وبینار برنامه ریزی شده برای روز شنبه, فوریه 18, 1 p. m. ET

رسانه مدیریت مالی انجمن (MFM) در فوریه ناهار و یادگیری “تبلیغات مرده است. پس چه حرکت بعدی خود” برگزار خواهد شد در روز سه شنبه, فوریه 18. ارائه جلسه خواهد بود Gordon Borrell, مدیر عامل شرکت Borrell همکاران. جلسه آغاز خواهد شد در 1:00 pm ET.

اشکال سنتی تبلیغات را دشوار است به فروش دهه گذشته است. در این وبینار Borrell ارائه خواهد شد قابل توجه از نظر تغییر چهره از شرکت هایی که قبلا شناخته شده به عنوان “رسانه های محلی” و در خدمت یک نظر تحریک آمیز چگونه یک نوع بسیار متفاوت از “بازمانده” شرکت شروع به خروج از سایه کاهش از رقبا.

“همه ما می توانید موافقت کنید که تبلیغات چشم انداز است تغییر قابل توجهی در دهه گذشته گفت: Mary M. Collins, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت MFM و BCCA شرکت تابعه صنعت رسانه اعتباری انجمن. “شرکت ها باید در نظر بگیرید روش های مختلف برای زنده ماندن و رشد در این میدان رقابتی; Gordon عمق تجربه را به اعضای ما بینش آنها نیاز به انجام درست آن.”

در مورد گوردون Borrell

گوردون Borrell است پس از سخنران برای همایش ها و شرکت در جلسات. او یکی از رسانه های صنعت پیشرو تحلیلگران. Borrell است که در رتبه بالای 2% در میان Gerson Lehrman گروه 150,000 مشاوران در سراسر جهان و به نقل غالبا در Tاو Wall Street Journal, The New York Times, Ad, Age, فوربسو نشریات دیگر. او در سی ان ان و دیگر برنامه های رادیو و تلویزیون بحث در مورد روند و پیش بینی برای رسانه های محلی. قبل از شروع Borrell همکاران گوردون Borrell شد معاون رئیس جمهور برای رسانه های جدید برای برجسته ارتباطات که در آن او کار می کرد برای 22 سال است. در سال 1989 او شروع پیشگام تعاملی سرمایه گذاری و کمک به ایجاد اولین تلویزیون, روزنامه کابل و شبکه تلویزیون وب سایت. Borrell مفهوم و کمک به ایجاد InfiNet یک دسترسی به اینترنت و میزبانی شرکت, بعد, تقسیم و فروخته شده به Earthlink و به Gannett Co. او عضو هیئت اجرایی از رسانه های محلی ارتباط است و رئیس جمهور گذشته روزنامه انجمن جدید امریکا در رسانه های فدراسیون.

هزینه وبینار است $50 برای MFM اعضای فردی و 75 دلار برای غیر اعضا. آن رایگان است برای MFM اعضای شرکت. شرکت کنندگان واجد شرایط دریافت خواهد کرد یک آموزش مداوم حرفه ای (CPE) اعتبار است. اطلاعات بیشتر و فرم ثبت نام آنلاین ممکن است بر روی MFM به سایت – https://www.mediafinance.org/distance-learning.

مهلت ثبت نام است روز شنبه, ژانویه 17. ثبت نام را دریافت و پس از 5 p. m. CT در 17 شارژ خواهد شد 20 دلار هزینه دیر. شرکت کنندگان بالقوه ممکن است تماس MFM در 847-716-7000 با سوالات.

در مورد MFM و BCCA

رسانه مدیریت مالی انجمن (MFM) منابع برتر برای حرفه ای مالی برای صنعت رسانه ها آموزش شبکه و به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر ایالات متحده و کانادا است. اطلاعات بیشتر در مورد MFM در دسترس است در وب سایت خود https://www.mediafinance.org و از طریق آن به روز رسانی در LinkedIn, Facebook, Instagram و توییتر. آن BCCA تابعه به عنوان صنعت رسانه اعتباری انجمن. BCCA درآمد مدیریت خدمات شامل انواع گزارش های اعتباری ملی و محلی در رسانه ها تبلیغ و سازمان ها از جمله رسانه چرایی یک گزارش اعتبار برای رسانه های کسب و کار است که ارائه می دهد یک نمره اعتباری بر صنعت خاص پیری همراه با تجارت داده ها از Experian یا D+B. اطلاعات بیشتر در مورد BCCA در دسترس است https://www.bccacredit.com و همچنین از طریق به روز رسانی آن در LinkedIn, Facebook و توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im