پرداخت-تلویزیون Big Sur


پخش surcharges در حال افزایش است و احتمالا تنها بزرگتر دریافت کنید

وجود دارد یک مقدار عادلانه از knicker-چرخاندن بیش از گذشته چند روز پس از اخباری که منشور ارتباطات بود که افزایش آن پخش اضافه کردن هزینه ها به مشتریان در حدود 30 ٪ به $16.45 در هر ماه در ماه اوت احتمالا بالاترین میزان شارژ توسط یک تلویزیون پرداخت شرکت در کشور است. گذشته از معمول شوک و خشم بیان شده توسط گروه های مصرف کننده بیش از افزایش آنها از دست رفته نقطه. در پنج سال آینده است که 30 درصد افزایش می گذرد به نظر می رسد عجیب و جالب. چرا که این surcharges — تقریبا به طور انحصاری دوخته به retransmission رضایت هزینه ای که پرداخت TV توزیع کنندگان پرداخت به رسانههای مناسب برای حمل ایستگاه های خود را — فقط می رویم به بزرگتر.

با توجه به کاگان یک واحد از S&P در بازار جهانی, هوش, پخش retrans هزینه های تنظیم شده برای افزایش از $11.887 میلیارد دلار در سال 2019 به $13.332 میلیارد دلار تا سال 2025 یک 12.2 درصد افزایش یافته است. در همان زمان کاگان انتظار سنتی پرداخت تلویزیون جهان به میزان قابل توجهی از حدود 80 میلیون در حال حاضر به 48.5 میلیون نفر تا سال 2025 است.

با استفاده از کاگان را 2019 اعداد ریاضی با این نسخهها کار به طور متوسط retrans هزینه حدود $12.40 هر مشترک در هر ماه ($11.9 میلیارد تقسیم بر 80 میلیون). تا سال 2025 زمانی که مشترکین سنتی MVPDs انتظار می رود به سقوط به 48.5 میلیون خانوار این retrans صدمه افزایش به $22.91 هر ماه 85 درصد افزایش یافته است.

نه همه retrans هزینه یکسان هستند. این کاگان برآورد به طور متوسط به عنوان برخی از توزیع کنندگان پرداخت بیشتر برای retrans و دیگران پرداخت کمتر است. گاهی اوقات هزینه های مبتنی بر جغرافیا و رسیدن به — به عنوان در نیویورک ایستگاه تلویزیون را جذب کند هزینه بالاتر از یک روستایی یک. گاهی اوقات آن را بر اساس نفوذ — کوچکتر اپراتور پرداخت هزینه بالاتر برای یک ایستگاه از یک بزرگتر توزیع کننده, بدون توجه به آنچه جغرافیا.

و نه همه retrans هزینه های پرداخت شده توسط سنتی MVPDs — برخی از مجازی MVPDs پرداخت آنها را بیش از حد — اما حتی مقاطعه در آن تغییر نمی کند, تغییر اعداد است که به طور چشمگیری. کاگان تخمین زده می شود که حدود 10 میلیون vMVPD مشترکین در سال 2019 افزایش به 16.1 میلیون نفر تا سال 2025 است. اگر هر یک از این خدمات پرداخت می شود retrans هزینه مشترکان را پرداخت $11.02 در هر ماه در سال 2019 در حال رشد به $17.20 تا سال 2025 56 درصد افزایش یافته است.

Stopthecap.com اولین گزارش خبری از منشور اضافه بها افزایش می دهد و اضافه کرد که این هزینه ها یک راه برای اپراتور کابل به تصویب افزایش می دهد حتی به قیمت قفل تبلیغاتی مشتریان.

دیگران اشاره کرد که منشور را پخش هزینه فقط $9.95 هر مشتری در هر ماه در اوایل سال 2019 قبل از یک سری از افزایش نرخ.

در حالی که به نظر می رسد فقط یک مثال دیگر از خوب قدیمی کابل حرص و آز و آن را در واقع فقط مخالف است. اپراتورهای کابلی به یک فرد تاکید کرده اند برای سال های سال است که پخش surcharges پوشش هزینه های خود را برای ارائه پخش سیگنال. که هر یک از شرکت های مختلف اضافه کردن بیشتر بازتابی از تعداد پخش در بازارهای خود را و چگونه آنها قادر به مذاکره بهتر retrans معاملات خود را بر اساس تعداد مشترکین.

منشور اذعان کرده است افزایش اضافه کرد در بیانیه ای که “برنامه نویسان سالانه افزایش هزینه های برنامه نویسی برای ارائه محتوای مشابه منجر به هزینه های بالاتر در سراسر صنعت است. افزایش ما در حال عبور به بینندگان یک نتیجه مستقیم از این افزایش هزینه های برنامه نویسی. ما را از طریق هر گونه تخفیف دریافت ما از دست دادن زندگی ورزشی در طول COVID-19.”

افزایش خزانه منشور به بالای پشته در مورد پخش surcharges — آن را نزدیک ترین رقیب Comcast که اتهامات 14.95 $در هر ماه برای پخش از تلویزیون هزینه. اما منشور ندارد RSN اضافه — سه تن دیگر از عمده اپراتورهای کابلی انجام دهید — بنابراین به طور کلی آن را در پایین اضافه کردن لیست.

پخش تلویزیون بهایی هم شروع به سطح حدود هفت سال پیش در مورد زمان که retrans هزینه ها شروع به خارج شدن از دست. با توجه به گزارش AT&T برای اولین بار به پیاده سازی یک پخش اضافه بها برای آن U-آیه تلویزیون پروتکل اینترنت, خدمات یک شرکت-تقریبا-خنده دار 2 $در هر ماه برای هر مشتری برای جبران برخی از آن retrans هزینه های. بعد از اپراتورها در سراسر هیئت مدیره شروع به پیاده سازی اتهامات مشابه — برخی از آنها را به نام پخش تلویزیون هزینه-همه برای جبران افزایش retrans. ورزشی منطقه ای surcharges شروع شد و حدود یک سال قبل از آن — DirecTV برای اولین بار با 3 دلار RSN شارژ (تنها در بازار است که تا به حال RSNs) در سال 2012 با دیگران زیر کت و شلوار. در حال حاضر آن می تواند هزینه های بالای 10 دلار در هر ماه است.

طنز این است که surcharges استفاده به عنوان یک سلاح رقابتی مورد استفاده توسط اپراتورهای کابلی در برابر شرکت های تلفن. تایم وارنر کابل (در حال حاضر بخشی از منشور) معروف راه اندازی یک کمپین تبلیغ بیش از یک دهه پیش با استفاده از یک محافظه کار انگلیسی ساقی (لقب “Sir اتهام”) که اشاره به تمام هزینه های پنهان است که فلفلی رقیب ورایزون خانه صورتحساب تلفن. در حال حاضر حدود 13 سال بعد خدمات تلفن ثابت یک چاره اندیشی موقت و surcharges بخشی از هر کابل شرکت واقعیت است.

وجود دارد یک بحث است که بهایی هم لازم است اگر فقط به اشاره به مشتریانی که هزینه های بالا در حال راه زندگی در پرداخت تلویزیون کسب و کار. نه آنقدر در مجازی MVPD فضا — زنجیر تلویزیون برای مثال ندارد محلی پخش کانال های پس از آن را ندارد یک پخش اضافه کردن.

دیگر vMVPDs مانند یوتیوب و تلویزیون را پخش کانال های, اما لازم نیست که اضافه نفسه. یوتیوب تلویزیون افزایش قیمت خدمات خود را با 30 ٪ (15 دلار در هر ماه) به 65 میلیارد دلار برای بیش از 85 کانال های چند هفته و ضرب و شتم گرفته برای آن است. پس از YouTube تلویزیون اعلام کرد که افزایش در همان روز آنها اعلام کرد که یک قرارداد برای حمل بیشتر ViacomCBS کانال های اضافی شبکه زمان زیادی از این گرما برای افزایش.

در یک پژوهش توجه داشته باشید پس از این توافق اعلام شد, Evercore ISI رسانه های تحلیلگر Vijay جیانت تخمین زده می شود که اولیه هشت ViacomCBS کانال (MTV, شرط بندی, CMT, Comedy Central, Nickelodeon, پارامونت, شبکه, تلویزیون, زمین و VH1) هزینه یوتیوب تلویزیون بین $3 و $3.50 هر ماه به ازای هر مشترک. اضافی شش کانال (شرط می بندم او, MTV2, Nick Jr., Nicktoons, TeenNick و ام تی وی کلاسیک) خواهد شد در آینده اضافه شده و شانس هستند که آنها احتمالا حمل و حتی پایین تر تجمعی هزینه. من شرط می بندم که پخش هزینه های مصرف مقدار زیادی از وزن اضافی.

بسیاری از تحلیلگران فکر با صدای بلند چه مدت یوتیوب تلویزیون خواهد بود قادر به نگه دارید تا با یک قیمت 50 نقطه. در حال حاضر آنها می دانند.

در یک یادداشت تحقیقاتی سه شنبه MoffettNathanson رسانه های تحلیلگر مایکل Nathanson نوشت که “با توجه به تحکیم بخش رسانه و روزافزون retrans هزینه های vMVPD مدل است و قادر به ارائه مصرف کنندگان یک چیز ما می دانیم که آنها می خواهند: کمتر در شبکه های زیر 40 دلار در هر ماه قیمت ها.”

مربوط به: شجاع جدید تلویزیون های دنیا

Nathanson اضافه شده است که خدمات مانند یوتیوب و تلویزیون هنوز هم نشان دهنده مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر پرداخت TV فرمت های. او تخمین زده حتی با افزایش نرخ بهره یوتیوب تلویزیون هنوز 75 $در هر ماه پس انداز بیش از سنتی MVPDs چرا که آنها لازم نیست که هزینه های پنهان و گران اجاره تجهیزات.

اما آن را سخت تر و سخت تر برای خدمات مانند یوتیوب و تلویزیون به رقابت بپردازند. Nathanson با اشاره به ورزش و اخبار و سرگرمی streamer fubo تلویزیون که گزارش مجموع عامل زیان از حدود 172 میلیون دلار در سال 2019 یا در حدود 200 دلار به ازای هر مشترک در حاشیه ناخالص بر اساس. در طول سال گذشته fuboTV است که به طور قابل توجهی کوچکتر پایه از یوتیوب تلویزیون تا به حال به افزایش قیمت 20 دلار در هر ماه.

در توجه داشته باشید Nathanson نوشت که وجود دارد این است که تقاضای واقعی برای زیر 40 دلار در هر ماه پرداخت TV, اما میل از برنامه نویسان به از نو خلق کردن تلویزیون بزرگ بسته های نرم افزاری با افزایش نرخ مشغول به کار در کنسرت به صورت “انبوه سود کسب و کار.”

نشان داده است که خود را در اولین سه ماهه کاهش در مجموع vMVPD مشترکین که رخ داده است در Q1. Nathanson گفت: انتظار می رود بیشتر از همان در دوره های بعدی.

“به عنوان افزایش قیمت خداحافظی به کسانی که کالری خالی از vMVPD رشد مشترک” او ادامه داد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>