همه گیر فشارهای Comcast Q2


درآمد پایین 11.7% تصویری زیر ضرر و زیان دو اما پهنای باند رشد می کند در اولین سه ماهه نهفته COVID-19

تصویری مشترک ضرر و زیان دو برابر شده و مشتری پهنای باند را افزایش می دهد درباره سطح رکورد در Comcast در سه ماهه دوم اولین سه ماهه تحت تاثیر COVID-19.

Comcast گفت: آن را از دست 477,000 تصویری مشتریان در این دوره بیش از دو برابر 224,000 آن را از دست داده در سال قبل. در همان زمان و پهنای باند آن بهترین سه ماهه دوم در 13 سال با مشترکان افزایش توسط 323,000 در این دوره نسبت به افزایش 209,000 در همان آخرین دوره سال است. Comcast گفت: رشد پهنای باند را شامل نمی شود بیش از 600 ، 000 اضافی در معرض خطر و یا اینترنت رایگان ملزومات مشتریان است که خدمات را دریافت کنید اما نمی شد در گزارش نتایج.

با وجود کاهش در تصویری مشتریان کابل مخابرات درآمد در اصل تخت در $14.4 میلیارد دلار در حالی که EBITDA در بخش توزیع شد تا 5.5 درصد به 6.2 میلیارد دلار رانده شده به طور انحصاری توسط باند پهن سود..

به طور کلی تثبیت درآمد پایین بود 11.7 درصد به $23.7 میلیارد و EBITDA کاهش یافته است 9.1% به $7.9 میلیارد دلار عمدتا به دلیل تیز نزول در آن کابل شبکه و استودیو فیلم کسب و کار.

در NBCUniversal درآمد آغشته به 25.4 درصد به $6.1 میلیارد و EBITDA کاهش 29.5% به 1.6 میلیارد دلار به عنوان کاهش درآمد تبلیغات و فشار از همه گیر مربوط به تعطیلی در خود پارک و فیلم استودیو حکومت بعد.

کابل شبکه درآمد کاهش 14.7 درصد در سه ماهه عنوان آگهی خرید و فروش نیز با کاهش 27% و توزیع درآمد پایین بود 14.8% بازتاب اعتبارات تعلق در برخی از آن منطقه ای شبکه های ورزشی از کاهش تعداد بازی های انجام شده توسط نرم افزار ورزشی لیگ و کاهش در تلویزیون پرداخت مشتریان. EBITDA شد تا 3.5 درصد در این دوره عمدتا به دلیل کاهش برنامه نویسی و هزینه های عملیاتی.

پخش درآمد پایین بود 1.6 درصد در سه ماهه برای $2.4 میلیارد بازتاب 28% کاهش در درآمد تبلیغات. محتوای صدور مجوز بازرسی از 58.5% در درجه اول با توجه به صدور مجوز معاملات خود را با طاووس جریان که عرضه به Comcast مشتریان در مارس اما راه اندازی در سراسر کشور در 15 ژوئیه و retransmission رضایت درآمد بود تا 9.2% در درجه اول با توجه به بالاتر retransmission رضایت هزینه. کمک کرد که رانندگی افزایش 20 ٪ در تنظیم EBITDA به $641 میلیون نفر در این دوره است.

فیلم برداری سرگرمی درآمد پایین بود 18.1 درصد به $1.2 میلیارد رانده شده توسط یک 96.8% کاهش در تئاتر درآمد.

محتوای صدور مجوز افزایش درآمد 19.5% کمک عناوین که در دسترس ساخته شده در premium ویدئو در تقاضا مانند دیوهای تور جهانی و پادشاه جزیره استاتنو معاملات با طاووس در این دوره است. کاهش هزینه های عملیاتی به عنوان اپیدمی خاموش ترین تولید در سه ماهه کمک درایو تنظیم EBITDA تا 24.8 درصد به $228 میلیون دلار در سه ماهه.

Comcast در اوایل این ماه اعلام کرد که آن را باریک پنجره بین تئاتر و VOD منتشر شده با تئاتر زنجیره ای AMC سرگرمی از 75 روز تا 17 روز.

“پاسخ ما به COVID-19 شده است فوق العاده سریع و موثر و محصولات و برندها همچنان به طنین به شدت با مشتریان ما در سراسر همه اقشار و همه جغرافیای,” Comcast رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل برایان رابرتز گفت: در آزادی مطبوعات. “این نتایج جامد است که ما تحویل در سه ماهه برجسته انعطاف پذیری شرکت ما است. …به طور کلی بر اساس نتایج ما و بسیاری از آلی رشد فرصت هایی که ما در سراسر شرکت ما, من با اعتماد به نفس در توانایی ما برای ادامه به موفقیت حرکت تاثیر COVID-19 و خروج از بحران و حتی قوی تر.من نمی تواند بیشتر افتخار چگونه تیم ما در سراسر Comcast Cable NBCUniversal و آسمان با هم مدیریت کسب و کار است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter kuşadası escortbetroad