Mónica گیل


افسر ارشد بازاریابی و اجرایی معاونت NBCUniversal شرکت Telemundo

Mónica گیل دارای چند شغل مهم در NBCUniversal را Telemundo شرکت. نه تنها او افسر ارشد بازاریابی. او همچنین نظارت بر شرکت در امور برنامه های مسئولیت اجتماعی و روابط دولت برای اسپانیایی زبان برنامه نویس.

علاوه بر این که او یک کلید مشاور رئیس کسر کند و بخشی از تیم مدیریت که رهبری این شبکه را در سال 2018 به Telemundo مرکز در میامی, فلوریدا, دولت از هنر مرکز تولید و ستاد به نام “30 راک از جنوب.”

او led نام تجاری و راه اندازی تلاش برای Telemundo برنامه نویسی ساخته شده اند که شبکه شماره 1 در روزهای هفته ساعات پر بیننده آمریکایی اسپانیایی زبان شبکه برای سه فصل متوالی — یک نقطه از غرور سابق نیلسن اجرایی که پیوست Telemundo در سال 2017.

اضافه شده به همه که جنوب کالیفرنیا بومی نظارت بر منابع انسانی برای 1 ، 500 کارمند سازمان است. آن را در این نقش است که او ساخته شده آنچه که او به نظر یکی از مهم ترین کمک به Telemundo: این موجرس Imparables (توقف زنان) برنامه در حال حاضر جشن سالگرد یک سال. شرکت گسترده ابتکار “اختصاص داده شده به جشن دستاوردهای زنان در تمام جنبه های زندگی و مبارزه خود را پیشرفت در هر سطح از کسب و کار” Telemundo اشاره کرد.

آموزشی حرکت

“زمانی که من پا به منابع انسانی نقش من متوجه شدم که بسیاری از زنان به طور خاص درخواست شد راه هایی برای هر دو [به دست آوردن] a مربیگری از من و یا درخواست برای تنظیم یک مکالمه در مورد زندگی حرفه ای من و یا آنها می خواستند به بحث در مورد چگونه آنها می تواند رشد کند” گیل در مصاحبه های اخیر گفت.

“بسیاری از اوقات آنها احساس گیر در کار خود را و آنها نمی دانند که چگونه به خارج شدن. بنابراین من می خواهم به آنها بگویید, ” اجازه دهید به شما سادهای نیست.’ و گاهی اوقات فقط به خاطر اینکه شما در حال حاضر نیست آن را برای همیشه لطفا برای. و یا گاهی اوقات شاید به این دلیل که شما دریافت می کنید گفت: ‘هیچ’ این فقط به معنی ” هنوز رتبهدهی نشده است.’ “

کند با اشاره به توقف زنان به عنوان یکی از گیل امضا موفقیت و گفت: این کاملی تمایل خود را برای توانمند سازی نسل بعدی لاتین, زنان و به Telemundo قوی تر است.

او به “چشم باور نکردنی برای استعداد” Conde گفت. “او مربی زنان و مردان در طول زندگی حرفه ای خود را. و من فکر می کنم کمک به شناسایی پتانسيل بالا نسل بعدی از استعداد و پرورش آنها شده است یکی از بزرگترین نانوشته یا ناگفته سهم که او ساخته شده است.”

کند گفت گیل به ارمغان آورد یک پس زمینه منحصر به فرد از بازار اطلاعات و “که در آن آینده جمعیتی از صنعت که قرار بود” تا زمانی که Telemundo دنبال شد به پر به تازگی ایجاد شده اجرایی معاونت نقش سه سال پیش “در ذهن من وجود دارد هیچ کسی قابل درک است که پویا بهتر از Mónica.”

در نیلسن گیل ارشد معاونت و مدیر کل فرهنگی و رشد و استراتژی مشاوره آبی تراشه مشتریان (از جمله بسته بندی کالا و شرکت های رسانه ای) و ایجاد توسعه و نویسنده چنین بینش گزارش به لاتین تغییر قدرتدر مورد رشد تاثیر زنان اسپانیایی زبان در ایالات متحده در بازار است.

“من بسیار افتخار از مصرف کننده گزارش می دهد که ما در Nielsen, چون من فکر می کنم که گزارش آن را واقعا به کمک شکل و اطلاع رسانی شرکت در مورد بازار بودند که گاهی اوقات یک چاره اندیشی موقت است” گیل گفت: زمانی که خواسته به استناد بالا حرفه ای و دستاوردهای. (دیگران هرکدام زنان و Telemundo موفق اولین-همیشه منحصر به فرد به زبان اسپانیایی پخش جام جهانی فوتبال در روسیه در سال 2018 است.)

سوزان Whiting به عنوان معاون صندلی نیلسن تا بازنشستگی از وجود دارد در سال 2013 کار کرده و از نزدیک با گیل برای نه سال.

“هنگامی که شما ملاقات Mónica شما بلافاصله تحت تاثیر انرژی و دانش و هوش او در نزدیک شدن به یک وضعیت” Whiting گفت. “بیشتر شما را وادار به می دانم که شما یادگیری در مورد اینکه او چگونه به حل مشکلات, چگونه او متصل می شود مردم او چگونه با این نسخهها کار برای بهبود سازمان و موقعیت آن. همچنین من فکر می کنم یک بخشی از کار او را انجام داده و ماموریت او این است که مطمئن شوید که ما می بینیم تنوع و فرصت در همه چیز کار می کنیم.

“او فوق العاده خنده دار او یک دوست بزرگ او یک مربی بسیار خوبی بود و او واقعا در کار خود را در نیلسن” Whiting گفت.

گیل متولد و بزرگ شده در Santa Barbara, California. او جوانترین از 12 کودکان در خانواده صحبت می کند و با غرور و افتخار در مورد او 29 برادرزاده و خواهرزاده. “شدیم تا با یک پدر بود که یک باغبان یک مادر که خانه دار بود که می خواستند ما را به سخت کار می کنند و یا کار مجدانه و ثبت نام ما با افتخار. به طوری که همیشه شعار من در زندگی است.”

سیاسی ریشه

قبل از پیوستن به نیلسن گیل در سیاست است. او معاون مطبوعاتی وزیر کالیفرنیا مجلس آنتونیو Villaraigosa و کمک به او برنده انتخابات به عنوان شهردار لس آنجلس در سال 2005. قبل از آن او تا به حال مشغول به کار در امور عمومی برای Telemundo ایستگاه در L. A. کسانی که شغل او آموخته زیادی در مورد رسانه های, او گفت:. “سیاست به من این فرصت را به ببینید که چگونه به شکل یک روایت از یک داستان و نحوه انتخاب حق داستان را بگویید.”

داشتن شده است در موقعیت به مشاهده و پرورش در حال رشد احترام به اسپانیایی ها به عنوان مصرف کنندگان و به عنوان افراد او می گوید: آنها در یک جای خوب در حال حاضر.

“من می خواهم به می گویند وجود دارد هیچ زمانی بهتر به اسپانیایی از در حال حاضر,” او گفت:. “و به همین دلیل من معتقدم که با 60 میلیون لاتینی ها در این کشور لاتینی ها در حال حاضر در یک موقعیت که در آن نه تنها در مورد اندازه جمعیت اما هر شرکت است که می خواهد به رشد من فکر می کنم واقعا به قرار لاتینی ها در خط مقدم در این گفت و گو است. … من فکر می کنم آن را یک لحظه به لاتین در این کشور در حال حاضر است.”

حرفه ای نکات برجسته: تبدیل Telemundo بازاریابی سازمان و کمک کرد تا منجر به افزایش برای تبدیل شدن به شماره 1 در ایالات متحده اسپانیایی-زبان برنامه نویس (هفته نخست) برای سه فصل متوالی.

کمک به سرعت بخشیدن به فرصت های رشد برای نیلسن مشتریان به عنوان ارشد معاونت و مدیر کل فرهنگی رشد و استراتژی نوشتن مطالعات از جمله لاتین تغییر قدرت.

یکی از اعضای ارشد آنتونیو Villaraigosa موفق انتخابات برای شهردار لس آنجلس در سال 2005.

کردنی: “من دوست دارم که یک CMO. من عاشق قدرت از مخاطبان ما از زیبایی و تنوع مخاطبان ما. که واقعا انعکاسی از رویای آمریکایی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>