از بسیاری از هوشمند لمس مدیر Mekeva McNeil به ارمغان می آورد به Rec اتاق هنر ” تولید Antionette را Nwandu را تصویب بیش ازشاید بیشتر دقیق است که او تصمیم به اجتناب پرده تماس بگیرید. خالی مرحله است که همه ما با توجه به نشان می دهد تا پایان نشان می دهد.

و برای این که ما خدا را شکر. این است که این سه بازیگر در این تولید سزاوار نیست خود را تجلیل همه آنها عالی است. اما خالی مرحله است که در مورد همه ما بعد از دیدن آنها را Nwandu را نگران کننده را به بازی زندگی است.

یک ریف در انتظار Godot با خروج خود را به عنوان استعاره تصویب بیش از طول می کشد معروف اگزیستانسیالیسم داستان میسازد و مسابقه در آن ، به جای یاد درخت وجود دارد در حال حاضر یک شهری خیابان, احاطه شده توسط بتن. نوجوانی مقعد, نوجوانی? در اینجا آنها دو جوان مردان سیاه و سفید. رهبر جفت موسی (برندن J. مورگان) و Kitch (Atseko فاکتور) با هم در تلاش برای “این بلوک” اما مانع در هر نوبت با نژاد پرستی و خشونت است.

در حالی که پسران صبر کنید گیر در محل آنها را در بالا 10 لیست از آنچه شما انجام دهد زمانی که آنها “تصویب بیش از” به سرزمین موعود. پنت هاوس, اتومبیل, شامپاین, و به نظر می رسد زنان در این لیست. اما تا بیش از حد انجام مفاهیم آزادی و عدم ترس از خشونت پلیس.

“آنچه که شما می توانید, اما چه می توانید انجام دهید ؟” آنها می گویند به یکدیگر تشکر و قدردانی خود را از مخمصه غیر ممکن است.

مخمصه که برجسته با حضور سفیدی در این بازی که Nwandu آشکار در سه فرم.

وجود دارد نهان و بی سابقه امکان حضور پلیس باعث می شود که موسی و Kitch آمار زمین در محافظ ترس است. ترس بر اساس تعدادی از دوستان و اعضای خانواده آنها می توانند نام و نام خانوادگی ایم که کشته اجرای قانون است. پس از آن وجود دارد سیاه و سفید دیک بزرگ (آلن Brinks بازی هر دو) که آزادانه سرگردان در داخل و خارج از فضایی که قید پسران. یک تصفیه upper-class مرد سفید پوست از دست رفته در راه به خانه مادر او دیگر بی رحمانه به ضرب و شتم پلیس.

ظلم و ستم دارای دو چهره Nwandu نشان می دهد ما آشکار و تحت عنوان/بی اعتنا.

ما فکر می کنم ما می دانیم این است که مضر به موسی و Kitch. ما انقباض غیر ارادی ماهیچه به عنوان پلیس, آزار و اذیت پسران بدون هیچ دلیل دیگر از او می تواند و می خواهد به. “نام?”, او می پرسد موسی که در پاسخ تنها به دریافت یک کف دست زدن. او می داند که آنچه را که پلیس می خواهد به شنیدن. “احمق تنبل, خشونت, گردنکلفت” موسی در نهایت پاسخ خود را تحقیر کامل. افسر نه تنها می تواند زندگی خود را, اما غرور خود را به عنوان به خوبی.

آقایی از سوی دیگر پر از gollies و گوش-wows مایل به اشتراک گذاشتن ناهار پیک نیک با پسران او به نظر می رسد بی ضرر درسته ؟ اما ورقه به نظر می رسد در گفتگو نه دست کم از آن است که او در بازجویی از بی امان با استفاده از N-word بین پسران است. “اگر من می توانم آن را می گویند چرا می تواند به شما ؟” او گناه می پرسد. موسی توضیح می دهد که کلمه خوب یا بد متعلق به آنها است. “اما همه چیز از آن من است” آقایان اصرار مودبانه.

که Nwandu بداند خطرناک ترین پسران و با فرمت سیاه و سفید جامعه شامل اخلال در اوج بازی کند. این یک شوک – narratively سپس عاطفی. و آن را یکی از کسانی که تئاتر لحظات است که در حال شانه به شانه با سایر انسان چیزی را تجربه هم یکی از عمیق ترین تجربه های هنری می تواند به شما بدهد.

که از این همه ما تاثیر می گذارد بنابراین با توجه به راه های فوق العاده این محصول افتخارات Nwandu تحریک آمیز اسکریپت.
در این مرحله ما استفاده کرده ایم تا تمام صفت مثبت در دسترس هنگامی که توصیف براندون J. مورگان کل مالکیت مرحله. خود را با تکبر راه رفتن جاذبه آسیب پذیری شوخی خنکی همه آنها در دریچه گاز کامل در تجسم خود را از موسی. زمانی که او لطمه می زند و ما صدمه دیده است. او پیروزی ما شاد باش. می توانید موسی زندگی می کنند تا به اسم? اگر هر کسی می تواند شما را باور مورگان می توانید.

بنابراین آن را خاص پیروزی که castmates درخشش فقط به عنوان روشن.

به عنوان Kitch, Atseko عامل نشان می دهد که وابسته به این معنا نیست حاشیه. بله او فراهم می کند بسیاری از نمایش طنز از تحصیل خود را در آنچه که دقیقا خاویار ساخته شده است به حسرت برای زن از رویاهای خود را.

اما او عصبی انرژی که ما نمی توانیم چشمان ما است. مک نیل تا thrumming مانند یک رشته محکم بسته شده همه نشان می دهد, رقص, جزئی با کلاه خود زمزمه او را هرگز ، و آن را درخشان. نه تنها او را پر نشان می دهد مرده مناطق (در انتظار یک چیز سخت به تماشای گاهی اوقات) او با حلول یک حس عصبانیت. خنده دار, در سطح, اما ابتدا یک smidge و همه ما می دانیم که آن را به دلیل اینکه بر روی آماده برای یک مرد مانند Kitch هوشمند است, لازم است.

و پس از آن وجود دارد Alan Brinks. آلن Brinks!!!! این است که عملکرد من منتظرش بوده ام از او و آن را به ارزش زمان. به عنوان نژادپرست/گردن کلفت پلیس Brinks هرگز سقوط به آسان کلیشه و به جای آن به ارمغان می آورد یک تهدید به عملکرد خود احساس می کند که منحصر به فرد است.

اما آن را تجسم خود را از آقایان که واقعا تحت تاثیر قرار. نجیبانه در سطح نوع در لحظه ای اما پر از تعصبات نقاط کور و microaggressions, Brinks پخش کامل ترکیبی از تورم و نفرت انگیز با unrushed سوال جذابیت و enraging جعلی جهل. اگر وجود دارد یک جایزه برای لحظات پایانی در مرحله Brinks خواهد شد من nod برای یک عملکرد خیلی مؤثر است که من صادقانه را فراموش کرده و به تنفس برای چند دقیقه.

اگر شما در میانهی شب که در حال حاضر تصویب بیش نیست آسان بازی به تماشای. آن را نگران کننده و ناراحت کننده, نه به ذکر است پر از بزرگسالان زبان و البته اضافه بر این وجودی روایت و شما لازم نیست دقیقا یک جریان اصلی نشان می دهد.

آنچه شما باید انجام دهید این است که هر چند یک نشان می دهد اگر شما در حال باز کردن و شیفته این نوع داستان سرایی خواهد کرد که شما را در راه شما استفاده می شود. در راه است که شما را فکر می کنم و دوباره فکر می کنم. در راه است که خواهد ویترین استعداد باور نکردنی, نزدیک, در یک فضای کوچک. و مهمتر از همه تحت تاثیر قرار دادن بر شما چگونه تئاتر می تواند کمک به ما در درک و همدردی با همنوعان خود.

تصویب بیش همچنان از طریق فوریه 29 در Rec اتاق هنر, 100 جکسون. برای اطلاعات recroomarts.org. $15-40.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im