همه گیر دهنی دیزنی در مالی Q2


رسانه ای شبکه نمایش دستاوردهای اما نه به اندازه کافی به ساقه خونریزی در پارک, استودیو, بخش

والت دیزنی Co. منتشر شده مالی سه ماهه دوم نتایج روز شنبه بودند که به شدت تحت تاثیر آتن با توجه به COVID-19 pandemic به عنوان دستاوردهای آن در کابل و کانال های پخش نمی شد به اندازه کافی برای تقویت شیب کاهش در خود پارک و استودیو های کسب و کار.

دیزنی درآمد کلی حاصل شد تا 21 درصد به 18 میلیارد دلار در طول دوره اما عامل کاهش درآمد 37 درصد به 2.4 میلیارد دلار در این دوره در حالی که درآمد خالص حفره حفره 91% به 475 میلیون دلار در این دوره است.

مجرمان اصلی برای رد شد و خود پارک تقسیم (که در آن درآمد پایین بود 10 درصد و عامل کاهش درآمد 58 درصد) بوده که توقیف از اوایل ماه مارس به دلیل همه گیر و آن بخش استودیو (که در آن درآمد حاصل از افزایش 18% اما OI پایین بود 8%) است که نهفته بسته تئاتر و یک سیستم تعلیق جدید نشان می دهد تولید.

شبکه های رسانه های درآمد بود تا 28 درصد به $7.3 میلیارد دلار و درآمد عامل رشد 7 درصد به 2.4 میلیارد دلار بود. شکستن بخش کابل شبکه درآمد افزایش 17 ٪ به $4.4 میلیارد دلار در حالی که پخش درآمد بود تا 28 درصد به $2.8 میلیارد دلار است. عامل درآمد در شبکه های کابلی بود که اساسا مسطح (1%) به 1.8 میلیارد در حالی که پخش OI افزایش 53 درصد به $397 میلیون.

کاهش می یابد در آن شبکه ورزشی ESPN شد با توجه به بالاتر برنامه نویسی و هزینه های تولید و کاهش درآمد حاصل از تبلیغات تا حدی جبران بالاتر وابسته به درآمد.

“در حالی که COVID-19 همه گیر شده تا به حال قابل ملاحظه تاثیر مالی در تعدادی از کسب و کار ما ما با اعتماد به نفس در توانایی ما برای مقاومت در برابر این اختلال و ظهور از آن را در یک موقعیت قوی” دیزنی مدیر عامل باب Chapek گفت: در آزادی مطبوعات. “دیزنی بارها نشان داده است که آن را فوق العاده انعطاف پذیر تقویت شده توسط کیفیت ما داستان سرایی و قوی میل مصرف کنندگان باید برای مارک های ما آشکار است که در پاسخ فوق العاده ای به دیزنی+ پس از راه اندازی آن در ماه نوامبر گذشته.”

جریان کسب و کار به نظر می رسید برای بهره مندی از این بیماری همه گیر. دیزنی + پایان سه ماهه با 33.5 میلیون مشتریان. ESPN + دیدم مشتریان تقریبا چهار برابر از 2.2 میلیون نفر در سال قبل به 7.9 میلیون دلار در سه ماهه اخیر. Hulu آن دیدم تعداد مشترکین افزایش 27 درصد به 32.1 میلیون 28.8 میلیون SVOD تنها (24%) و 3.3 میلیون Hulu زنده تلویزیون + SVOD مشتریان تا 65 درصد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>