نیلسن گفت: این به روز رسانی راه آن اقدامات ویدئو دیجیتال به منظور ارائه در مقایسه با کراس پلت فرم معیارهای تکنولوژی و حریم خصوصی مورد نیاز در حال تغییر است.
این سیستم های جدید را تکیه کمتر بر اشخاص ثالث و غیر قابل اعتماد شناسه دیجیتال و کوکی ها و است که ساخته شده است در فن آوری پشته متعلق به نیلسن که این شرکت گفت: فعال خواهد شد آن را به سرعت راه اندازی محصولات جدید و ارائه گرانول بینش.
نیلسن در نظر دارد به رول فن آوری های جدید در مراحل شروع در اوایل 2021.
محصولات از جمله محتوای دیجیتال رتبه کل رتبه محتوا دیجیتال در رأی تلویزیون دیجیتال, آگهی رتبه بندی و کل آگهی رتبه بندی خواهد بود بر اساس نیلسن رسانه پانل, سرشماری, مجموعه, تکنولوژی اختصاصی تعصب اصلاح و واسنجی مدل و متنوع شخص ثالث شریک دارایی; یک شبکه از دیواره باغ و پلت فرم ارائه دهندگان داده; زیادی اکوسیستم از ناشران سراسر وب باز و رمان حریم خصوصی محور مخاطبان de-روش های تکراری.
“بیش از سال گذشته بوده ایم لیزر متمرکز در حال انتقال نیلسن برای تبدیل شدن به یک پلت فرم شرکت. با حفظ حریم خصوصی محور لنز ما در حال ایجاد یک پلت فرم های انعطاف پذیر است که ما می تواند به سرعت انطباق با فناوری های جدید اطلاعات و تغییرات قانونی” گفت: Karthik رائو رئیس اجرایی از Nielsen. “ما معتقدیم که این تغییرات نیز موقعیت مشتریان برای کسب درآمد از دارایی های خود را امروز و به خوبی به آینده است. ما انتظار داریم که این سرمایه گذاری به درایو ارزش قابل توجهی برای به سرعت در حال رشد دیجیتال اکوسیستم.”
نیلسن گفت: روش جدید کمک خواهد کرد که صاحبان رسانه بهتر کسب درآمد از دارایی های خود را بهینه سازی خود را صرف و مقایسه در سراسر رسانه ها در حالی که رسانه های خریداران قادر خواهد بود به اعتبار کراس پلت فرم کمپین تحویل و تضمین بر اساس اعتماد نیلسن تلویزیون رأی داده است که این صنعت در معاملات امروز.
“نیلسن تحول آن دیجیتال روش ضروری است برای ارائه این صنعت با cross-media اندازه گیری است که سبب خریداران و فروشندگان برای بهینه سازی خود را صرف” گفت: Mainak Mazumdar رئیس اطلاعات و تحقیقات افسر در Nielsen. “ما در حال ایجاد پایه و اساس است که به ما اجازه خواهد برای ادامه به القای اعتماد به نفس تحویل مقایسه و فعال کردن پوشش در cookieless آینده است.”
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de