نیلسن معکوس البته در خارج از خانه مشاهده

خواهد شد در رتبه بندی شروع در ماه سپتامبر پس از مشتریان بلک

تحت فشار از مشتریان که احساس blindsided نیلسن را شامل خارج از خانه مشاهده در آن ملی, رتبه بندی, با شروع در ماه سپتامبر به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

در روز پنج شنبه نیلسن گفت: مشتریان است که آن را تاخیر در اضافه کردن خارج از خانه مشاهده به رتبه بندی به دلیل عوارض ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

“ما تاسف هر گونه اختلال در ما ممکن است باعث شود شما مشتریان و بازار این هفته است. رفتن به جلو ما متعهد به حصول اطمینان از کامل تر و فراگیر و شفاف به عنوان ارز تکامل می یابد با تغییر رفتار مصرف کننده,” نیلسن مدیر عامل دیوید کنی گفت: در نامه ای به مشتریان اواخر جمعه.

شبکه های تلویزیونی بوده است شمارش را بر فروش آن دسته از بینندگان اضافی به تبلیغ–به خصوص در ورزش های برنامه نویسی-و شکایت کرده است.

ViacomCBS به نام جمعه تصمیم “غیر قابل قبول و غیر قابل توجیه” و VAB صنعت گروه تجارت به نمایندگی از بزرگترین تلویزیون تبلیغ فروشندگان با ارسال یک “فوری” نامه ای به التماس کنی اندازه گیری شرکت برای ادغام خارج از خانه داده “بدون تاخیر.”

در نامه خود توصیه کنی گفت که “پس از صحبت با بسیاری از مشتریان و یادگیری بیشتر در مورد موافقت نامه های خاص خود را برای فصل آینده مشخص شد که ما تا به حال اشتباه گرفته که تا چه حد چشمگیر معاملات در حال حاضر موافقت شده است برای استفاده در خارج از خانه معیارهای. با توجه به این شرایط ما می دانیم که تاخیر باعث می شود بیشتر اختلال در صنعت نسبت به حفظ طرح اصلی ما.”

این VAB ابراز امداد که نیلسن به سرعت حرکت می کند برای حل و فصل آنچه که می تواند یک مشکل در وسط در حال حاضر هرج و مرج در صف مقابل بازار است.

“در حالی که احساس خشنودی توسط سرعت که با آن نیلسن شان به تعویق افتادن طرح آن شفاف است که سریع برگشت بود نیلسن تنها گزینه قابل دوام” گفت: VAB مدیر عامل شرکت شان کانینگهام. “بازاریابان به برنامه ریزی و فعال سازی بحث خود را با multiscreen تلویزیون آگهی خرید و فروش شرکای آخرین چیزی که نیاز به تبلیغ در سال 2020 است غیر ضروری گام به عقب از یک ارز ارائه دهنده تلویزیون صنعت همبستگی در همیشه فشار برای نوآوری مطمئن ساخته شده است که پتانسیل تاخیر حذف شد به سرعت.”

در اینجا متن کنی نامه:

در Nielsen, ما افتخار در ارائه بازار با معیارهای شفاف است که مشتریان ما می توانید استفاده کنید به داد و ستد با اعتماد به نفس.

در اوایل این هفته ما ابلاغ تاخیر به برنامه های ما برای ادغام خارج از خانه مخاطبان به تلویزیون ملی ارز این سقوط. نگرانی ما بود در مورد رفتار مصرف کننده و نه نیلسن روش. در حالی که در خارج از خانه مخاطبان بوده است نهفته COVID-19 گیر ما روش قوی است و داده است و بازتابی از رفتار مصرف کننده.

که گفت: پس از صحبت با بسیاری از مشتریان و یادگیری بیشتر در مورد موافقت نامه های خاص خود را برای فصل آینده مشخص شد که ما تا به حال اشتباه گرفته که تا چه حد چشمگیر معاملات در حال حاضر موافقت شده است برای استفاده در خارج از خانه معیارهای. با توجه به این شرایط ما می دانیم که تاخیر باعث می شود بیشتر اختلال در صنعت نسبت به حفظ طرح اصلی ما. من نیز بر این باورند نیلسن نیاز برای ارائه در وعده های ما به طوری که شما می توانید و ستد با اعتماد و اعتماد به نفس. بنابراین نیلسن به جلو حرکت خواهد کرد با ادغام خارج از خانه مشاهده تلویزیون به, تلویزیون ملی, ارز اندازه گیری شروع در ماه سپتامبر سال 2020 به عنوان اصل برنامه ریزی شده است. ما همچنین ارائه اطلاعات اضافی در خارج از خانه رفتار برای کمک به شما در تفسیر رفتار شیفت در طول بیماری همه گیر.

ما تاسف هر گونه اختلال در ما ممکن است باعث شود شما مشتریان و بازار این هفته است. رفتن به جلو ما متعهد به حصول اطمینان از کامل تر و فراگیر و شفاف به عنوان ارز تکامل می یابد با تغییر رفتار مصرف کننده.

با احترام,

دیوید کنی مدیر عامل و رئیس تنوع افسر Nielsen

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>