O’reilly به نقل استفاده از Nielsen اطلاعات را به بازدید’ تصمیم گیری

می پرسد برای ورودی بر اینکه آیا آن است که مشکل

FCC کمیسیون Michael O’Rielly است که بالا بردن این موضوع که آیا این یک مشکل است که نیلسن در حال حاضر دارای یک قفل بر روی داده های مورد استفاده برای تعیین اینکه آیا یک ایستگاه تلویزیون قابل توجهی از بازار مشاهده.

اگر FCC تعیین می کند که وجود دارد قابل توجهی از بازار مشاهده کابلی و ماهواره ای MVPDs می توانید وارد این ایستگاه به یک بازار حتی اگر تکراری همزمان و برنامه نویسی شبکه.

FCC با استفاده از Nielsen اطلاعات هر دو که برای مشاهده و برای بازار تعاریف. کمیسیون رای به اتفاق آرا روز سه شنبه (31 مارس) را نگاه کنید که آیا FCC باید به روز رسانی خود روش ساخت آن را مشاهده و تعیین اما ای’Rielly نیز آورده شده مرتبط با موضوع در بیانیه خود در رای دادن.

“ما توجه داشته باشید امروز در مورد که نیلسن بینندگان در نظرسنجی منبع داده های زمینه ای بسیار قابل توجهی از بازدید از ایستگاه های تلویزیون لیست به سادگی به عنوان یک ماده در عمل و به احتمال زیاد, و بهره وری,” او گفت:. “یکی دیگر از Nielsen اندازه گیری تعیین شده منطقه بازار (DMA) است كه در اساسنامه و باید استفاده شود هنگامی که در حال توسعه اطلاعات مربوط به بازارهای محلی. در مواردی که DMA باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماده از قانون آن ایجاد چالش برای دیگر پخش اطلاعات شرکت تحقیقات که هیچ چاره ای اما برای پرداخت حق امتیاز به نیلسن به منظور استفاده از DMAs در تجزیه و تحلیل خود را به عنوان DMA اختصاصی اندازه گیری حتی اگر از آن است که به طور گسترده ای استفاده می شود در سراسر صنعت است.”

O’Rielly گفت که او نمی ارائه هر گونه نتیجه گیری در یک راه یا دیگری, اما بالا بردن این موضوع پیشنهاد شد خوب یک موضوع است. او را “تشویق به تجزیه و تحلیل بیشتر” که آیا این یک مشکل است و چه FCC می تواند در مورد آن انجام دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>