نیلسن تاخیر اضافه کردن خارج از خانه به رتبه

حرکت می تواند نیروی شبکه به ازنو ورزشی آگهی می پردازد

در یک حرکت است که گرفتار برخی از شبکه های غافلگیر Nielsen است که تاخیر در آن طرح که شامل خارج از خانه مشاهده در آن اعتبار.

شبکه شده اند هل دادن به خارج از خانه مشاهده اضافه شده به رتبه های سنتی برای افزایش مخاطبان به خصوص برای برنامه نویسی ورزشی.

با ورزش لیگ به دنبال شروع تا زنده بازی های شبکه شده اند تبلیغات فروش بر اساس سنتی به علاوه در خارج از خانه مشاهده.

تاثیر بزرگترین با لیگ ملی فوتبال, در حال حاضر بالاترین امتیاز برنامه نویسی در تلویزیون. NFL در حال آماده شدن برای باز کردن اردوگاه های آموزشی و فصل آن وجود COVID-19 بیماری همه گیر.

این تاخیر می تواند نیروی شبکه برای رفتن به عقب و مذاکره مجدد برخی از کسانی می پردازد.

با توجه به SBD, نیلسن خواستار شد شرکت های رسانه ای بعد از ظهر چهارشنبه به آنها بگویید که در خارج از خانه رتبه بندی می شود در سپتامبر راه اندازی شد.

نیلسن گفت: Coronavirus مسئول تاخیر.

“این COVID-19 همه گیر شده بود و رسیدن به مراتب اثر در صنعت رسانه و مصرف کننده مشاهده عادات” نیلسن در بیانیه ای گفت.

“در طول این بحران خارج-از-خانه مخاطبان بوده است به خصوص ضربه با برآورد سقوط تا آنجا که 60%. این رانده است گسترده stay-at-home سفارشات کاهش قابل توجه در سفر تعطیلی رستوران ها و مکان گردهمایی موسسات و دیگر شرایطی که کاهش قرار گرفتن در معرض به محتوای تلویزیونی در خارج از خانه است. افزایش اخیر در COVID-19 مواردی است که انتظار می رود به ایجاد بی ثباتی در این فضا و آن را به چالش کشیدن برای این صنعت به برنامه ریزی در اطراف این مخاطبان بخش” نیلسن گفت.

“با در نظر گرفتن تاثیر این بیماری همه گیر تا به حال در خارج از خانه مخاطبان نیلسن تصمیم گرفته است برای به تعویق انداختن ادغام PPM اندازه گیری خارج از خانه مشاهده به تلویزیون ملی ارز. نیلسن ادامه خواهد داد به ارائه آن موجود مستقل و خارج از خانه گزارش سرویس به اشتراک مشتریان بسیاری از آنها با استفاده از این سرویس به داد و ستد در خارج از خانه مخاطبان پس از سال 2017” نیلسن گفت. “در روزهای اخیر در چند کشور شروع کرده اند به توقف خود را بازگشایی و محلی با توجه به reimplementation stay-در-خانه سفارشات. با آینده قطعیت در اطراف چگونه همه گیر خواهد شد و تاثیر بیشتر در خارج از خانه مشاهده سقوط 2020 است نه زمان ایده آل برای ادغام این اندازه گیری به ارز. در حالی که یک اجرای جدید تاریخ بوده است نه تعیین نیلسن آماده است برای تکمیل ادغام در زمان مناسب و ارزیابی مجدد وضعیت در Q1 2021”

Fox Sports و ESPN در میان برای اولین بار به عنوان یک سرویس خاص و سعی کنید به مذاکره با تبلیغ بزرگتر با استفاده از شماره های مخاطبان.

شبکه بودند برای دریافت گزارشهای هفتگی که شامل داده های روزانه برای برنامه های تجاری و مخاطبان تخمین می زند. خارج از خانه مشاهده اطلاعات خواهد بود مشتق شده از Nielsen قابل حمل مردم Meter (پی پی ام) و تکنولوژی همراه با تلویزیون ملی رتبه بندی

در آن زمان نیلسن گفت: Fox فصل به طور منظم NFL بازی دیدم 16% آسانسور از اضافه کردن-از-مشاهده صفحه اصلی.

منابع گفت: تعداد قابل توجهی از تبلیغ توافق شامل خارج از خانه مشاهده در مخاطبان خود را تخمین می زند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>