مودی: Coronavirus گسترش را مختصر اثر منفی بر روی Ad-پشتیبانی از تلویزیون


می گوید: دوره طولانی مدت قرنطینه می تواند کمک به بینندگان

گسترده شیوع کروناویروس می تواند در کوتاه مدت اثر منفی بر روی ad-پشتیبانی از تلویزیون مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران گفت: — عمدتا به دلیل گسترده تر اقتصادی عقب نشینی — در حالی که یک دوره طولانی تر از قرنطینه در واقع می تواند کمک به بینندگان اعداد.

تا کنون وجود داشته اند بیش از 120.000 موارد گزارش شده از coronavirus COVID-19 در سراسر جهان در مورد 4400 مرگ و میر تا کنون. در ایالات متحده حدود 1000 نفر تست مثبت برای بیماری با 32 مرگ و میر.

در یک تحقیق گزارش روز شنبه, مودی گفت: گسترده شیوع کروناویروس در آمریکا می تواند مختصری اثر منفی بر روی ad-پشتیبانی از تلویزیون با تبلیغات فروش نهفته کمبود کالاهای مصرفی.

“اگر گسترش ویروس به طور گسترده ای در ایالات متحده انقباض اقتصادی و عرضه محصولات مصرفی و لوازم خانگي است و به احتمال زیاد خواهد گذشته از طریق به پایان شیوع است که می تواند بیش از یک چهارم” مودی SVP نیل Begley در گزارش خود نوشت:. “این اثر در رسانه های ما شرکت های تبلیغات درآمد قابل توجه خواهد بود. در عین حال به دلیل ماهیت اختلال اعتقاد ما بر این مدت زمان می تواند کوتاه — بر خلاف دیگر مصرف-led در طول رکود اقتصادی و پس از بحران مالی 2008-2009.”

Begley اضافه شده است که کابل و شبکه های پخش; ایستگاه پخش صاحبان; ورزشی لیگ تیم های منطقه ای و ورزشی, شبکه و اینترنت شرکت های تبلیغاتی می تواند تاثیر گسترده تر شیوع کروناویروس. بنابراین خواهد پرداخت خدمات تلویزیون ارائه دهندگان اما به میزان کمتر.

با توجه به مودی باید از گسترش این ویروس نیاز بیشتر مردم به خود-قرنطینه می تواند اثر مثبت بر بینندگان تلویزیون.

“Pay-TV و خدمات جریان ممکن است از سود بالاتر نامزدی و افزایش اشتراک به عنوان افراد باقی می ماند در خانه” Begley نوشت. “که همراه با تبلیغات سیاسی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ممکن است تا حدی جبران کاهش در تقاضا برای تبلیغات است.”

با توجه به مودی بیش از دو سوم از تبلیغ صرف می آید از مناطقی که در معرض خطر هستند برای دیدن کاهش با توجه به شیوع بیماری از جمله خرده فروشی و خودرو,سفر و گردشگری, محصولات مصرفی رستوران و تئاتر فیلم. کمتر از بخش های آسیب پذیر – برخی از است که در واقع می تواند افزایش هزینه تبلیغات — شامل مخابرات, خدمات مالی, بیمه, سیاسی, داروسازی و رسانه و سرگرمی است.

مودی افزود که حتی اگر آگهی خرید و فروش را کاهش پخش و کابل شبکه ها تا حدی محافظت توسط سهامداران هزینه آنها پرداخت شده توسط توزیع کنندگان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>