جدید HGTV سری Unsellable خانه’ ارائه قوی فصل یک عملکرد در میان چندین دموی


نیویورک [14 آوریل سال 2020] از اول فصل Unsellable خانه به طور متوسط یک 0.77 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان W25-54 در 9-10 p. m. ET/PT سانس در شب سه شنبه—22 درصد افزایش در نسخه ی نمایشی بیش از قبل از شش هفته. جذب بیش از 17 میلیون بیننده پس از آن برای اولین بار در فوریه. 4 رتبه به عنوان یک بالا 10 unscripted سری اصلی در کابل در میان W25-54 سال-به-تاریخ. این فصل همچنین تحویل یک 0.57 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان P25-54 a 19 درصد افزایش در نسخه ی نمایشی بیش از قبل از شش هفته. با نشان دادن مجلل در میان مخاطبان Unsellable خانه تحویل 0.84 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان مجلل W25-54 و یک 0.64 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان مجلل P25-54. علاوه بر این, آن را به دست آورد یک 0.66 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان P2+ و یک 1.34 زندگی می کنند به علاوه سه بعد خانوار امتیاز.

ارائه یک عملکرد قوی در سراسر شبکه های دیجیتال, سیستم عامل, Unsellable خانه بوده است #1-جریان سری جدید در HGTV به عنوان به خوبی به عنوان یک بالا 10 بیشترین جریان سری بر روی پلت فرم پس از آن راه اندازی Feb. 4. در سیستم عامل های اجتماعی سری تحویل بیش از 1.9 میلیون total video views سراسر HGTV را Facebook, Instagram and Twitter پس از اکران آن است.

در Unsellable خانه, خواهر, لباس زیر زنانه بره و لسلی دیویس—که در میان پرفروش عوامل املاک و مستغلات در شمال غربی اقیانوس آرام—کمک به مبارزه مالکان فروش خود را به ظاهر unsellable خانه در زمان ثبت. Lyndsay متخصص در خانه, نوسازی, طراحی و برگزاری و لسلی یک کارشناس در بودجه و مذاکرات تا اعتماد به نفس آنها می توانید فروش خانه است که آنها مایل به سرمایه گذاری پول خود را به فروش.

در مورد HGTV

HGTV ارائه می شود خانواده ها با relatable داستان سوپراستار املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان و شگفت انگیز خانه تحولات است که الهام بخش پرشور مخاطبان است. برای هر کسی که به دنبال سرگرم کننده و aspirational خانه و سبک زندگی, مطالب, HGTV محل می شود. HGTV ارائه می دهد: یک بالا 10 کابل شبکه که توزیع شده است به بیش از 87 میلیون خانواده های ایالات متحده; یک وب سایت HGTV.com که جذب به طور متوسط 10.3 میلیون نفر در هر ماه; های اجتماعی رد پای 21.2 میلیون; HGTV مجله ماهانه انتشار می رسد که بیش از یک میلیون خوانندگان و منحصر به فرد مجموعه ای از خانه گرا محصولات از طریق HGTV HOME™ مصرف کننده محصولات خط. بیننده می تواند تبدیل به طرفداران HGTV و تعامل با دیگر صفحه اصلی بهبود (persian) علاقه مندان از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. HGTV متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری, شبکه غذایی TLC, Investigation Discovery Travel Channel, Trendhunter, Animal Planet, Science Channel و آینده چند پلت فرم JV با تراشه و جوانا گاینس ماگنولیا به عنوان به خوبی به عنوان خود: اپرا وینفری شبکه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>