MFM به 2020 CFO اجلاس را به شیرجه رفتن عمیق به تبلیغات سیاسی برای رسانه های محلی

رویداد برنامه ریزی شده برای ماه مارس 5-6, 2020, در فورت لادردیل

2020 تمایز بودن انتخابات سال با مبارزات برپا بودن در شهر و ایالتی و ملی در سطوح تشدید مخاطرات برای همه شرکت های رسانه ای. با توجه به عبور از صفحه نمایش, رسانه, سیاسی, تبلیغ صرف رشد کرده است به طور متوسط 27 درصد در هر سال از سال 2012. این است که در بخشی از رانده نقطه عطفی شهروند ایالات حاکم و افزایش هزینه های فوق العاده PACs. Michael o’brien, معاون رئیس جمهور از توزیع برای E. W. Scripps Company ارائه خواهد شد یک تجزیه و تحلیل از زمان ریاست جمهوری چرخه هزینه های رقابتی و مسابقات, تغییر حکومت و در مسائل دیگر شکل دادن به رسانه های محلی کسب و کار چشم انداز در سرب تا روز انتخابات. این خواهد بود که باید با حضور در جلسه رسانه ای مدیریت مالی انجمن (MFM) در سال 2020 CFO نشست. نشست برنامه ریزی شده است برای 5-6 مارس در Pelican Grand Beach Resort, Ft. Lauderdale, FL.

“ما هیجان زده به مایکل به ما بپیوندید برای کشف یک موضوع است که مطمئن است به مورد علاقه همه CFO اجلاس شرکت کنندگان گفت:” Mary M. Collins, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت MFM و BCCA فرعی که به عنوان صنعت رسانه اعتباری انجمن. “در حالی که تبلیغات سیاسی می تواند نشان دهنده اضافی قابل توجهی دلار تبلیغات برای شرکت های رسانه ای آنها همچنین باید آگاه باشند از مسئولیت های مربوط به آن درآمد که در میان آنها FCC گزارش مورد نیاز و برنامه ریزی برای نیازهای مشتریان پیام های آن می توان به فشرده کردن با کسانی که به صورت رقابتی و رقابت های سیاسی.”

اوبراین با این نسخهها کار برای تضمین همکاری های استراتژیک برای Scripps برندها در سراسر آن رسانه های محلی و رسانه ملی بخش. او همچنین نظارت سیاسی فروش در موسسه واشنگتن اداره از جمله MarketPredict یک ابزار ارائه می دهد که زندگی می کنند, پیش بینی مدل سازی به کمک به مبارزات و سازمان های مستقیم آگهی خود را صرف. قبل از زمان نقش در اسکریپس او به عنوان معاون ارشد فروش منطقه ای برای Petry شرکت رسانه و معاون رئيس جمهور از فروش منطقه ای در تلویزیون بلر.

در حال حاضر در آن 14 سال MFM سالانه CFO اجلاس فراهم می کند منحصر به فرد فروم با راه حل های واقعی به چالش هایی که رسانه های CFOs و دیگر مقامات ارشد مالی حرفه ای به صورت روزانه. مباحث اضافی برای این اجلاس شامل امنیت سایبر نگرانی برای شرکت های رسانه ای; رسانه آینده; تبلیغات محلی; دیجیتال صوتی و پادکست فرصت; t; مسائل رهبری و CFO میزگرد.

شرکت ریاست این سال را به اجلاس هستند داگ لیونارشد معاون کنترل و خزانه E. W. Scripps Company; کنت Nateمعاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس امور مالی Bonneville International Corporation; و MFM عضو هیئت مدیره ماری Tedescoرئیس امور مالی از Beasley Media Group, Inc.

MFM با ثبت نام انجمن ملی دولت تخته حسابداری (NASBA) به عنوان یک حامی در ادامه آموزش حرفه ای در رجیستری ملی CPE حامیان مالی. واجد شرایط شرکت کنندگان می توانید کسب درآمد تا 11 CPE اعتبار بیش از دو روز نشست.

اطلاعات اضافی دربارهی CFO نشست و یک فرم ثبت نام آنلاین ممکن است بر روی MFM وب سایت https://www.mediafinance.org/cfo-summit.

در مورد MFM و BCCA:

رسانه مدیریت مالی انجمن (MFM) برتر است منابع برای حرفه ای مالی برای صنعت رسانه ها آموزش شبکه و به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر ایالات متحده و کانادا است. اطلاعات بیشتر در مورد MFM در دسترس است در وب سایت خود را: https://www.mediafinance.org و از طریق آن به روز رسانی در LinkedIn, Facebook, Instagram, و توییتر. آن BCCA تابعه به عنوان صنعت رسانه اعتباری انجمن. BCCA درآمد مدیریت خدمات شامل انواع گزارش های اعتباری ملی و محلی در رسانه ها تبلیغ و سازمان ها از جمله رسانه چرایی یک گزارش اعتبار برای رسانه های کسب و کار است که ارائه می دهد یک نمره اعتباری بر صنعت خاص پیری همراه با تجارت داده ها از Experian یا D+B. اطلاعات بیشتر در مورد BCCA در دسترس است https://www.bccacredit.com و همچنین به عنوان به روز رسانی آن در LinkedIn, Facebook و توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>