رسانه های جمعی در برابر مریلند دیجیتال آگهی مالیات

صنعت رسانه است هل دادن به عقب در یک پیشنهاد مریلند دیجیتال آگهی مالیات آنها را “جدی ترین” تهدید به تبلیغات تجاری در چند سال گذشته.

گروه اعم از عمده تبلیغ انجمن به NCTA-اینترنت و تلویزیون کانون Motion Picture Association نوشته اند قانونگذاران ایالتی به طلسم خود را اصل و نگرانی که عبارتند از: 1) پس از آن خواهد مالیاتی دیجیتال و غیر دیجیتال تبلیغات آن است که تبعیض مالیاتی مجاز توسط دائمی مالیات بر اینترنت آزادی عمل (PIFTA); 2) آن است که اندازه گیری را افزایش می دهد متمم اول قانون اساسی مسائل مربوط به آن را مجرد از سخنرانی های تجاری برای یک “تنبیهی” مالیات و 3) “تبلیغات ارائه دهندگان خدمات می تواند انتظار می رود به تصویب مالیات بر روی مشتریان خود مزاحمت برای ساکنان مریلند و کسب و کار که در حال مصرف کنندگان از خدمات تبلیغات در یک رابط دیجیتال.”

که می آید به عنوان مریلند مجلس نمایندگان راه و روش کمیته برگزاری یک جلسه در این لایحه است.

مرتبط با: آنا آتش سوزی هشدار بیش از آنا دیجیتال آگهی مالیات

هدف از نارضایتی است که درآمد ناخالص مالیات بر “خاص” دیجیتال آگهی خدمات که به فرض که دیجیتال تبلیغات ارائه شده در دولت تحت عنوان “خاص” شرایط و نیاز افراد “خاص” با “خاص” سالانه درآمد ناخالص از دیجیتال آگهی خدمات به پرداخت مالیات” با توجه به انجمن ملی تبلیغ.

آگهی فروش و خدمات مالیات به صورت دوره ای معرفی شده به عنوان متحده به دنبال درآمد جدید و آنا است که همیشه در lookout برای گسترش این هشدار زمانی که آن اتفاق می افتد.

این نامه به آن قیصر صندلی از مریلند خانه راه & وسیله کمیته و آلونزو T. واشنگتن معاون صندلی است که تجدید چاپ زیر:

عزیز نماینده قیصر و نماینده واشنگتن:


ما برای تو می نویسم برای بیان قوی ما در مخالفت با این پیشنهاد, تبلیغات دیجیتال مالیات بر درآمد ناخالص کسب و کار عامل در مریلند تحت مقررات H. B. 695. تبلیغات از جمله سرعت در حال رشد بخش از تبلیغات دیجیتال است یک موتور قدرتمند است که کمک می کند تا درایو اقتصاد ایالت مریلند است.


هزینه های تبلیغاتی حساب برای $101.5 میلیارد دلار از فروش در مریلند است. که نشان دهنده 14.6 درصد از $693.1 میلیارد و در مجموع اقتصادی خروجی برای دولت است. این نتایج بر اساس تحقیقات اقتصادی برای رسانه ها و تبلیغات صنایع است که اعمال یک مدل اقتصادی توسعه یافته توسط 1980 برنده جایزه نوبل اقتصادی, علم, Dr. Lawrence R. کلاین. تحقیقات بیشتر نشان می دهد که فروش محصولات و خدمات رانده شده توسط تبلیغات حمایت 393,667 مشاغل – نزدیک به 15 درصد از 2.6 میلیون شغل در دولت است.


پیشنهاد مالیات بر تبلیغات دیجیتال خواهد نمایانگر یکی از جدی ترین تهدیدات برای تبلیغات تجاری در ایالات متحده در چند دهه. اگر مریلند شد به تصویب این مالیات بر تبلیغات آن را تبدیل به حالت اول و یا محل در ایالات متحده برای تحمیل یک هدف تنبیهی مالیات بر درآمد ناخالص حاصل از تبلیغات دیجیتال خدمات.


چون مریلند خواهد مالیاتی, تبلیغات دیجیتال, اما نه مالیات غیر دیجیتال, تبلیغات, پیشنهاد لوی تشکیل می دهند “مالیات تبعیض آمیز” ممنوع دائمی مالیات بر اینترنت آزادی عمل (PITFA). در حالی که ما درک می کنیم اهمیت تامین بیشتر بودجه برای دولت, برنامه های آموزش و پرورش از تصویب خودسرانه آستانه جهانی سالانه درآمد ناخالص تمایل به مالیات بزرگتر جهانی تبلیغات ارائه دهندگان خدمات در نرخ مالیات بالاتر از خود همکاران داخلی. این امر می تواند قانون اساسی مظنون تحت بازرگانی بند از قانون اساسی ایالات متحده. این پیشنهاد نیز بالا می برد جدی متمم اول قانون اساسی نگرانی به دلیل آن تک دیجیتال سخنرانی های تجاری برای مالیات تنبیهی.


اگر چه پیش بینی درآمد حاصل از این مالیات ممکن است به نظر می رسد محبوب در ابتدا واقعی بار مالیاتی جدید می گیرند در مریلند ساکنان مریلند کسب و کار که در حال مصرف کنندگان از خدمات تبلیغات در یک رابط دیجیتال.


تبلیغات ارائه دهندگان خدمات می تواند انتظار می رود به تصویب مالیات بر روی مشتریان خود از جمله مریلند آجر و ملات کسب و کار است که به دنبال رسیدن به مشتریان جدید آنلاین. یک مطالعه توسط شرکت Deloitte مالیات از تبلیغات دیجیتال مالیات به تصویب رسید در فرانسه تایید این پیش بینی نتیجه. این نشان داد که 55 درصد از بار مالیاتی خواهد بود در گذشته به مصرف کنندگان که خواهد پرداخت قیمت های بالاتر برای هر خوب و خدمات آنها با استفاده از آنلاین یا آفلاین. این مهم است که توجه داشته باشید که فرانسه خود را به حالت تعلیق دیجیتال مالیاتی از طریق پایان این سال است.


در حالی که ما احترام و حمایت خود را هدف شناسایی و مستقیم قابل توجهی جدید منابع مالی نسبت به آموزش و پرورش از مریلند کودکان ما معتقدیم پیشنهادی خود را تبلیغات دیجیتال مالیات تحمیل خواهد شد عظیم در دراز مدت بار در حال و آینده مالیات دهندگان از دولت است. ما قویا از شما می خواهیم به رد H. B. 695.


با احترام ارسال شده

آمریکا تبلیغات فدراسیون (AAF)

انجمن آمریکایی از آژانس های تبلیغاتی (4A)است

انجمن ملی تبلیغ (آنا)

CompTIA

مارک های مصرف کننده انجمن

شورای دولت مالیات (هزینه)

تعاملی اداره تبلیغات (IAB)

اینترنت ائتلاف

مریلند اتاق بازرگانی

مریلند خرده فروشان انجمن

MDDC انجمن مطبوعات

Motion Picture Association – امریکا

MPA –انجمن های مجله رسانه

National Association of Broadcasters (NAB)

NCTA – اینترنت و تلویزیون انجمن

تبلیغات ائتلاف

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>