این احتمالا درست است که اکثر مردم نمی کشف چه چیزی تبدیل خواهد شد خود را مادام العمر شور as a pre-teen, اما برای کماندار هانتینگتون (1870-1955) که دقیقا چه اتفاقی افتاده است در سن مناقصه از 12.

نقطه از امریکا یکی از ثروتمندترین خانواده های جوان آرچر در تعطیلات در انگلستان در سال 1882 زمانی که او خریداری کتاب با عنوان این Zincali; یا یک حساب کاربری از کولی ها در اسپانیا توسط George Borrow. آن را موجب شدید و مادام العمر بهره در اسپانیایی فرهنگ و هنر است که می توانید او را به عنوان یک فرد بالغ را جستجو و گردآوری یک مجموعه عظیمی از کتاب ها و نسخه های خطی.

Seville, Plate, c. 1500, earthenware with cuerda seca decoration.

سویل بشقاب c. 1500 سفال با cuerda سکع دکوراسیون.

عکس توسط هیسپانیک جامعه, نیویورک/حسن نیت ارائه میدهد از موزه هنرهای زیبای هوستون

اما همچنین نقاشی سرامیک, نقشه, پارچه, فلز, کار, کاری, طلا و جواهر و مجسمه سفر جهان برای اضافه کردن به مجموعه خود را. در سال 1904 او تاسیس هیسپانیک جامعه آمریکا و چهار سال بعد باز رویای خود کتابخانه و موزه در منهتن است که هنوز هم در عملیات امروز است.

اسپانیایی جامعه ادامه داد: جمع آوری بنیانگذار آن پس از مرگ و در حال حاضر دارای 750,000 مصنوعات. بیش از 200 نفر از آنها خواهد شد بر روی صفحه نمایش در موزه هنرهای زیبای هوستون در نمایشگاه شکوه از اسپانیا: گنجینه های از اسپانیایی موزه و کتابخانه. این <URL> است تنها سوم و نهایی برای توقف این نمایشگاه را پوشش می دهد که بیش از 4000 سال تاریخ و جغرافیا از شبه جزیره ایبری به آمریکای لاتین است.

“ما بسیار خوشحالیم که برای دیدن آن در هوستون به دلیل بزرگ اسپانیایی زبان جمعیت و [<URL>] تا به حال به فضا و [مالی] توانایی انجام آن می گوید:” میچ Codding, جامعه, رئيس جمهور و مدیر اجرایی. “ما می خواستیم برای ارائه یک کمی از چیزی برای همه. کماندار بسیار پرشور در مورد فرهنگ اسپانیایی و می خواستم آن را به اشتراک بگذارید. او معتقد بود که جنبهی و اشتباه به خصوص در ایالات متحده”

در این نمایشگاه است تقسیم به شش بخش شکسته ترتیب تاریخی: دوران باستان در اسپانیا در قرون وسطی اسپانیا عصر طلایی اسپانیا Viceregal و در قرن 19 و آمریکای لاتین و روشنگری در اسپانیا و مدرن اسپانیا. بیننده می تواند نفوذ و هنر در اسپانیایی آن پسر عموی نه به ذکر است تاثیر فرهنگ که به اسپانیا – اغلب با توسل به زور – از جمله رومیان Visigoths و مسلمانان است.

“اسپانیا بود که یک ترکیب بزرگ از تلفیقی از فرهنگ ها. این چهارراه برای اروپا و مدیترانه. و هنر با اقتباس از دیگر [کشور]. اما پس از آن توسعه سبک خود را دارد که آن مجموعه جدا به خصوص بعد از قرن 16” Codding می گوید.

جیمز بعد از میلاد, <URL> دانشیار متصدی هنر اروپا می افزاید که در این نمایشگاه “فوق العاده غنی” و شما می توانید ببینید شيوع برخی از تم و موضوع در تمام رسانه ها.

جای تعجب نیست که بسیاری از کار دارای تم های مذهبی و افراد. “کلیسای کاتولیک وارد اسپانیا خیلی زود با رومیان. این بود که بیشتر کاتولیک از کشورها و حتی اجرا آن در شمال اروپا در قرن 16 و منبع بسیاری از جنگ” Codding می گوید. “آنها بزرگ پروموتر از معصوم مفهوم در قرن 17 و آن را در غالب هنر است.”

بعد از میلاد می افزاید که مذهبی هنر نیز بسیار در خدمت یک هدف و کلیسای کاتولیک تا به حال مقدار زیادی از پول برای سفارش با این نسخهها کار از این طبیعت برای رسیدن به مشخص کردن هدف است.

“هنر قطعا تلاش برای رسیدن به متعالی” او ارائه می دهد. “هدف از این هنر است که برای ایجاد یک وسیله نقلیه برای انسان به برخورد با الهی است. را الهی در تماس با باتلاق و منجلاب فرو بردن از جهان است. هنر نقش بسیار مهم واسطه نقش در ساخت آن اتفاق می افتد.”

به عنوان عصر طلایی دوره (تقریبا اواسط 16 به اواخر قرن 17) که باعث می شود تا بیشتر آثار مکشوفه در اینجا بیش از هر دیگر, بعد از میلاد می گوید: به نام آن که برای یک دلیل ساده: اسپانیا بود خیط و پیت کردن با پول نقد و هنرمندان مشغول به کار بودند از همیشه.

“آن را با تمرکز بر ثروت است که اسپانیا و امپراتور مقدس روم, Charles V, آمد, به, با کشف شمال و جنوب آمریکا و در تجارت مواد و مواد معدنی,” او می گوید. “خزانه خود را دارای عقاید و با هجوم سرمایه و پول نقد آن سن تخیل. و پول وجود دارد به استخدام هنرمندان و حمایت است.”

Goya (Francisco de Goya y Lucientes), The Duchess of Alba, 1797, oil on canvas.

گویا (Francisco de Goya y Lucientes), دوشس آلبا 1797 روغن روی بوم.

عکس توسط هیسپانیک جامعه, نیویورک/حسن نیت ارائه میدهد از موزه هنرهای زیبای هوستون

در واقع حمایت بود مسلط منبع مالی برای هنرمندان وجود نداشت مناسب بازار هنر. نقاشان نمی رفتن به استودیو خود و ایجاد چیزی است که آنها امیدوار به فروش برساند. آنها تا به حال حامیان که سفارش خاص کار می کند. “به همین دلیل که چرا شما دریافت می کنید بسیاری از پرتره در اوایل” بعد از میلاد می گوید. “مشتریان ثروتمند می خواستم عکس از خود و خانواده خود را.”

آن را تا قرن 19 که اسپانیایی هنر در زمان بیشتر سکولار و شاید آشنا ترین نام در شکوه از, اسپانیا, است, نقاش و printmaker فرانسیسکو گویا (1746-1828). او قطعا یک هنر راک استار در آن زمان با یک پا در جهان از استادان قدیمی و دیگر در مدرنیته.

او بیش از حد شروع به نقاشی بیشتر حمایت پرتره, اما پس از آن در مراحل بعدی زندگی او پر از کار خود را با بیشتر عجیب و غریب و وحشتناک تم های جنگ روانی تیمارستان و مذهبی/مسائل سیاسی.

وجود دارد یک سری تصویر می کشد جهنم شیاطین و جادوگران—چیزی بیشتر احتمال دارد به نظر می رسد بر روی جلد یک Black Sabbath یا قاتل heavy metal آلبوم از حلق آویز در یک موزه شده است.

“او تاریک تخیلی صحنه بودند و تاثیر زیادی در جنگ های ناپلئون. گویا دیدم سربازان آینده به اسپانیا. وجود دارد مقدار زیادی از جنگ و این صحنه های وحشتناک را برانگیخته اند, میل به کشف کوچک از طبیعت انسان” بعد از میلاد می گوید.

در نهایت Codding اشاره می کند که شما می توانید تغییر در گویا این سبک هنری در یکی از مهم ترین آثار در این نمایشگاه پرتره از دوشس آلبا. گویا در واقع دو کار می کند شامل این موضوع هر غیررسمی اشاره کرد برای رنگ لباس.

“در سال 1795 پرتره از سفید دوشس به نظر می رسد سفت تلطیف و بدون شخصیت” Codding می گوید. “دو سال بعد, سیاه, دوشس به مراتب واقعی تر اجرا با آزادی brushwork. و مبهم زل زل نگاه کردن از دوشس تداعی شخصیت پیچیده.”

جلال اسپانیا: گنجینه های از هیسپانیک جامعه, موزه و کتابخانه اجرا می شود 1 مارس تا مه 25 در موزه هنرهای زیبای هوستون, 1001 Bissonnet. برای اطلاعات تماس 713-639-7300 و یا بازدید Mfah.org. رایگان-$23.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im