. در عین حال “علم رنگ شناسی” یک شروع-به-پایان رقص از آلبوم unapologetic حتی زمانی که آن را veers به فرمول و نیز بسیار صمیمی است.

در یک سطح آهنگ های جدید نسخه اولیه عجله club آهنگ ها بزرگ و بزرگتر ترتیبات توسط ارتش از همکاران. وجود دارد پررونق bangers و هیپنوتیزم دیسکو با تاکید کردن دل شکسته به دنبال در سرزمین عجایب “آلیس’ bellowing “ما می تواند دوستداران!” در “انیگما” و اعلام “همه من همیشه می خواستم عشق” در “احمق دوست دارم.” او همچنین قابل توجه مهمان نوازندگان چرخش به نشاط بخشی (اگر by-the-numbers) “Rain on Me” با Ariana Grande teaming با التون جان برای بالا ملودرام شفا “سینوسی از بالا” و آمد و رفت همراه با زنان از K-pop band Blackpink در vampy “ترش و آب نبات.”

به عنوان اهل تفریح و بازی به عنوان آن را برای تلفن های موبایل دل شکسته نیز نشان می دهد مبارزات شخصی – و نه فقط داستان تخیلی مشکلات از یک شخصیت است که به “علم رنگ شناسی” خلع سلاح عمق. انگار تاریکی پشت سر او اعلام می کند که “من هنوز چیزی اگر من فکر نمی کردم یک مرد” در “آزاد زن” براق بافت “پخش” به سختی استتار یک شکنجه او احساس می کند و گرمی “1000 کبوترها” است تأکید کرد با آسیب پذیری: “من به طور کامل lonely, please don’t judge me.”

قانع کننده ترین است “911” که در آن غیر قابل مقاومت تان شدیدا ریتم و تلویزیون عفونی vocal hooks رقص در اطراف Gaga فریزر رباتیک تکیه بر دارو برای مبارزه با او را مادام العمر مبارزه با خرابکاری.

دل شکسته باعث می شود او خروج بر یک روانی, شکوفایی, اما, مهار, اهل تفریح و بازی ساکس-spiked “بابل” با یک نصیحت که پایین می رود آسان است: “آن را در خدمت باستان-شهرستان،”

لیدی گاگا

“علم رنگ شناسی”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

Jepsen شگفتی جدید با ‘طرف’

Carly Rae Jepsen باعث می شود یک “سورپرایز” آزادی “اختصاص داده شده Side B” تقریبا دقیقا یک سال پس از انتشار پرکار کانادا ترانه سرا “اختصاصی” اگر صدا از طرف “ب” نیست به خصوص تعجب آور است.

Jepsen به نظر می رسد به کار در یک حباب feverishly نوشتن پاپ آهنگ راه قدیمی از مد افتاده – جدا از ضبط مدرن fads و ایجاد دروغ است که بی انتها هستند اما نه نادرست و غلط.

سبک او یک برکت و رحمت و لعنت به عنوان آهنگ طراوت در عدم تظاهر در عین حال ناشناس در عدم تمایز است. Jepsen پایبند بیش از حد نزدیک به فرمول و به عنوان یک نتیجه از برخی از آهنگ ها در سراسر آمده به عنوان با هم دوخته شده و مجبور. اما او جبران قابل پیش بینی قابل اعتماد استقرار مقاومت قلاب.

انتشار می پوشد “Side B” خوب برای بهتر و بدتر است. بسیاری از آهنگ ها به کمی بیش از کرکی پر از ساختگی رقص آهنگ “دور ماندن” به کسل شیفتگی گفته “ضربان قلب” به ضد عفونی کننده R&B از “پنجره” به چابک “انفرادی” است که تلاش می کند بیش از حد سخت برای جشن مجرد بودن به عنوان Jepsen آواز می خواند “بنابراین آنچه که شما در عشق!”

از سوی دیگر وجود دارد اثری از فانک در رضایت شیرینی “این چیزی است که آنها می گویند” Jepsen پخش کردن, زرق و برق دار ملودی در “گشت” و گاهی لبخند آوازی بازدید یک نقطه شیرین در percolating “در این راه احساس” را به عنوان او آه “من نمی تواند خیلی بیشتر از خود مردد.”

حتی بهتر Jepsen گاهی اوقات ورقه به نیمه سورئال جو با جذاب اثر زخم های Kylie Minogue-ish نفس اماره در برقی-در اثر مالش “تابستان عشق” و دست خوش پیشامد میشه در سعادتمند آخر “در حال حاضر من نفرت نیست کالیفرنیا پس از” آواز “عشق در ساحل دریا و جزر و مد بالا است.”

Jepsen ممکن است همیشه بیشتر از یک زنبور کارگر از یک هنرمند اما حداقل زنبور کارگر کار انجام می شود.

Carly Rae Jepsen

“اختصاصی Side B”

امتیاز: 3-1/2 (از 5)

++++++++++

Diana Ross می یابد راست مخلوط

برخی از بهترین بازدید توسط Diana Ross بدست makeover جدید “Supertonic.”

با دقت بیشتری آنها بوده است juiced ،

اما این فقط در یک مورد دیگر از آهنگ های کلاسیک گرفتن bastardized به صدا بیشتر مد روز. راس خودش به عنوان تهیه کننده و به جای استفاده از یک میکسر با چشم انداز متفاوت او تبدیل می شود همه از remixing به اریک Kupper که حفظ یکپارچگی این آهنگ است که تاریخ را از 40 به 50 سال پیش است.

آن کار می کرد: چند تن از این زایش تا آهنگ باید آمار No. 1 در بیلبورد Dance Club آهنگ ها نمودار.

Kupper است که لمس سحر و جادو در اینجا لایه بندی در سازگار انرژی ایجاد منسجم تن در مخلوط در حالی که ترک آشنا پایه دست نخورده و نگه داشتن تمرکز بر روی خواننده خواننده در حالی که تمیز کردن محیط زیست است.

او فیوز “من” و “وارونه” را به یکی بدون درز آهنگ در اکثر جاه طلبی عمل سلب چند از پیچیدگی های خاص خود را به راه اندازی “Supertonic” در full-throttle. در جای دیگر اصل “عشق خماری را” محور از شرجی معرفی به دیسکو است که حاوی جزئیات بیشتر در آن ریتمیک انرژی راس شجاع ایستاده در روح “تسلیم” است که توسط یک crisper تورم و وجود لاتین-متمایل به جریان در “این خانه من است.”

Kupper همچنین finesses به و وپیش حرکت از “ain’t No Mountain High Enough” (بهره بردار تا نرم صحبت قطعات یک نی نی) و به طرز ماهرانه ای روان شیفت در “لمس من در صبح است.” به علاوه, زرق و برق دار هسته ای “رئیس” است جلا در تمامی رشته-شاخ-و-سازهای کوبه ای شکوه.

و در همه چرخش brews راس متمایز صدای همیشه دستورات ویژه.

این آهنگ ها نمی صدا خیلی خوب است اگر آنها شروع نکردیم اما آنها نیز نمی خواهد صدای خیلی خوب در دست کمتر با استعداد remixer یا.

Diana Ross

“Supertonic”

امتیاز: 4 (از 5)

++++++++++

Archuleta را ‘درمان’ پایین می رود آسان

David Archuleta فقط اتفاق افتاده است به کار را از طریق برخی از مسائل داخلی در یک جدول زمانی است که همزمان با COVID-19 همه گیر و در حالی که خود مجموعه جدید از آهنگ “جلسات درمانی” ممکن است ایجاد شده اند با کروناویروس در ذهن خود توصیه این است که به اندازه کافی گسترده به درخواست تجدید نظر به برخی از کسانی که احساس از دست راست در حال حاضر.

Archuleta, یک خوش بین نیکوکار در جهان پاپ است مبهم در “جلسات درمانی” است که می آید در سراسر به عنوان یک شروع زودرس متوسط سن بحران برای 29 ساله. کار می کند اما از آنجا که او در موسیقی برای مدت زمان طولانی با توجه به سن و رقابت در فیلم “جستجو” به عنوان یکی از 12 سال و پایان دوم در “بت آمریکایی” در سن 17.

متاسفانه Archuleta است بیش از حد سطحی در این مجموعه بیشتر, اواسط سرعت, آهنگ, پیدا کردن مکانیسم های مقابله ای برای بیمار تعریف شده-مشکلات – ساخت نا معلوم ارجاع به خود-مخرب پالس (“سوئیچ”), کشویی به برزخ (“شجاع”) تلاش برای تعریف هویت خود (“خود ” آینده”) و احساس درد شدید و ناگهانی از … چیزی … هنگامی که او در می یابد که سابق اتحاد جدید عاشق (“OK همه راست”).

مشکلات جاروب کنار او اعزام خود را روشن و صدا در تمیز کردن مدرن-پاپ ترتیبات. “من headin” که در آن من نیاز به رفتن” او ادعا می کند در خفیف مخلوط “شما نگران” و سپس متوجه می شوند که “همه ما فقط نیاز به کسی برای عشق” (در “نیاز”) و “وقتی که شما می بینید خوب در هوای بد, همه چیز بهتر” (در “خوب بد”).

مطمئن شوید که آن را مطلوب اما Archuleta به معنی خوبی و این “جلسات درمانی” بدیهی است که آسان به بلع. به علاوه حتی اگر یک مشکل نیست برش عمیق, آن را هنوز هم خوب است به حل و فصل آن است.

در ضمن ویژه تجلیل به “نفس کشیدن” یک آرایش قابل توجه آن اثر آرام بخش به عنوان Archuleta طول می کشد موجودی خود را و می بیند که او را قوی تر و در حال رشد است.

برخی از شنوندگان خواهد نیاز به بیشتر از این است اما برای دیگران این دقیقا پیام حق.

David Archuleta

“جلسات درمانی”

امتیاز: 3 (از 5)

++++++++++

چتر دریایی resurfaces با ‘سه’

در اوایل 1990s, prog-rock band چتر دریایی resurfaces بیشتر یا کمتر با شناور کردن EP جدید “سه جلد. 1.”

آن را از آبی, آزادی, آینده 30 سال پس از سان فرانسیسکو گروه 1990 اولین “Bellybutton” و دوم و نهایی آلبوم سال 1993 را “Spilt Milk.” این نیز بعید است صف های عضو موسس کیبورد/خواننده رابرت منینگ – منهای خود چتر دریایی آهنگسازی شریک اندی Sturmer و نوازنده بیس برادر کریس منینگ اما با دوم چتر دریایی, گیتاریست, Eric دوور و دوم دریایی نوازنده بیس تیم اسمیت.

و در یکی دیگر از پیچ و تاب و سه نفر به تصویب رسید نام بچه کوارتت.

صرف نظر از اینکه چگونه و چرا ما در حال حاضر “سه جلد. 1” آن را رضایت بخش, البته بیش از حد مختصر چهار آهنگ EP که نه تنها به دنبال تقویت چتر دریایی, اما همچنین برخی از مبتکر تر برای تلفن های موبایل از prog-rock را 1970s شکوه روز.

برجسته آهنگ “فانوس سفینه فضایی” دو-قاب حماسه, مدرن راک فلاش بک به alt-سنگ فلاش بک به یک جهان که در آن واحد و بیتلز گرد هم می آیند در یک ملودیک کوتاه-موسیقی فیوژن هواپیمای بی موتوری پرواز از طریق شنیداری انتقال آن می رسد تا یک پیانو مبتنی بر سقوط آزاد از طریق فضا با خط “از یک فانوس دریایی, سفینه فضایی, من به شما ارسال یک فانوس دریایی به شما.” در تضاد کامل “Fadoodle” یک مبتلا به دوار سر و به شدت خشن گردش از تلون مزاج و کنایه یک جهان که در آن رفوی و گرفتن یک دوست در یک اتومبیل سرویس در حال بازیگوش مقدمات به: فیلم های “Fadoodle با من … من درخواست سادگی.”

یادآوری گونه های عامیانه-rockish “بلوبرد بلوز” (“من آبی نیست دور پرواز”) و رویایی پیچیدگی “وجود دارد یک شماره سحر و جادو” (که وعده “پیچیده طلسم عشق در معکوس”) کمی بیشتر جریان اصلی اما کمتر دلربا با لایه خواننده و آخرتی جو است.

چتر دریایی ممکن است کوتاه زندگی می کردند اما با هیچ شانس بچه کوارتت نخواهد بود.

این بچه Quartert

“سه جلد. 1”

امتیاز: 4 (از 5)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>