رفتن به نوشته‌ها

خانه جدید کارگران استفاده بیشتر دیجیتال تلویزیون کمتر


نیلسن گزارش نشان می دهد 29 درصد تماشای تلویزیون در حالی که ‘کار’

افرادی که شروع به کار از خانه به دلیل COVID-19 pandemic صرف زمان کمتر با زندگی و زمان منتقل تلویزیون و زمان بیشتری را با دیجیتال از افرادی که در دفاتر خانه قبل از بحران بر اساس یک مطالعه جدید از Nielsen.

با بیشتر مردم در حال کار از خانه به دلیل COVID-19 pandemic, رسانه عادات در حال تغییر و Nielsen تصمیم به قرار دادن با هم یک کار خاص از صفحه اصلی نسخه از آن دوره در مجموع مخاطبان گزارش.

در یک نظرسنجی از 1000 بزرگسالان 66% گفت: آنها شروع به کار از خانه تمام وقت آنجا که از virus.

مرتبط با: ورزشی, طرفداران پشتیبانی سیاه زندگی موضوع: Nielsen مطالعه

نیلسن در بر داشت که سنتی کار از خانه کارکنان صرف 3 ساعت و 39 دقیقه با زندگی و زمان منتقل تلویزیون, 1:09 با تلویزیون متصل به دستگاه و 5:38 با رسانه های دیجیتال است. افرادی که در حال کار از خانه پس از COVID صرف 3:05 با زندگی و زمان منتقل تلویزیون, 1:18 در CTV و 5:44 دیجیتال.

“برندها و سازمان ها به دنبال رسیدن به هر کدام از خانه کار گروه باید یک انگیزه برای رسیدن به این مصرف کنندگان که در آن کار می کنند به معنای واقعی کلمه از طریق دیجیتال خود را با استراتژی های بازاریابی” در این گزارش است.

در طول ساعات کار 40 درصد از افراد مورد مطالعه گفتند که گوش کردن به موسیقی در هر روز یا در رادیو و یا از طریق جریان خدمات آن در مقایسه با 33% که می گویند که تماشای تلویزیون و یا جریان محتوا در طول پرش و 29 درصد که تماشای تلویزیون در حالی که کار و 25% که می گویند آنها تماشای تلویزیون اما بدون صدا کار می کند.

زمانی که آنها در حال تماشای در حالی که کار از خانه 47 درصد گفت: آنها سازمان دیده بان اخبار, 40% کمدی 36% فیلم 30% درام 24% ورزشی و 21% فرم کوتاه فیلم ها و کلیپ ها. از کسانی که به تماشای اخبار 64% مشاهده اخبار محلی 62 درصد ملی کابل, اخبار و 58 درصد را تماشا ملی پخش اخبار.

“COVID-19 فرهنگی و ناآرامی های مدنی و ادامه داد: تحول در چشم انداز رسانه تغییر کرده اند تمام جنبه های زندگی روزمره ما است. راه ما فروشگاه برای مواد غذایی دریافت مراقبت های پزشکی— حتی ما چگونه دیدن هر یک از دیگر تمام شده است طرح میتوانست. بسیاری از تغییرات نمی تواند موقتی باشد و این اختلال نژاد کشت و تحولات است که در اینجا به ماندن بگیرید که بسیاری از آنها در حال حاضر مشهود است گفت:” پیتر Katsingris ارشد معاونت و بینش مخاطبان در Nielsen. “در میان تمام, تغییر, اما, هیچ کدام بزرگتر چگونه بسیاری از ما کار می کنند—و این تغییر ممکن است طولانی مدت از ما در ابتدا انتظار می رود.”

با وجود این پتانسیل از دفتر حواس پرتی 39 درصد از کسانی که شروع به کار از خانه پس از coronavirus شیوع 39 درصد گفت: آنها پربارتر کار از خانه 28 درصد گفت: آنها سازنده تر در محل کار و 33 درصد گفته در مورد همان.

در میان کسانی که از خانه کار می کرد قبل از بحران 60 درصد گفت: آنها پربارتر کار از خانه 11% گفت: آنها پربارتر در دفتر و 29 درصد گفته در مورد همان.

افرادی که فکر می کردند که در خانه پربارتر گفت: آن را آسان تر به تعادل کار و زندگی که در راه است که وجود دارد کمتر از حواس او را پرت و آنها نمی باید به نگرانی در مورد رفت و آمد.

در میان کسانی که احساس آنها کمتر در خانه 47 درصد گفت: وجود بیش از حد بسیاری از حواس او را پرت 41% گفت: کار آنها نیست در نظر گرفته شده به عنوان یک WFH و 38 درصد گفت: آنها پربارتر احاطه شده توسط همکاران. دیگران گفتند که باید مسئولیت برای کودکان و حیوانات خانگی و کمبود فضای اداری در صفحه اصلی و عدم وجود تکنولوژی یا دانش فنی.

کار از خانه یک اثر بزرگ بر مردم صبح روال با 54 درصد گفت: آنها تا بعد از آن در صبح است.

تقریبا نیمی از افراد مورد مطالعه نیز گفت: آنها به رختخواب بروید بعد از آن در حال حاضر است که آنها از خانه کار می کنند.

“البته نه نیاز به نگرانی (به عنوان مقدار) در مورد کمد لباس و یک ظاهر طراحی شده تصمیم گیری کمک می کند تا حداکثر رساندن زمان را نمی schlepping به دفتر طی یک رفت و آمد بنابراین مهم است که برنامه نویسان برندها و بازاریابان به یاد داشته باشید که این زمان است که اغلب صرف مصرف اضافی, رسانه های, آیا آن را در جریان آخرین سری تلویزیون گوش دادن به موسیقی و یا مرور وب می باشد”.

مهمتر از همه مصرف کنندگان می خواهید به انتخاب بین کار از خانه و کار در یک دفتر.

“برای قرار دادن آن را به سادگی به مصرف کنندگان قلاب انتخاب و در حال حاضر می خواهم آزادی را انتخاب کنید چه محل است بهترین راه حل مناسب برای آنها. در واقع 52 درصد از کار از خانه کارکنان فکر می کنم آنها باید توانایی انجام این کار در حال حرکت رو به جلو و از کسانی که عظیم 80 درصد ترجیح می دهند به کار برای یک شرکت است که به آنها این آزادی را به کار از راه دور از یک مکان از انتخاب خود بدون در نظر گرفتن که در آن دفتر خود است” این گزارش گفت:.

“ما تحقیقات برجسته چقدر سرعت آمریکایی ها اقتباس کرده اند و در حال حاضر می خواهید برای کار از راه دور عمدتا با توجه به انعطاف پذیری آن را می توان به,” Katsingris گفت. “کوچک به کسب و کارهای بزرگ همه ایستاده به نفع خود اگر آنها چالاک به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده شناسایی مفاهیم و درک چالش های بازاریابی و پاداش این همیشگی و جغرافیایی تغییرات ما فقط شروع به کشف.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در مولتی کانال

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آهنگ پیشواز همراه اول