Oreos وسوسه انگیز هستند اما این کارشناسان تغذیه باید واقعی نکاتی برای خوب غذا خوردن در خانه

در حالی که شما ممکن است bummed در مورد این تمدید مستند کورتنی کرو می بیند در خانه ماندن به عنوان یک فرصت عالی برای تغذیه خوب و عادات غذا خوردن سالم.

کرو یک مربی بهداشت در پروفایل توسط Sanford اشاره کرد به عنوان مثال از یکی از مشتریان خود را که کاشته باغ سبزی خود را از مواد غذایی سالم و سودمند در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

“او در حال انجام آن از خانه و در تلاش است جدید سبزیجات و چیزهایی که او نمی معمولا ترکیب مانند کدو و کدو سبز گفت:” کرو که مشغول به کار در پروفایل برای دو سال.

Crowe and Krystal سالار Knoxville-بر اساس مجوز, تغذیه درمانی پزشک مشترک برخی از نکات و افکار خود را در چگونه برای حفظ عادت های سالم خوردن در حالی که ماندن در خانه:

چه به غذا خوردن در طول قرنطینه

گودمن تا به حال سه هسته پیشنهادات که طنین هر دو در طول اقامت در خانه بار و زندگی عادی. دو مرکز در مورد چگونه برای ساخت یک وعده غذایی متعادل.

“همیشه در تلاش برای پیدا کردن یک پروتئین و چربی برای اولین بار و پس از آن ساخت وعده های غذایی خود را که در اطراف” گودمن گفت. “که کمک می کند تا شما احساس فولر دیگر و به شما احساس بیشتر راضی است.”

گودمن کار کرده است که در تغذیه پس از او فارغ التحصیل از دانشگاه تنسی در سال 2009 با تاکید بر داشتن سبزیجات در هر وعده غذایی.

“در حال حاضر ما ممکن است که بیشتر به خاطر ما از نوع فقط گرفتن چیزهایی که ما واقعا در یک مجموعه برنامه گفت:” گودمن ارائه می دهد که ماهانه تغذیه اشتراک برای $45 فراهم می کند که, ی دستور غذاها, نکات, غذا, دبستان راهنمایی و چک شخصی-ins.

سوم این که به نوشیدن آب است. گودمن پیشنهاد یک پایه مصرف آب از نیمی از وزن بدن خود را در اونس (100 پوند برابر با 50 اونس آب). او همچنین پیشنهاد افزایش مصرف آب توسط 12 اونس در هر 8 اونس قهوه, آب یا الکل.

“من فکر می کنم بسیاری از اوقات ما فکر می کنم ما گرسنه هستند که واقعا ما فقط ممکن است احساس خشک گفت:” گودمن که او نیز یک OrangeTheory مربی.

نگه داشتن یک برنامه برای جلوگیری از وسوسه

کرو تاکید کرد پیدا کردن راه هایی برای حفظ یک برنامه است که شبیه به یک نمونه در هفته است.

“اگر شما به طور معمول غذا دبستان در روزهای یکشنبه و سپس نگاهی هم به غذا دبستان روز یکشنبه” کرو گفت.

اما با پتانسیل برای وقت اضافی کرو اشاره کرد وعده غذایی اضافی دبستان را می توان در طول روز انجام شود به اقامت در بالا از اهداف تغذیه ای. که به خصوص در مورد کسانی که کار از خانه, او گفت:.

“چرا در آشپزخانه و یک میان وعده سالم?” کرو گفت. “شما فقط می توانید گرفتن چیزی از یخچال است که premade.”

گودمن پیشنهاد کرده روش به تقلید از مجموعه برنامه روزانه است که بسیاری از عادت داشتن به مبارزه با دام از بودن در خانه و خوردن بیشتر.

“من گفته اند مردم به برنامه در یک برنامه و یا یک تلفن به خوردن صبحانه در 10 یا خوردن ناهار در ظهر” گودمن گفت. “این واقعا در تلاش برای ایجاد یک برنامه حتی زمانی که شما لازم نیست که یک برنامه مانند شما در حال حاضر خواهد در یک روز عادی کاری.”

به صورت یک عادت سالم

کرو در درجه اول با این نسخهها کار با افرادی که نیاز به دوباره کاری عادات و روابط با مواد غذایی در طول زمان است. او تشویق مردم به شکل مثبت عادات غذا خوردن در حال حاضر.

او با تاکید بر پیگیری رژیم غذایی خود را و اندازه گیری آنچه شما می خورید.

“در عادت از قادر بودن به چشم چه 4 اونس از پروتئین مانند به نظر می رسد و یا ترکیب سبزیجات” کرو گفت. “من فکر می کنم اندازه گیری است که واقعا مهم است که شما شروع به دلیل این که شما در عادت تمرکز بر بخش.”

یکی از گودمن تمرکز با مشتریان است که در “مواد غذایی معاوضه” و او می بیند یک فرصت برای تمرین جایگزین کردن وعده های غذایی اصلی برای گزینه های سالم.

“در حال حاضر زمان به سعی کنید به کشف این دستور العمل و یا خود را ایجاد کنید که چیزی است که شما عشق را به خوردن — شاید در نظر گرفتن ناسالم نسخه و سالم نسخه” گودمن گفت.

آموزش طبخ

کرو و سالار هر دو استفاده کرده اند زوم برای کمک به مشتریان با جریان های اجتماعی فاصله دستورالعمل.

کرو گفت: به تازگی مشخصات که دو Knoxville, مکان, آیا پخت و پز گروهی که تا به حال سالم پیتزا و دستور العمل در حالی که همچنین بحث مدیریت استرس.

“آنها در حال تلاش برای جفت سلامت روان با سلامت جسمی بیش از حد” کرو گفت. “این یک راه خوب برای همه مردم وجود دارد و می خواهید به طبخ و یادگیری دستور العمل های جدید و یادگیری استراتژی های مدیریت استرس در طول این زمان.”

گودمن دعوت کرده است تا مشتریان به صورت هفتگی زوم جلسات که در آن او توضیح می دهد که یک دستور و اجرا می شود از طریق مواد تشکیل دهنده. در اخیر او ساخته شده یونانی, بوقلمون برگر.

مایک ویلسون پوشش دانشگاه تنسی دو و میدانی. ایمیل او را در [email protected] و به دنبال او را در توییتر @ByMikeWilson. اگر شما لذت بردن از مایک پوشش در نظر گرفتن یک اشتراک دیجیتال است که به شما اجازه می دهد دسترسی به همه آن را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>